Pov Diana
'Sinds wanner maken wij geen eten voor onze vader?'zegt hij kwaad
Euh misschien omdat jij een echt rot vader bent!
Dit wil ik zo graag zeggen maar ik ben mijn leven nog niet beu!!
'Je moet al blij dat ik je geld betaal voor jouw dans shit maar dan kun je tenminste eten voor je vader klaar maken!'
'Sorry!'ik kijk naar beneden maar mijn blik word al snel naar links geslagen.
Mijn wang brand.
'EN GA NU NAAR BOVEN DAT IK JE STOMME ROT KOP NIET MEER HOEF TE ZIEN DIKKKE KOE!'
Ik loop meteen naar mijn kamer en leg me op bed.
Wat heb ik die man ooit misdaan?!
Ik kijk even hoe laat het ondertussen is en ik besluit om naar de winkel te gaan eten halen voor vanavond.
Ik ga naar de badkamer en doe mijn haar even goed en verander rap nog van kledij mijn jogging word een skinny broek en mijn los topje verander ik in een leuk shirt met een mooi pulletje erover en mijn vans worden lage all stars voor ik mijn schoenen aan doe zie ik de weegschaal staan.
Zou ik echt zo dik zijn als mijn vader beweerd?
Ik doe de weegschaal aan en ga er op staan.
Ik ben zo een 1m70 en nu weeg ik 59kg
Ik ben wat teleurgesteld over mijn gewicht en besluit om wat gezonder te gaan eten enzo
Ik fiets naar de winkel en pak al de ingrediënten voor spaghetti.
Ik koop nog wat groenten voor mij en ga naar de kassa waar ik tegen iemand bots en een paar spullen van mij op de grond vallen.
'Ow sorry!'hoor ik een stem zeggen ik kijk kort en zie dat het een jongen is ik buk me en pak wat spullen en hij helpt me.
'Sorry hé!'
'Is niks hoor!'
Hij heeft zwart haar en bruine ogen.
Ik loop naar de kassa en hij laat me voor.
Ik lag naar hem en betaal en fiets weer naar huis.
Het is nu iets na 5 dus maak het eten klaar.
Na zo een half uurtje is het klaar en roep ik mijn vader.
Het is super stil aan tafel.
'Heb je bier gekocht?'vraagt hij droog.
Shit nee he echt alles heb ik bij behalve dat.
Ik knik nee waardoor hij diep zucht.
'Wat voor kind ben jij eigenlijk?ik zorg her voor jouw en jij zegt fuck you!jij was beter gestorven inplaats dan je moeder!'ik loop naar boven en laat me op bed vallen en er lopen tranen over mijn wangen.
Hij heeft gelijk ik ben stom,lelijk,nutteloos,.... En misschien heeft hij ook wel gelijk over mijn moeder.ik doe mijn sportkleren weer a en ga joggen.
Ik kom een jongen tegen die ook aan het joggen is hij zwaait naar mij ik kijk hem eens goed aan en zie dat het de jongen uit de winkel is.
Ik zwaai terug met een lach en loop verder.
Vote?comment?xxxx <3
JE LEEST
My name is Diana (1D)
أدب الهواةIk ben Diana Ik heb bruin krullend haar en bruine ogen. Ik hou van zingen dansen en tekenen. Ik ben graag hyper,gek,zorgzaam en ik help graag mensen wanneer ik beter zelf geholpen zou moeten worden heb het nogal moeilijk thuis mijn moeder is gestor...