Merhaba. Şu sıralar neler yaptığımdan bahsetmek istedim. Ama öncelikle şunu söylemeliyim ki bir süredir tartılmadım. Sebebi de şu ki regl zamanım gelmesine rağmen olmadım ve bunun şişkinliği var. Olduğumdan fazla çıkacağımı biliyorum bu yüzden moralim bozulmasın diye tartılmadım. Ama olduktan sonra mutlaka tartılacağım. Şimdi gelelim neler yaptığıma.
Dukan diyetini hepiniz biliyorsunuzdur diye düşünüyorum. Bir süredir onu araştırıyorum ve sadece 2 günlüğüne onun ilk aşamasını yaptım. Sadece protein alarak metabolizmayı şaşırtma evresini. Bilmiyorum faydası oldu mu ama genelde dukan diyetini yapanlar kalıcı kilo veriyor. Yarından itibaren arkadaşıma diyetisyenin verdiği diyet listesiyle devam edeceğim. Fiziğimiz çok benziyor o yüzden sorun olacağını sanmıyorum.
Fark ettim de sanırım ben bir süredir hata yapıyorum. Bu hata da yemeklerden kısmak galiba. Çünkü yediklerime 1.5 aydır aşırı dikkat ediyorum ve sporumu da yapıyorum. Buna rağmen 1 kilo falan anca verdim önceki tartılmama göre. Annem ise her şeyden bol bol yemesine rağmen o da benim kadar verdi. Artık daha fazla yiyeceğim çünkü böyle pek de bir sonuç alamadım. Bunu kendinizi aç bırakmamanız için söylüyorum çünkü bir işe yaramıyor gerçekten.
Ayrıyetten annem de 10 kilo verdiğin için vücut bir süre kilo vermeyi durduruyor o yüzden böyle olmuştur dedi. Acaba ne zamana kadar durduracak? Çünkü doğru düzgün kilo vermeyeli yaklaşık 2.5 ay oldu ve tekrar devam etmek istiyorum.
Bugün neler yediğimi ve yaptığım sporları da anlatayım kısaca.
Sabah 2 haşlanmış yumurta ve domates salatalık yedim.
Ara öğün olarak 2 k.k peynir
Öğle yemeği 4 adet köfte
Akşam biraz tavuk ve yine salata.
Ara öğün olarak 2 k.k peynirSpor olarakse 45 dk yüksek tempoda yüzdüm ve yaklaşık 12bin adım attım. Yaklaşık 800 kaloriyi böyle yaktım diye düşünüyorum. Bölgesel olarak pek bir şey yapamadım çünkü 2 gün önce yaptığım miley cyrus legs workout videosunun yaptığım 4 dakikası yüzünden hala düzgün yürüyemiyorum bile. Birden yüklenmem iyi olmadı sanırım. Eğer siz de yapacaksanız başta dediği gibi 50şer kere yapmak yerine 20-25 kere yapın ve bir süre öyle yaptıktan sonra arttırın. Yoksa benim gibi olursunuz :D. Ayrıyetten 17 dakikalık videonun sadece 4 dakikasını yaptım düşünün hepsini yapsam yataklara düşerdim sanırım.
Normalde şok diyetleri falan önermiyorum zaten söylemiştim bunu. Ama bunu yaparken nedense aç kalmadım ve zaten 2 güncük diye düşünüp uyguladım. İşe yaradı mı bilmiyorum ama inşallah yaramıştır çünkü emeklerimin boşa gitmesini istemiyorum.
Okullar açılana kadar 50 kiloya düşmek istediğimden bahsetmiştim. Sanırım o olmayacak çünkü ne kadar çabalasam da henüz elde var koca bir sıfır! Bu yüzden hedefimi 52 yaptım. En azından okul açılmasına kaç gün kaldığını görünce daha gerçekçi bir hedef olarak kalıyor yanında.
Her neyse sizlerin nasıl gidiyor? Bu aralar çabalasam da kilo veremediğim için moralim bozuk ama umarım sizlrn iyi gidiyordur. Sizin de üzülmenizi istemem açıkçası. Hepinizi çok seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMAYA VAR MISINIZ ?
Chick-LitMerhaba ^-^ Bu kitabımda size zayıflamak istiyorsanız buna yardımcı olacak bilgileri araştırıp yazıyorum ve bir yandan da kendi kilomla ilgili hikayemi anlatıyorum. İçeri buyrun .d