Bu bölüm Bartu'nun ağzından, umarım beğenirsiniz 😊
İyi okumalar 😄
Bartu'nun ağzından...
Öykü ile kahvaltı yaparken göz göze geldik.Gozleri o kadar güzeldi ki bakınca tuhaf hissediyordum.Cok kızla birlikte olmuştum ama hiçbiri bu kadar güzel değildi.Merve hariç..Ona aşık mı oluyordum?.Hayır, hayır ona aşık olamam.Eger ona aşık olursam merveye ihanet etmiş olurdum.
Merve ; benim son aşkımdı.Onunla lise 4 yani lise sonda tanışmıştık.O kadar çok bağlanmıştım ki ona ölümüyle yıkılmıştım.Ve onun ölümüne sebebiyet olan hayatım boyunca affetmeyecegim babamdı.Merve'nin maddi durumu iyi değildi.Bense büyük bir markaya sahip olan Vahit DORUKHAN'IN veliahtı idim.Asla birini fakir olduğu için yargılamadım, yargılamam da.Ama babam benim gibi düşünmüyordu.Onu bana layık görmüyordu. Merve'yi ailemle tanıştırmak için evimize davet etmiştim..Babam ona acımasızca hakaret etti.Merve bunlara dayanamayıp evden gitti.Gidis o gidiş bir daha yüzünü göremedim.Günlerce aradım.Ama telefonu kapalıydı.1 ay sonra uçurumdan denize atlayıp öldüğü haberini aldım, darmadağın oldum.Onunla evlenip yuva kurmayı düşünürken ölmesi yakıyordu canımı..
"Hadi kalkalım ",diyen öykünün sesiyle irkildim."Tamam"dedim. "Noldu pek bi durgunsun."dediğinde yeşil gözleriyle masum masum bana bakan öyküyü gördüm.Cok guzeldi... "Yok bir şeyim",dedim gülümsemeye çalışarak.Kalkarken yanımıza bir kız geldi."Selam, ben deniz"dedi sevecen bir şekilde.Sanirim arkadaş olmak istiyordu.Oyku de tatlı bir şekilde "Selam,bende öykü"dedi.Tanistiktan sonra kız öyküyle konuşmaya başladı bende öyle etrafıma baktım.Ve biri omzuma dokundu."Selam,ben savaş Deniz'in arkadaşı"dedi."Bende Bartu,dedim.Dördümüz denize doğru yürüyüp birbirimiz hakkında konuştuk.İkisi de çok iyi insanlara benziyordu.Hava kararınca hepimiz dağıldık.Onlarin odası da ben ve öykünün odasının hemen yaninda idi ve bu çok iyiydi..
"Ya ben seni çok sevdim öykûü"dedi deniz öyküye sarılarak."Bende seni çok sevdimmm."dediğinde savaşla birbirimize baktik ve kikirdadik.
"Arkadaşlar yarın akşam benim odamda film izlemeye ne dersiniz",dedi deniz heyecanlı ses tonuyla."Ayy yok kalsın tövbe ettim,erkekle birlikte film izlenmezz!"dedi kahkaha atarak."Öykûü lütfen",dediğinde öykü kıramadı ve kabul etti bizde kabul ettik ve vedalaşıp odalara girdik.
Bu bölüm çok kısa oldu özür dilerim❤En kısa sürede uzuuun bir bölüm atacağım.Yorumlarınızı ve Votelerinizi eksik etmeyiniz😂😘😘
👉Deniz güzel miii??
👉Savaş için karakter öneriniz varsa mesaj veya yorum ile bana iletirseniz çok mutlu olurum 😊💕Görüşmek üzere💙👽💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz ÖYKÜM #Wattys2017
ספרות לנערות#Bartu~ Dış görünüş de sessiz sakin gibi görünen ama hiç öyle olmayan birazcık egolu birazcık ayı birazcık da öküz dür. Yaşadığı acılardan onu kurtaran öyküye sırılsıklam aşık olur.. #Öykü~ Ailesine düşkün hanım efendi bir kızdır.Ama bartuya karşı h...