Deel.11

1K 57 3
                                    

Pov Diana

Ik steek mijn gsm meteen weg en leg me weer tegen zayn's lichaam.

Hij geeft me een kusje op mijn kruin en omhels me.

Ik voel mijn ogen dichtvallen en probeer zoveel mogelijk van dit moment te genieten.

'Diana?'hoor ik zayn zeggen met een hese stem.

'Ja?'fluister ik bijna onhoorbaar.

'Liam zij dat je me iets moest vertellen.'mijn ogen schieten open en mijn ademhaling stopt automatisch.

'Babe?'

'Euh..het was niets hoor'

Hij zet zich recht in het bed en zet mij recht tegenover hem.

Hij pakt mijn handen vast en ik doe alsof ik niet geconsenteerd ben en naar onze handen kijk.

'Diana,liam gaat zoiets niet tegen mij zeggen als het niks is hé,ik zag ik het zwembad dat het tussen jullie twee al moeilijk zat.'

Ik weet niet wat ik moet doen en blijf naar onze handen kijken. ik wil zijn ogen niet zien op dit moment omdat ik weet dat ik dan ga wenen..

Ik wil zijn ogen neut zien als ik het vertel...

Ik wil het niet zien...

'Diana!alsjeblieft?'zegt hij terwijl hij me mijl handen schut.

Hij laat een hand los en duwt mijn hoofd naar boven zodat ik hem wel moet aankijken.

Ik voel mijn ogen al branden.

Zayn ziet het en omhelst me waardoor het niet meer lukt mijn tranen binnen te houden.na dat ik een beetje rustig was geworden laat hij me los en kijkt me bezorgt aan.

Ik kan het niet over mijn lippen brengen en adem diep in.

Ik leg de toppen van mijn vingers op mijn de rand van mijn pul en adem diep in en trek mijn pul omhoog.

Vote?comment?xxx doe auditie bij mijn nieuw boek sex lesson from my bully

❤💚💙💜💛

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu