Vojta odešel do bílé temnoty venku a Jonáš zatím ostatním sliboval, jak všem pustí na dývku prci prci prcičky. Takže se na to všichni těšili...
„Našel jsem to!" vrazil Vojta do dveří.
„Co jsi našel?"
„Hlavní vypínač! Je venku, ale je to zavřený."
„Jak zavřený?" Jonáš byl v tuhle chvíli dost nechápavý.
„Asi aby se to samo neotvíralo. Je tam takovej čtvereček."
„My tady zemřeme" prohlásil v nastálém tichu Mikuláš a všichni se otřásli.
„Ale prd. Dejte mi něco, čím to můžu otevřít."
Po dlouhém hledání nic nenašli. Vojta jim vynadal a řekl jim, že mají hledat znova. Přinesli mu vidličku. Znovu jim vynadal, že prý potřebuje něco schopného. Po dalších pěti minutách se vrátili s nůžkama.
„Jasně, jdu opravit elektřinu nůžkama, geniální!"
A vyrazil. Družina opět zalezla pod spacák a za chvíli se už rozsvítili světla.
„Super, honem zapojte ty foukače, ať je tu teplo." Rozkazoval Jonáš.
„A pustíme si film!" kluci koukali hladově. Asi měli i trochu hlad.
„Jasně, jasně, všechno bude."
„A pak si uděláme večeři." Mikuláš koukal asi nejhladověji.
CVAK!
„Zas to vypadlo!" oznamovali Vojtovi, který si ještě ani nesundal boty.
„Tak já to nahodím, ale nezapojujte všechno najednou!"
A zase odešel.
Když se vrátil, kluci zapojili jen světla a běželo hlavní topení.
CVAK! Ozvalo se znovu a začínalo to být dosti otravné.
Vojta vyšel potřetí a už věděl, co dělat, takže si řekl, že to veme fofrem. Otevřel hlavní vypínač, cvakl jističem a chystal se zpátky do chaty, když v tom se jistič s hlasitým cvaknutím vrátil zpět. Zkusil to ještě párkrát, ale nic. Vrátil se do chaty, vše vypojili, zkusili to znovu, ale nic nepomohlo. Byli bez proudu.
ČTEŠ
Leden
AdventureProžijte všední i nevšední dobrodružství s partou puberťáků - skautským oddílem z nejmenovaného města.