7.Bölüm | "Bismillahirrahmanirrahim!"

205 54 10
                                    

İyi okumalar 😄

(Not: Diğer bölüm kısaydı bu bölüm çook uzuun 😊😘💙)

Öykünün ağzından devam...

Deniz çok tatlı biriydi..Odalara dağılmıştık.Ustume rahat birşeyler giyinip yatağa uzandım.Ege napıyor acaba şuan?Yine o kızla birliktedir kesin.Saat 11 oluyordu.Uykum gelmeyince denize indim.Dalgalar gittikçe büyüyordu.Hava biraz esintiliydi.Birden omzuma şal gibi birşey örtüldü.Arkamı dönünce Bartuyla burun buruna geldim.Karanlıkta gözleri daha da güzel di sanki.Nefesi yüzüme çarparken kalbim daha hızlı atıyordu. Dayanamadım ve geri çekildim."Burda olduğumu nerden bildin?"dedim sessizce ama sanki beni duymuyordu."Bartu?"dedim sarsarak."E-efendim öykü?"dediğinde sesi titrek çıkmıştı."İyimisin, gözlerin doldu?"çok kötü oldum bian.Titriyordu."Yok birşey!"dedi tabii inanmadım."Anlatabilirsin bana"dedim güç veren sesimle.

"1 yıl önce birini çok sevdim. O kadar çok sevmiştim ki onunla yuva kurmayı bile hayal etmiştim.O da beni çok seviyordu.Ama babam.. Birlikte olmamıza hep karşı geldi. Dinlemedim onu ve Merve'yi sevdiğim kızı evimize davet ettim. Babam ona karşı çok hakaret etti Merve hakaretlere dayanamadı. Evden gitti, gitti ve tekrar gelmedi bir daha görmedim onu. Takii uçurumdan denize atlayıp öldüğünü duyana kadar..Duyduğum an yıkıldım, babam onun katiliydi. Onu hayatım boyunca affetmeyecegim."!! Dediği şeylerden sonra ona sıkıca sarıldım ağlıyordu hemde hıçkırarak. Bir erkek canı çok acıdımı bu kadar ağlardı.5 dakika boyunca sarıldım ona. Oda bana sıkıca sarıldı ve ağladı...

"Demek o yüzden babana katil deyip bağırıyordun "dedim iç çekerek."Sen,sen nerden biliyorsun?"dediğinde sesli konuştuğumu anladım.Ne diyeceğim ki şimdi?"Odama giderken birine bağırıyordun telefonda bende dinledim. Babana katil diyordun."dedim . Bana tekrar sarıldı.Agladı, çok ağladı...

"Öykü,sen hiç bir yakınını kaybettin mı?"dedi hala ağlarken."Hayır"dedim usulca."Merve'yi kaybetmeden önce annem öldü. Akciğer kanseriydi.Gozlerimin önünde öldü annem ama ben birşey yapamadım. Yapamadım öykü annemi kurtaramadım."! şuan bende ağlıyordum onun bu kadar acı çekmiş olması, ve benim kollarımda ağlaması...Ben dayanamazdım annemi kaybetmeye o benim herşeyim. Bartu yu kollarımın arasından çıkardım. Ellerimle yüzünü avcuma aldım.Gozleri şişmiş, göz yaşları ise çeşme gibi akıyordu."Ağlama lütfen ağlama biliyorum çok acı çektin ama ağlamak hiç birşeye çare değil.Değil maalesef.."!Dedim ve yere çöktüm.Oda yanıma oturdu ve başını omzuma koydu.Oylece denize baktık.İkimizde susmuştuk.

"Öykü?"

"Efendim?"

"Sen çok iyi birisin,iyki seni tanımışım"dedi ellerini belime daha çok sararak."Bende iyiki seni tanımışım"dedim.Denize bakarken..Onunla birlikte olmak huzur veriyordu sanki.Onun yanındayken mutluydum...

"Ağh belim"diye inlerken zar zor gözümü açtım.Yanımda Bartu vardı ellerini sıkıca belime sarmıştı."Bartuu kemiklerim!!"dedim bağırarak.Bartu da sesimle sıçradı."Ayyghg beliim"diye bağırdı."Hayvan kemiklerimi kırdın!"deyip bartuya yumruk vurdum."Ya biz niye buradayız?"dedi Bartu belini avuşturarak."Uyuya kalmışız ",dedim ayağa kalkmaya çalışarak.Tam ayağa kalktım. Öküz Bartu beni üstüne çekti!.

