Deel.17

850 49 2
                                    

Pov Diana

Ik kan 2 dingen doen,oftewel laat ik de schrik heel mijn lichaam overnemen en vandaag ontmaagd worden of ik pak al mijn krachten te samen en duw hem van me af en loop weg.

Ik neem al mijn moet tesamen en leg mijn handen op zijn borst en dus hem van me af.

Hij valt op de grond en loop de kamer uit,ik hoor al dat hij me is achtervolgt en dat hij op de trappen is,ik loop de deur uit en loop zo snel als ik kan verder en kijk niet meer om!nooit meer!

Na zo een paar minuten rennen stop ik even,zou ik naar zayn gaan...ik weet niet...dan moet ik hem alles uitleggen...ik ga gewoon naar hem..hij is mijn vriendje,hij moet me begrijpen niet?

Ik sta voor zijn deur terwijl ik kletsnat ben door de felle regen die onderweg begonnen was.

Mijn haar is hellemaal nat en wat gekrult door de regen,mijn kleren zijn nat,mijn make-up is uitgelopen kortom ik zie er vreselijk uit!

Ik wil op de bel duwen maar bedenk me dat ik dit tegen hem moet gaan zeggen wat er gebeurt is en vandaag ben ik daar nog niet mentaal klaar voor...ik draai me om en stap op een stenen voorpatje dat voor het huis gelegd is dat naar de straat lijd.

De deur gaat open en ik hoor het geluid van schoenen die de regen die op de grond ligt naar boven duwen en voel dan een warme vertrouwde hand op mijn schouder er gaat even een shock door mijn lichaam omdat aanrakingen even nauw ja anders liggen nu.Ik draai me om en kijk in de mooie ogen en kijk dan naar zijn lippen die lachen en me een zacht kusje op mijn wang geeft.

Ik lach zachtjes en hij pakt mijn hand en lijd me naar binnen.

'Gaat het een beetje?'

'Ja hoor hoezo?'vraag ik terwijl ik een lach op mijn lippen pers.

'Oh gewoon!omdat je in de gietende regen te voet naar me komt en vroeg me af of er dan misschien iets was,je kon me bellen voor je te komen halen.'

Ja als ik een gsm heb zou ik dat gedaan hebben maar ja die ligt natuurlijk nog thuis...en halen ga ik het niet doen!

'Oh niets hoor!'hij knikt en lijd me naar boven tot bij zijn badkamer.

'Als je wilt blijven slapen kan ik je wat van mijn shirts lenen en anders zal ik van één van mijn zussen kleding geven ik moet wel nog wat hebben liggen voor als je naar huis nog gaat.'mijn keuze was niet echt moeilijk.

'Ik blijf slapen!'zeg ik meteen en een lach verschijnt op zijn gezicht en hij gaat een kamer binnen en hij komt terug met een shirt van hem en een boxer en geeft ze me aan.

'In dat kastje liggen spullen wat meisjes allemaal nodig hebben enzo dat is van wahlia als ze blijft slapen en in die schuif zal nog een extra tandenborstel liggen als je je tanden wilt poetsten zegt hij terwijl hij met een lach de badkamerdeur sluit.

Ik doe mijn natte kleren uit en doe zijn shirt aan en ruik zayn wat me op mijn gemak laat voelen,ik doe zijn boxer aan en kijk in het tasje van wahlya waar van alle spullen in liggen waaronder ook een borstel die ik door mijn natte haren haal en ze dan in een losse dot doe.Ik bekijk mezelf nu in de spiegel en zie dat mijn make-up over zit behalve op de plekken waar die moeten zijn.

Ik pak wahlia haar tasje en pak een doekje waarmee je ik schmink af doe en dan wat fontdeteint onder mijn ogen doe voor mijn walle wat weg te werken.

Ik haal mijn hand door mijn haar terwijl ik mezelf in de spiegel bekijk.

Ik blijf stijfstil staan en ik mijn armen zie.

Oke hij heeft het al gezien maar daarvoor niet nu weer en het is niet dat het niet opvalt...hij moet ze niet zien dat doet hem al pijn genoeg..

Oh fuck waarom is mijn pul nat?!oh fuck!!

Ik hoor een zacht klopje je op de deur en zie zayn's hoofd verschijnen met een hand voor zijn ogen.

'Ja?'vraag ik.

'Misschien zou je deze wel willen,ik dacht er niet echt aan.'zegt hij met een ongemakkelijke medelijden en emotionele stem terwijl hij met zijn ene hand nog steeds zijn ogen bedekt en met de andere een pul aan me geeft ik trek hem aan en pak zijn hand en haal die van zijn ogen weg en hij kijkt me met volle ogen aan.

Ik voel me ongemakkelijk en bedenk maar een vraag zodat hij me niet meer zo bekijkt.

'Waarom de je een hand voor je ogen?'

'Misschien was je nog ja...naakt ofzo'zegt hij ongemakkelijk.

Ik lach naar hem en hij geeft me een kort kusje op mijn lippen.

----------------------------------------------

💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💋😘

Vote?comment?😘💋

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu