2. Bölümden
Öykü aç gözlerini lütfen aç",bir dakika bu Bartu muydu benim için ağlıyor muydu? Göz kapaklarım birbirine kenetlenmiş sanki açamıyorum.Çok su yutmuştum. Başımda bağıran insanlar, Bartu'nun ağlaması.. Başım ağrıyordu nefes almam zorlaşıyordu.Bir süre sonra gözlerimi zorlukla açtım ve dudağıma yapışmış biri vardı.Noluyor lan! Üstümdeki çocuğu itince ağzımdan su çıktı.Ve ve beni be ni öpen çocuk Bartuydu rüyamı görüyordum...
3. Bölüm | Oha,yuh beni yeseydin la!
Ard arda öksürürken herkes bana bakıyordu.Bartu beni kurtarmıştı onun sayesinde şuan hayattaydım. Öksürürken başım döndü ve tekrar gözlerimi yumdum..
Uyandığımda hastanedeydim.Yanımda oturan Bartu'ydu.Uyandığımı görünce sevinçten bana sarıldı.
"Sonunda uyandın Öykü!"dedi.Bense saf saf ona bakıyordum. Üstümden çekilince rahat nefes aldım.Doktor içeri girdi ve taburcu olabileceğimi söyledi.Tatilimin bile içine etmiştim!..
Bartuyu çok tanımıyorum ama bizim okuldan biriydi.Belki görmüşümdür ama hatırlamıyorumdur.Yanımda olması iyi hissettiriyordu.Hemen otele girip uyumak istiyordum.Odama girince oda peşimden geldi.
"Sen gidebilirsin artık Bartu"dedim bitkin çıkan sesimle."
"Hayır öykü ben senin başında dururum,sen rahat rahat uyu"dedi sevecen bir ses tonuyla.. Israr etmedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Uyandığımda Bartu yoktu. Saat 3 olmuştu 1 saat durmamış başımda 2 de uyumuştum karnım gurulduyordu. Üstüme birşeyler giyinip dışarı çıktım. Asansöre binerken karşıma Bartu çıktı.
"Günaydın, sonunda uyandın ayı"deyip kahkaha attı.
"Hii uyandım uyandım 1 saat bile durmamışsın başımda",dedim sakin tavrımla
"Nee 1saat mi saçmalıyorsun öykü dünden beri horul horul uyuyorsun."dediğinde utançtan kızardım.Hayvan gibi uyumuşum meğer.Ben kızarırken o bana daha çok gülmeye başladı.Sinirlenmeye başladığımı görünce kendini toparlamaya çalıştı.
"Neyse,ben çok acıktım aşağı iniyorum birşeyler atıştıracağım."
"Tabii o kadar uyursan acıkırsın"dedi ciddi olmaya çalışarak.
"Bartuuuuuu".
"Tamam tamam sakin, ben söyledim birazdan kahvaltıyı odana getirecekler."diyince şaşırdım
"Teşekkürler"didim.
O kadar çok acıktım ki önüme geleni yedim.Bartu'nun bana bu kadar iyi davranması hoşuma gidiyor aslında.
"Yavaş yavaş boğulacaksın."dediğinde ağzımda birşeyler geveledim.Ve ağzımdan çıkan yemek suratına geldi...Kendimden tiksindim yaa.
"Sonunda doydun ayı!"dedi gülerken.
"Daha doymadım kiii",dedim son harfi uzatarak.
"Oha,yuh beni yeseydin la",deyince kızdım.
"Of şaka ya şaka o kadar da değil",dedim.
Artık akşam oluyordu ve benim hiç uykum yoktu ayı gibi yattığım için.
"İstersen,film izleyelim"dediğinde şaşkınca bartuya baktım.İçinemi doğuyor anlamadım ki!Hiç düşünmeden evet dedim sevinçle.
Ya ben salak mıyım acaba?Bir erkekle film izlenir mi?Resmen korkudan ölecektim.Korku videoları izlemekte ne?
Şuan izlediğim şeyde kadının içinden çin çıkarmaya çalışıyorlar.Tövbe Bismillah...Ben korku içinde izlerken birden kadın çığlık attı ve ben o an gittim. Çığlık Ata,ata bartuya sarıldım.Oysa sanki komedi izliyormuş gibi gülüyor.Ruh hastası!!
"Ya çocuk sen gerizekalı mısın acaba?"dedim çığlıklar arasından.
"Ya bunu 100 kere izledim.Hiçte korkunç değil."deyince ona sarıldığımı anladım.Hemen geri çekildim ve nasıl olduysa uykum geldi.Ve koltukta uykuya daldım.
Uyandığımda yatağımda uyuyordum.Ama ben dün koltuktaydım.Nasıl olur? Yanımdaki koltuğa bakınca Bartu yu gördüm.
"Bartuuuuuu". Dediğimde Bartu yerinden sıçradı.
"Manyak mısın kızım ne bağırıyorsun. Ödümü kopardın!"deyince güldüm sonra kendimi toparlayıp sordum.
"Sen,neden benim odamdasın?".
Bu bölümde bu kadar umarım beğenirsiniz 😇😊🤗💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz ÖYKÜM #Wattys2017
ChickLit#Bartu~ Dış görünüş de sessiz sakin gibi görünen ama hiç öyle olmayan birazcık egolu birazcık ayı birazcık da öküz dür. Yaşadığı acılardan onu kurtaran öyküye sırılsıklam aşık olur.. #Öykü~ Ailesine düşkün hanım efendi bir kızdır.Ama bartuya karşı h...