5.Bölüm | "Ağlamak çözüm müydü peki?!"

223 53 28
                                    

İyi Okumalar😄💜

"Çünkü ben başkasını seviyorum..."

Lise'den beri onu seviyorum.Ege..Aynı yerde oturuyorduk.Okulda çok popüler bir çocuk olduğu için beni takmazdı hatta bıcırık, ufaklık gibi kelimeler kullanırdı bana karşı.Halbuki benden sadece 1 yaş büyük!Ondan başka kimseyi sevemem yani öyle düşünüyorum o benim ilk ve son aşkım..Beni farketmese de onu çok seviyorum.Bir kız kardeşi var şuan onunla aynı bölümdeyiz, Gazetecilik bölümü.Kardesi çok çıtı pıtı biri beni sever ya.Ama abisini çok kıskandığı ve onu kimseyle paylaşamadığı belli.Ege 1 yıllığına okulu dondurmuştu sebebini bilmiyordum.Maddi durumları da oldukça iyi.

Odama gittiğimde saat 1 e geliyordu.Of çok uykum var,hiç kıyafet çıkarmakla uğraşmadan yatağa attım kendimi.Bayaggg yoruldumg hadig iyig gecelergg.

Soluk soluğa uyandım.Kqbus görmüştüm.Alnimdan boncuk boncuk ter akıyordu.Çok korkmuştum.Saat 5.30 du.Kabus da annem beyaz,kefen gibi birşey giymiş karanlığa doğru ilerliyordu."Annne gitme, yanlız bırakma beni lütfen, annnnee"..diyerek ağlıyordum.Neden böyle bir kabus görmüştüm ki? Dayanamadım ve annemi aradım.3 aramadan sonra açtı."Öykü,annecim birşey mi oldu?"dediğinde derin bir nefes aldım iyiydi annem."Anne rüyamda seni gördüm beni bırakıp gidiyordun.Cok korktum.Annem sakın beni bırakma"dedim kendimi tutamayarak."Annem kıyamam sana seni hiç bırakır mıyım ben ,sen benim herşeyimsin.Annemin sesini duyunca rahatlamıştım."Kendine iyi bak annem, Allah rahatlık versin ".Dedi ve kapattı artık uykuda tutmazdı.En iyisi Instagram da takılayım.Oha be 150 tane istek gelmiş.Ama tabiki hiçbirini kabul etmeyeceğim.Cunku neredeyse hepsi erkekti.Onlarin isteğini kabul edince Ege'ye  ihanet etmiş gibi hissediyorum.Ana sayfada takılırken gözlerim fal taşı gibi açıldı. "AMAN TANRIM DİDİM." Ege , Ege canlı yayın yapıyor. Instagram'in böyle bir özelliği vardı hiç düşünmeden açtım ve bu saatte canlı yayın mı olur çok merak ettim.Canli yayını açtığımda Ege'yi gördüm,gamzelim..Ne çok özlemişim.2 kişi tek izliyordu ben ve tanımadığım biri."Öykü hoşgeldin." Dedi,Yhaa seni yeriiim.Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. Tanımadığım kişi de çıkınca onla başbaşa kaldik. Ve bana soru sordu."Nerelerdesin bıcırık",ve kalbimin kırılması...Bana bıcırık demesi yakıyordu canımı.Cevap vermedim.Tekrar soru sordu."Ufaklık ya sen hala ayıcığınlamı yatıyorsun?"dedi kahkaha atarak.Ve yine kalbimin kırılması..Bı dakika ya o kız da kim? Ege'nin boynuna arkadan sarılmış kahkaha atıyordu.Yoksa,yoksa... sev-sevgilisimiydi. Gözümden akan yasa engel olamadım ve serbest bıraktım.Kalbim hiç bu kadar acımamıştı.."Aşkım artık kapat şunu da işimize bakalım"dedi Ege'yegöz kırparak.Daha fazla dayanamadım.Kapattım.Aglamak,ölene kadar ağlamak istiyorum hiç durmadan ağlamak..Kalbim dayanmıyordu.Onu o kadar severken başkasıyla olması çok yakıyordu canımı.En iyisi uyumaktı,tek çözüm yolu...

Uyandığımda Ege aklıma geldi ve yine gözlerim doldu.Yataktan kalktım ve banyoya girip küvette girdim.Buz gibi suyu açtım ve suyun altında saatlerce ağladım.İlk aşkım şuan başkasının kollarındaydı. Gözleri başkasına bakıyordu.Hatta belki de..

Sudan çıktım ve bornoz umu giydim.Aynadan kendime baktım. Çok mu çirkindim?Neden beni değilde o pis seytani seçti neden?Gözlerimin alti şişmişti.Siyah saçlarım omzumdaydı , gözlerim sönük bir renk olmuştu ağlamaktan...

Duştan çıkınca üstüme rastgele şort ve tişört giydim. Kahvaltıya inmek istemediğim için yatakta uzandım ve  Ege'yidüşündüm hayallerimin erkeği başkası ile birlikteydi.Aglamak çözüm müydü peki?

Kapı çalıyor....

Açtığımda karşımda kazık gibi bir Bartu duruyordu."Neden kahvaltıya inmedin öykü?",onane benden ne karışıyor bana!!. "Canım istemedi inmedim, ayrıca Sa Na Ne!"dedim bastırarak.Neden böyle tepki verdim ki bilmiyorum. Arkasına dönüp giderken salaklığımın farkına vardım ve peşinden gittim."Bartu!", beni duymuyor sanki öylece gidiyordu ben hızlandıkça oda hızlanıyordu."Yha Bartu bekle, özür dilerim."dediğimde sonunda durup bana doğru gelmeye başladı."Özür dilerim"dedim sessizce.

"Neden gelmedin kahvaltıya?"dedi aynı soruyu sorarak. Ne diyeceğim, sevdiğim adam beni kardeşi gibi görüyor ve başkasıyla sevgili. Bende depresyondayım. Ondan kahvaltıya gelmedim mı diyeyim!.."Biraz başım ağrıyor ondan", dedim yalan söyleyerek. Fazla inanmadı ama sesini de çıkarmadı. Neden bana bu kadar yakın halbuki birbirimizi fazla tanımıyoruz. Sadece aynı okuldayiz."E o zaman kahvaltı yapalım"dedi bende sadece kafamı salladım. Ne yalan söyleyeyim açtım. Kimse yoktu tabii saat 2 yi geçiyordu. Bir masaya oturup yemeye başladık. Ben sadece önümdekilere bakıyordum bir an başımı kaldırdığımda Bartuyla göz göze geldik ben tekrar önümdekilere baktım çekinerek...

👉Sizce Öybar aşkımı başlıyor??😄
👉 Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyream 💜
👉 Diğer bölüm Batunun ağzından olsun mu?😘

Yaz ÖYKÜM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin