deel.25

788 53 1
                                    

I never let you go,never!

pov Zayn

Ik had het al gezien eens er een klein beetje licht op haar scheen.Ik snap haar wel!Het is mijn schuld!Ik heb haar niet opgezocht en geen brieven meer gestuurd...'Ik blijf voor altijd bij je als je hiermee stop..'Mijn stem kraakt maar dat probeer ik te negeren.Ik pak haar hand en ga met mijn vingertoppen over haar arm en wrijf de lagen make-up zachtjes weg waardoor de sneedjes zachtjes zichtbaar worden.Ze kijkt naar haar arm en blijft zo staan.Ik trek haar naar me toe zodat ze zich nu op mijn schoot bevind.Ik leg mijn handen op haar wangen zodat ze me aankijkt.'Het is niet erg babe..het is niet erg..het is niet erg..hier geraken we samen uit!Zoals we overal uitkomen.Samen!En niet alleen!Ik ben zo stom geweest...het spijt me daarvoor!Maar ik hou van je!Zoveel..ik wil je niet meer kwijt!'Ik zie tranen in haar ogen en ik druk mijn lippen op de hare.ik heb haar gemist,ik heb haar stem gemist,ik heb haar lippen gemist,ik heb haar geur gemist,ik heb haar gewoon godverdomme hard gemist!'Laat me nooit meer gaan Zayn...'

'Nooit!'

actually is this the end..ik weet niet wat ik nu nog zou kunnen schrijven.Dus denk ik dat het hier stopt..

I just want to say that I love you all so fucking much!!!!

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu