10.Bölüm | "Hadi ama bu çok klişe!"

147 46 20
                                    

Bu bölüm bayağğg uzun olduuğ😎😘😊💙

(1.NOT:Savaş otelde kaldığı için artık yok!)
(2.NOT: Canlarım biliyorum çok yazım yanlışı var,özür dilerim 💙 Kitap final olunca düzenlenecek 😊😘)

İthaf ; @thethuba 💙

İyi okumalar 😄

Sonunda kurtuluyorum şu lanet odadan.Deniz eşyalarımı toplarken Bartu işlemeleri halletmek için gitmişti.Deniz;

"Kanka biliyorum çok üzgünsün moralinin düzelmesi için lunaparka gitmeye ne dersin??" dediğinde hafif bir şekilde gülümsedim.Aslinda gitmek istemiyorum ama deniz çok istiyor belli.

"İm peki, gidelim ama ilk önce eve uğrayacağız." Deniz sevinçten yanaklarımı öptü.O sırada Bartu içeri girdi.

"Niye bu kadar mutlusunuz bakalım?" dediğinde deniz benden önce davrandı ve konuşmaya başladı.

"Bugün lunaparka gidiyoruz,tabii sende geliyorsun karşı çıkmak yok!"

"Ne lunapark mı,çocuk musunuz siz?" deniz bozulmuştu aldırmadan "ne alakası var ya gideceğiz o kadar"

"Off tamam tamam hadi gidiyoruz."

Bartu'nun koluna girdim ve merdivenlerden aşağı indim. Asonsore binmek tercihim değil ..

"Yavaş yürü ya yoruldum." diye mızmızlandığım da birden kendimi Bartu'nun kolları arasında buldum."Yha indirsene beni aşağı ayı!"

"Yoruldum diyen sen değil miydin?"

"Uff Uff Bartu!!"

Bartu beni kucağında aşağı indirirken deniz arkadan kıkırdıyor du.

"Artık indirir misin beniii"

"İyilikten de anlamıyor."dedi göz devirerek.Bende ona göz devirirken deniz hala gülüyordu.

Arabaya bindik yol boyunca deniz konuştu.Okul hayatını anlattı resmen bize.

"Ay deniz yeter valla bak beynim patlayacak."

"Ama daha anlatacaktım"dedi dudak büzerek.

"Sonra bebeğim sonra şimdi biraz sus!"dediğimde sustu.Ve rahatça yola devam ettik.Eve gittiğimizde annem karşıladı.

"Hoşgeldin birtanem,"dedi ve yanağımı öptü.Bende onu öptüm.Bartu ve denize dönerek, "sizde hoşgeldiniz çocuklar" deniz;

"Hoşbulduk teyzecim" Bartu;

"Hoşbulduk"

Annem içeri girerken bizde arkasından girdik.'Ah yine o güzel yemek kokusu' diye ic geçirdim.Hepimiz açıkmıştık.Hastane yemekleri iğrençti.Deniz;

"Teyzeciğim biz bugün lunaparka gidebilir miyiz??"dedi en şirin hale bürünerek.

"Bartu oğlum sen de onlarla gideceksin dimi?"

"Maalesef!"

"O zaman gidebilirsiniz " dediğinde deniz "çok teşekkür ederim teyzeciğim" dedi.Bende haline güldüm.

Ben bir hafta boyunca hastanede iken ne ege'yi ne de Melisi gördüm.Sanirim Melis abisinin başında duruyor hep.Ege de zaten..

3 gün önce....

Artık ege'yi görmek istiyordum ama deniz ve Bartu başımdan ayrılmıyorlardı.Bartu bana kafeden birşeyler almak için gitti.Deniz de başımda uyuklamıştı.Firsattan istifade odadan çıktım babam ve Ege'nin odası yanyanaydı.Babami görünce içim cız ediyordu.Gozlerimden yaşlar süzülüyordu.Tam Ege'nin odasına girecekken camdan onu gördüm (hani hastanelerde hastalara bakmak için cam olur ya ondan ^•^)Yanında bir kız vardı Ege onun ellerini sıkıca tutmuştu.Ben onun için endişelenirken o..

Yaz ÖYKÜM #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin