57,6 / Kilo vermeye ve incelmeye faydalı sporlar

479 11 4
                                    

Merhaba :) Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde son 2 gündür hızlı kilo verdim. Nasıl oldu anlamadım ama tartıda 57.6 yı görünce bir bölüm yazmam gerek diye düşündüm ve işte burdayım. Bugünkü konumuuz;;;
Zayıflamada etkili sporlar

1-İp atlama
İp nasıl atlanır herkes biliyordur diye düşünüyorum. Elinize bi ip alıyorsunuz ve onu döndürerek zıplıyorsunuz işte.
Peki ip atlamanın faydaları neler?

-Aynı anda tüm kaslarınızı çalıştırır. Ekstra bi bölgesel hareket yapmaya gerek kalmaz.
-Kardiyo etkisi sayesinde kalbi güçlendirir.
-Bacak ve baldır kaslarınızı güçlendirir.
-Selülit oluşumunu engeller.
-Kan dolaşımını hızlandırır.
-Hızlı atlanması halinde dakikada.. 15 ile 25 kalori yakılmasını sağlar.
-Boy uzatır.

Eğer evinizde ip yoksa ip atlıyormuş gibi düşünerek de zıplayabilirsiniz. Ben genellikle ipi almaya üşendiğim için öyle yapıyorum 😂.

2-Ağırlık çalışmak

Biliyorsunuz ki ağırlık çalışmak kasları güçlendiriyor. Ve 1 saatte yaklaşık 500 kalori yakabiliyorsunuz ağırlık çalışarak. Bu yüzden ağırlık çalışmal da ideal bir yöntem. Ancak söylememw gerek var mı bilmiyorum ama daha önce hiç yapmadıysanız ağırlık kaldırmaya 1 yada 2 kilolarla başlayın. Aksi takdirde kaslarınızı sakatlarsınız.

3-Zumba/dans

Genel olarak bilinen bir şeydir diye düşünüyorum ama gerçekten zumba kilo vermeye aşırı yardımcı. Ve de bazı zumbalar var böyle oryantel gibi. Onları yaparsanız beliniz şekillenir ve karnınızdaki yağlar da erir. Bu da genel olarak bütün vücudu çalıştırıyor. Zumba yaparak temposuna göre saatte 600-800 kalori yakabilirsiniz.

4-Step Aerobik

Zayıflama da etkili olan sporlardan biri de bu. Saatte yaklaşık 80ü kalori yakımını sağlıyor. Özellikle kalça ve bacak kaslarını çalıştırıyor ama diğer bölgelerde de işe yarıyor tabiki. Eğer step tahtanız yoksa bunu evde sandalye uyar mı bilmiyorum ama alçaksa rahatça yapabilirsiniz.

5-XHit Daily- Thigh exercises for losing fat

Biraz reklam yapmak gibi olacak ama bu videoda baya iyi. Çoğunlukla iç bacağı çalıştıran hareketler var. Biliyorsunuz ki yabancılarda bu iki bacağın birbirine değmemesi şeyine thigh gap diyorlar. Youtube da buju aratırsanız bayağı bi iç bacak videosu çıkıyor.

6-10 dakikalık hızlı yağ yakıcı egzersiz videosu

Sanırım bu videodan daha önce bahsetmiştim. 10 dakikada pestilinizi çıkarıyor vallahi. Ama gerçekten etkili ben son 3-4 gündür bunu yaptığım için de hızlı zayıflamış olabilirim.

7-Zumba yaparak zayıflama videosu

6 numarada bahsettiğim sporun yanında her gün bunu da yapmaya çalışıyorum. Youtube da aratırsanız çıkar. Videoda zumba yapıyorlar zaten ama bunu yaptığım için de eklemek istedim. 18-19 dakikalık bir video. 4 yada 5 parttan oluşuyor yani o kadar farklı şarkı ve dans var. Bayağı etkili bu da. Her gün yapmaya çalışın.

Önceki bölüm bilgi ağırlıklı bir bölüm paylaşacağımı söylemiştim. Aklıma öyle çook mükemmel bir fikir ya da konu gelmediği için böyle bir bölüm yazmaya karar verdim. Bu sporlar düzenli yapılırsa kesinlikle sonuç verecektir mutlaka yapmaya çalışın.

Ben uzun zamandır kilo vermek istiyordum. Ama hep sonra başlarım aman şunu da yiyim vs diyerek erteliyordum. Daha sonra kilo verme sayfalarını dolaşırken 'eğer şimdi başlamassan 1 ay sonra bugün başlamıi olmayı dileyeceksin' diye bir söz gördüm. Açıkçası beni bayağı etkiledi. Onu ilk okuduğumda da keşke geçen ay başlasaydım diye düşündüm. Ve tekrar aynı şeyi yaşamamak için hemen o anda başladım. Bakın şöyle bir şey var. Eğer başlamassanız ileride keşke başlasaydım diyeceksiniz. Peki ya şimdi başlarsanız? İyiki başlamışım diyip kendinizle gurur duymaz mısınız? Ben açıkçası şuan kendimle gurur duyuyorum. Etrafımdakiler sen kilo mu verdin dediğinde gerçektende kendimle gurur duyuyorum. Sen de bunu yaşamak istemez misin? Hadi o halde neden duruyorsun. Kilo verme kitaplarını okuyup icraata geçirememek yerine başlasana. Haydi ne duruyorsun?

ZAYIFLAMAYA VAR MISINIZ ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin