13.Bölüm | "Doğum günü"

34 13 28
                                    

İyi okumalar 😄

"Nasıl olmuşuz" diye sevinçle bağıran denizin sesiyle Bartu irkildi ve "çok güzel olmuşsunuz"dedi.Bende ona gülümsedim.

"E hadi gidelim o zaman " dedim annemi öperken."Dikkatli olun birtanem"

"Tamam annecim" dedikten sonra kapının önüne doğru gittik.Disari çıktığımızda Bartu arabasının ön kapısını açtı ve centilmence elini içeri uzattı.Hayvan gibi kızardım.

Deniz de arkaya geçince Bartu arabayı çalıştırdı.

Parti yerine geldiğimizde Bartu arabayı durdurdu.

"Siz isterseniz içeri girin ben arabayı park Edip geliyorum."

"Tamam"dedi deniz benden önce davranarak.

Arabadan inip Parti'nin olduğu yere gittik.Acik alandı. Kumların üzerlerin de renkli renkli pofuduk minderler ve üzerlerin de garip tipli insanlar vardı.Kumsal da olması beni çok mutlu etmişti.

"Öykü?"

"Efendim ?"

"Kanki bak mert orda,çok yakışıklı olmuş be yerim!"

"Normal"dediğimde deniz 'yuh' der gibi ağzında birşeyler geveledi.Biz parti alanına doğru giderken doğum günü çocuğu bize doğru geliyordu.Mert;

"Deniz hoşgeldin,"dedi ve sarıldı.Deniz tâbi sevinçten ne yapacağını şaşırdı.Denizden ayrılıp bana döndü ve;

"Sende hoşgeldin ben mert"dedi el uzatarak.Bende elimi uzatıp "öykü"dedim kısa ve net bir şekilde.Biz el sıkarken Bartu geldi ben elimi çektim ve biraz geriye gittim.

"Hadi şuraya oturalım"diyen denize baktım.Tamam anlamında başımi salladım ve pembe bir pofuduk minderin üzerine oturdum.Bartu ve Deniz de yanımdaki pofuduklara oturdu. İngilizce şarkı bitince İrem derici nin 'dualar eder insan' adlı şarkısı çalmaya başladı.(biliyream çok eski bir şarkı akxnskMsk ama güzel 💕)

Ben dans eden insanlara bakarken mert önüme geçip konuşmaya başladı.

"Bu dansı bana lütfeder misin?" Deniz ve Bartu benden fazla şaşırarak bakıyorlardı.Bartu sinirlenmiş deniz de üzülmüştü.Ben bişey demeden kafamı öne eğdim.Bu sefer Bartu önüme geçti.Elini uzattı.O konuşmaya başlamadan ben elini tuttum ve ayağa kalktım.Mert sadece bakıyordu.Deniz de üzülmüştü.Neden beni kaldırıyor ki mal!?Deniz varken..

Bartu ellerini belime koyunca bende onun omuzlarında ellerimi birleştirdim. Şarkı sonlara doğru gelince mert denizi dansa kaldırmıştı.Bartu beni kendine doğru çekti.Tabii ben heyecandan ölmek üzeredim.

Yavaş yavaş dans ederken şarkı bitti
Ve İngilizce bir şarkı çalmaya başladı.Pistten ayrılıp pofuduk minderlerin üzerlerine oturduk.Bartu;

"Ben içecek birşeyler alıcam isteyen?"dediğinde deniz de bende hayır anlamında başımızı salladık.Deniz;

"Kanka ben sıkıldım.Biraz yürüyelim mi?"

"Tamam"

Deniz ayakkabılarını çıkartıp eline aldığında aklıma Bartuyla yürüdüğümüz ve benim boğulma anım geldi ve istemsizce güldüm.

Biz öyle boş boş yürürken arkadan biri bağırdı.

"Denizz, öyküü!"arkamı döndüğümde mert midir nedir o çocuk bize doğru koşuyordu.Deniz;

"Efendim mert ?"dediğinde mert bana döndü.Ve;

"Nereye gidiyorsunuz?"dedi.'Sanane amk' bakışı attım.Deniz de bunu sormasına şaşırmış olacak ki bir andan "sanane "dedi.Gulmemek için kendimi zor tuttum.Mert denize şaşırmış bakarken deniz toparlamaya çalıştı (her ne kadar toparlamayasa da😂).

"Ya şey öyle birden sorunca şey oldum ondan şey dedim." Dediğinde ben kendimi tutamayıp kahkaha patlattım.Deniz bana sinirli bir şekilde bakarken susmaya çalıştım.Mert;

"Anladım,o taraflar pek tekin değil serseri dolu.!"

Ben birşey demeden döndüm.Deniz ve mertte arkadan geliyorlardı.Bu sefer de Bartu öykü diye bağırarak yanıma geldi.

"Ya nerdesiniz siz !"

"Öyle dolaşıyorduk denizle"dediğimde gözleriyle Mert'i gösterdi.

"Bizim o tarafa gittiğimizi görünce yanımıza geldi sadece!"

"Neyse sıkılmadınız mı?"

"Yani,biraz eve Gidelim bence"

"Tamam" Bartu denize döndü ve ;

"Deniz Hadi gidiyoruz" dediğinde deniz üzgün surat ifadesiyle merte döndü.

"Ben gidiyorum,tekrar doğum günün kutlu olsun"

"Teşekkür ederim deniz." Onlar sarılırken biz de yürümeye devam ettik.Parti hayalimdeki gibi olmamıştı!

Deniz de gelince arabaya bindik.Yol boyunca kimse konuşmadı..

*******

Kitabı devam ettirme kararı aldım.Umarim yine yorum ve votelerinizle beni mutlu edersiniz.Simdiden yorum yapan herkese teşekkür ederim ❤😇

Kısa yazdım ama tabiki uzuun bölümler gelecek.Simdilik böyle oldu 😚😚

Yaz ÖYKÜM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin