deel.08

1.1K 64 5
                                    

pov diana

ik ga terug naar zayn en die mijn armen dicht tegen mijn lichaam en kijk naar de rest die wat aan het spelen zijn en merk wel dat liam iets minder actief is als ervoor.zayn schuift dichter waardoor hij dicht bij me zit,hij draait zijn hoofd naar mij waardoor hij in mijn nek zit en ik zijn adem zo kan voelen waarvan ik rillingen krijg.'babe?'ik geef hem een mmh geluidje.'zijn we nu wat'fluisterd hij in mijn oor.'als jij dat wilt..'zeg ik twijfelend terwijl ik mijn hoofd naar hem draai waardoor er tussen onze hoofden misschien 1cm zit.ik kijk hem die in zijn donkere ogen aan hij lacht naar me en ik voel dat ik zachtjes bloos en kijk naar beneden.hij legt een vinger onder mijn kin en duwt zachtje mijn hoofd naar boven en voor ik hem kan aankijken liggen zijn lippen al op de mijne.'was dat een goed antwoord op je vraag?'vraagt hij grijnzend.ik lach en omhels hem ik zie dat de rest lang ons stapt en beginen te fluiten.we staan op en gaan bij hun staan.'kom we gaan wa eten en drinken ik heb suppeerr veel honger.'zegt niall terwijl hij over zijn buik wrijft.we gaan naar de bar dat bij het zwembad zit en ik trek nog wel even mijn jasje aan dat geeft me een iets veiliger gevoel...harry,niall en liam hebben eten drinken de rest hebben alleen wat te drinken genomen.we zitten aan 1tafeltje en zitten over vanalles te praten,ik kijk naar liam en zie dat hij ook naar mij kijkt en kij dan weer rap weg.'hoef jij niet wat?'vraagt liam en kijkt van mij naar zijn 5panenkoeken.hij bzgint me meer en mee door te krijgen en ik wil dat echt niet..niemand van hooft te weten wat er allemaal gebeurd met mij..zelf zayn niet..ik wil niet dat hij zch zorgen gaat maken om mij...ik neem gewoon de panenkoek aan en eet hem langzaam op.na een uurtje willen de meeste naar huis dus pakt iedereen zijn spullen en gaan we waar met de auto en britt rijd weer voor de meisjes en gaat ons thuis afzetten.'iemand nog naar de wc?'vraagt ze nog ashel schud nee maar ik knik lachend ga en loop naar de wc.ik ga op mijn kieën zitten en steek een vinger in mijn keel.als ik klaar ben sta ik op en pak nog wat wc papier en veeg mijn mond ermee af en spoel door.ik open het wc kotje en zie liam staan.

ik heb wel zin in een nieuw verhaal maar zou dus niet weten over wie en wat als iemand tips heeft zijn ze altijd welkom net als voor dit boek :) 

lots of love!! <3 

Vote?Comment?xxxx

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu