İyi okumalar 😄
"Sen, neden benim odamdasın?"
"Dün sen uykuya dalınca yanlız bırakmak istemedim.Korkarsın diye!"dediğinde dünkü izlediğimiz korkulu şeyler aklıma geldi iyyş.
"Ne korkucam be "dedim ve lavaboya gittim.Oda öyle arkamdan baktı. Elimi yüzümü yıkadım. Çıktığımda oda da yoktu.Gitmisti galiba.Dolabi açıp kıyafetlerimi alacaktım kii birden Bartu önüme çıktı ve ,"Böööööö" diye haykırdı."Hayvannn!,"diye çığlık atarken oda gülüyordu."Allah seni napmasîn ödümü kopardın gerizekaliii"diyerek omzuna yumruklarımı geçirdim."Yhaa sakın ol şaka yaptım sadece ",dedi öküz.Hala şoku atlatmamistim dünkü filmden sonra psikolojim berbat!Bide üstüne korkutunca mal...
Ben sonunda kendimi toparlayıp üstümü değiştirmeye gittimm.Bartu ben giderken mal mal bakıyordu.Kiyafetlerimi giydikten sonra çıktım.Bartu yoktu yine dolabama girmiştir salak! Dolabın kapısını açıp bağırdım. Ama kıyafetlerimden başka birşey yoktu. Kahvaltıya inmişti herhalde bu sefer. Bende anahtarımı alıp aşağı kahvaltı için indim. Asansöre binmek yerine merdivenden inmeyi tercih ettim. Aşağı inerken arkamdan biri hayvan gibi üstüme çullandı daha ne olduğunu anlayamadan Bartu yine "Böööööö"dedi bu çocuk kafayı falan mı yemişti.Bende dengemi kaybederek yeri boyladım tabii Bartu öküzü de üstüme."Allah'ım ölüyorum, kemiklerim kırıldı"diye inlerken Bartu hala üstümde duruyordu Salak!!"Gerizekalı kalksana ne bekliyorsun",dedim onu itmeye çalışarak.Sonunda kalktı ayı!Resmen üstüme düştü,benim be nim ben ben!!!!
"Ya çocuk sen kafayı mı sıyırdın nasıl üstüme atlarsn??!"dedim sinirle oysa hala sırıtıyordu. Allah'ım kafayı yicem.!!!Kıyafetimi düzelterek aşağı indim.Kafayi falan mı yedi,sen nasıl BENİM üzerime atlarsn tövbe yarabbim..! Kahvaltıda az kişi vardı hayret!Hemen boş bir sıraya geçip yemeye başladım. Bartu inmemişti.Uff banane ya ondan!
Tatilimin 3. Günü ama hiç tahmin ettiğim gibi geçmiyordu. Sıkılıyordum yani. Yine sıkıcı bir şekilde odama çıktım. Çıkarken bir afiş gördüm. Asansöre karşı fobim olduğu için çok nadir binerdim.Parti varmış yeah!En sevdiğim,çok severim partileri..
Afişi duvardan aldım ve odaya çıktım daha ayrıntılı okuyunca Parti'nin akşam olduğunu öğrendim.Ohaa şimdi nasıl hazırlanacağımm.Hemen getirdiğim kıyafetlere baktım ama düzgün birşey bulamadım.Lanet gelsin! Tam umudumu kesecektim kii siyah straplez mini elbise mı gördüm.YASASİNN!.Hemen duş aldım ve rutin işlerimi hallettim.Sacimi kuruttum,hafif masa yaptım az biraz da makyaj yaptiim.Sonra da mini elbisemi giydim."Aaa bunun sırt dekoltesi de varmış"dedim şaşırarak.Çok nadir giyerdim böyle elbiseleri..Son olarak aynaya baktım.
"Coğğ güzelim bea "dedim ve kahkaha attım.Ayakkabı olarak da siyah babetlerimi giydim plajda topukluyla yürümek zor du bana göre.Elime ufak çantamı alınca isim bitmişti.
Evet tek gidecektim.Olsun..Dışarı çıkınca önümde ağzı bir karış açık bir Bartu gördüm.
"Bartu?Senin ne işin var noldu yine??!."dediğimde kendine geldi salak!
"Şey ben seni partiye götürmek için gelmiştim."ne o nereden biliyordu gideceğimi. "Sen nerden biliyorsun gideceğimi?"dedim oda boğazını temizleyerek konuşmaya başladı."Ben aşağı inerken sende yukarı çıkıyordun beni farketmedin.Sana seslenecekken kendi kendine konuştuğunu gördüm ,'Off tek başıma partiye mı gidicem yani',dedin"diyince anladım."İyi gir o zaman koluma",dedim sırıtarak.Oda şaşırmış şekilde kolunu uzattı.Ve merdivenlerden inip Parti'nin olduğu yere gittik.Hava kararmıştı çoktan ve parti de başlamıştı.İngilizce bir şarkı çalıyordu.Dayanamadim ve Bartu'nun kolundan çıkıp dans pistine doğru dans ederek gittim.Cok güzel dans etmesem de yapıyordum bir iki hareket ben coşmuş şekilde oynarken biri elini belime koydu."Sen kimsin be"!Bırak beni sapık.Elleri belimden popoma inince çığlığı bastım.Birden Bartu'nun yumruğu ile çocuğun yüzü buluştu."Sarhos sanıp üstüme çullandı Sapık,elini çek dedim çekmedi Bartu"dedim korkmuş sekilde
"Tamam ,sakin bitanem dayağıni yedi oç."deyip beni sakinleştirdi.Bi dakika bana birtanem demişti,bana.Birden çok güzel bir şarkı çalmaya başladı.Ve Bartu bana dans etmeyi teklif ettiiii.
"Benimle birlikte dans eder misin?"dediğinde çekildim biraz ama sonra kabul ettim."Olur".. Bir elini belime diger elinide belime koyunca bende onun boynuna koydum ellerimi.Sanki herkes bizi izliyordu.Utanıyordum.Ama onunla dans etmek muhteşem bir duyguydu.Göz, göze gelince belimi kendine daha çok çekti.Bense hızlı hızlı atan kalbimin sesini dinliyordum.Sarki bitmişti ama biz hala dans ediyorduk."Bartu şarkı bitti",dedim sakin olan ses tonumla."Tamam"dedi hala gözlerime bakarken.Ben usulca ellerinin arasından çıktım.Sanirim herkes bizi izliyordu.Off çok utandım!!.
"Bartu,neden bize bakıyorlar",dedim utançla. "O kadar güzel dans ettin ki ondan bakıyorlardır."dedi ve ben tekrar tekrar utandım.Saat 12 ye geliyordu.Uykum gelmişti.Herkes yavaş yavaş dağılıyordu."Gidelim mı artık"dedim Bartu ya oda tamam deyince otele gittik."Herşey için çok teşekkür ederim."dedim ve yanağına usulca bir öpücük bıraktım.İnsallah beni yanlış anlamaz! Çünkü ben başkasını seviyorum...
👉Sizce öykü kimi seviyor?
👉 Bölüm nasıldı?
👉Şuanlık yazdığım en uzun bölüm idi😎Yeni bölümde görüşmek üzere 💕😘💞💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz ÖYKÜM #Wattys2017
Literatura Kobieca#Bartu~ Dış görünüş de sessiz sakin gibi görünen ama hiç öyle olmayan birazcık egolu birazcık ayı birazcık da öküz dür. Yaşadığı acılardan onu kurtaran öyküye sırılsıklam aşık olur.. #Öykü~ Ailesine düşkün hanım efendi bir kızdır.Ama bartuya karşı h...