"Lan gerizekalı napıyorsun?"dedim bağırarak.

"Pardon"dedi mal!

"Off Bartu off "dedim ve tekrar ayağa kalktım.Oda bana tutunarak kalktı.

Biz otele doğru giderken üstümüze koşan denizi gördük."Yaa siz nerdesiniz,?"dedi telaşlı şekilde ve bana sarıldı. Çok çabuk alıştık birbirimize.Zor da olsa denizi kendimden ayırdım.Sonra savaş geldi."Kanka nerdesiniz siz ya her yerde aradık!"dedi Bartu ya bakarak."Ya kankis biz dün denize gittik.Oyle konuştuk ne olduysa orada uyuyakalmışız"dedi Bartu .

"Neyse hadi kahvaltı yapmaya gidelim sizi arayacağız diye aç kaldık"dedi deniz gülerek."Aynen!"diye katıldı savaş."İyi hadi bakalım", dedim.

"Off be çok acıkmışım!"dedi Bartu ayı gibi yerken."Yavaş ol ayı önünden kaçırmıyorlar"dedim gülerek."Arkadaşlar akşam film izliyoruz dimi?!"dedi deniz heyecan dolu sesiyle."Ya bilmem ki"dedim demez olaydım.

"Yaa tamam tamam,deniz şaka yaptım izleyeceğiz!"dedim susturmaya çalışarak.

"Yaşasın"diye bağırdı deniz bense şaşırmış ona baktım."Sakin!"dedim gülerek.O da güldü."E hadi o zaman havuza gidelim!"dedi savaş araya girerek."Evettt!"diye tekrar bağırdı deniz.Gercekten çok eğlenceli biri.Havuza indik.Hayret kimse yoktu."Yarış yapmaya ne dersiniz?"dedi Bartu sonunda ağzını açarak."İmm olur"diyen denize baktım ve sonra havuza atladik.Birden Bartu beni savaş ise denizi omzuna aldı. Ve çırpınma ya başladılar.Ben hala saskinken deniz bana bakıp sırıtıyordu.

"Yha yeter yoruldum ben!"diye bağırdı savaş.Deniz de sinirlenmiş şekilde savaşa baktı."Yani şimdi sen bana şişko mı dedin?"

"Aaa arkadaşlar biz film izlemeyecek miydik?"dedim onları susturmaya çalışarak."Neyse savaş bey bunu sonra konuşacağız."dediğinde savaş kahkaha attı."Lütfen korku olmasın"!dedim."Ama korku daha iyii"dedi Bartu.Ben bartuya göz devirirken oda pic gülüşü yapıyordu.

"Yaa ama Öykûü,ne izlicez romantik mi?"diyen denize baktım ve peki dedim..

"Oha ya bu çok korkunçtur ama!"dedim savaşın açtığı filme bakarak"yok be korkunç değil fazla"dediğinde tamam anlamında başımı salladım.Denizin odasındaydık.Bilgisayardan açmıştık."Ya ben bakamicam."dedim gözlerimi kapatarak.Ama tâbi öküz Bartu zorla gözlerimi açtı.

"Allah'ım ya bune midem bulandı"diye bağırdım.Ya kadının boynunu koparıyorlarr.Deniz savaş ve Bartu göz kırpmadan izliyorlardı.Siz görürsünüz şimdi korku filmini dedim içimden ve sinsi gülüşler yaptım.Onlar filme hipnoz olmuşken ben aralarından ayrılıp sert birşeyler buldum.Arkalarina geçip iki sert şeyi birbirine vurup çığlık attım. Deniz;

"ANANI SİKİİİİMMM!!!" Savaş;

"Bismillahirrahmanirrahim!!!" Bartu;

"Sübhaneke Sübhaneke!!"diye bağırırken ben kahkahalarla boğuldum.Gulmekten kasitlarim agrimisti.Ama duramıyordum.Deniz;

"Allah seni alsın ödüm koptu gerizekaliii"Bartu;

"Bunun öcünü çok kötü alıcam."diye üstüme gelirken savaş hala şokun etkisindeydi."Ahahah savaş...su surat ifadeni değiştir valla karnım ağrıdı gülmekten"dediğimde savaş hala salak salak bakıyordu.Noldu ki buna??

👉Sizce savaşa noldu?
👉 Lütfen oy ve yorum pleaseee😂❤💕
👉 Bölüm nasıldı??👽😂
Görüşmek üzere 💕

Yaz ÖYKÜM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin