İyi okumalar 😄
Multi de öykü ve Bartu var💕
Eve geldiğimizde çok yorgundum.Kendimi yatağın içinde mışıl mışıl uyuyor halde hayal ederekten arabadan indim.
"Tekrardan her şey için sağol Bartu"
"Ne demek öykücum her zaman" dedi ve göz kırparak arabasına bindi.
"Of kanka çok yorgunum" Denize bir şey demedim ve direkt evin binasına girdim.
"Öykü ya senin şu asonsör fobin yok mu bu yorgunlukta 6. kata kadar çıkarttın beni ya" deniz bunları sitemle söylerken güldüm. "Şuan şurada uyuyabilirim deniz o kadar yorgunum."
"Bende kanka ölüyom."
"Neyse çal kapıyı" diyerek yere oturdum.Halim yoktu çünkü.
"Banane hiç çalamam sen çal" dedi ve yanıma oturdu.Ya sabır.
"Kızım mal mısın ayaktayken çalsaydın ya!"
"Sana diyorum deniiz!"
"Lan yoksa uyudun mu mal!"
Yok artık bir de horlasaydın.!! Deniz bana sırtı dönük şekilde uyumuş.
"Hóğ piiş hoğğ pişşş"
O-H-A deniz! Resmen horluyor. Kızsın sen yakıştı mı şimdi sana? Senle evlenen adam yandı valla.Neyse bari ben calayim kapıyı yoksa burada salak gibi kalacağız.Ayaga kalktım ve zar zor kapıya vurdum.Lanet olası çocuklar zile bas bas bozmuşlar.İsin gücün yok vur kapıya.
"Anneğ açsana kapıyı yaa!"
"Anneggg"
"Lan karı açsana kapıyı"
"Bak valla kırarım kapıyı"
"Sen istedin annecim!" Annemin kapıyı açmaması sinirimi bozmuştu.Son çare olarak kapıyı kıracaktim.Bu tiple nasil olacaksa.Neyse..
"Ya Allah ya Bismillah!!"
"Hooop güümm" kapıya doğru koştum.Kostum koşmasına da yere çakıldım.
"Ağhh,kolum kırıldı annegg" Gözlerimden istemsizce yaşlar akarken ayak sesleri duydum. Zorla yerden kalktım ve aşağı doğru baktım.Sanirim yan komşumuz geliyordu.Sarhos adam!!.
Bir dakika ya sarhoş ! Ay valla deli gibi sarhoş napcam şimdi ben? Kaçsam? Deniz kalıcak taşıyayim dicem de kolum sakat! Allah'ım yardım et goru beni çok pls.
Ay adam yaklaşıyor! En iyisi mal denizi uyandirayim.
"Deniz kalk deniiz?"
"Kalksana yaa"
"Olum kalk sarhoş geliyor!"
Ben sana yapacağımı bilirim deniz hanım!
"Aaaaaaaaa mert sen mi geldin?"
"Ne hani nerde ?" Ben kahkahalar atarak gülerken deniz mal mal baktı.
"Mert nerde?"
"Of yürü gerizekalı.Sarhos geliyor yukarı kata kaçak! Bak valla namusumuz tehlike altında kaç deniz kaç!!!"
"Sarhoş kim ya?"
"Benim ! "
Allah sıçtık.
"Deniz Allah seni napmasın ne b*k yicez şimdi."
"Kanka bu yicek gibi bakıyor." Deniz beni öne atarak arkama geçti.Vay çakal..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz ÖYKÜM #Wattys2017
Literatura Kobieca#Bartu~ Dış görünüş de sessiz sakin gibi görünen ama hiç öyle olmayan birazcık egolu birazcık ayı birazcık da öküz dür. Yaşadığı acılardan onu kurtaran öyküye sırılsıklam aşık olur.. #Öykü~ Ailesine düşkün hanım efendi bir kızdır.Ama bartuya karşı h...