Deel.23

686 52 4
                                    

•that moment when you're free•

Songs for this chapter:avril lavigne wish you were here

Pov Diana

Morgen is de beste dag van mijn leven!Dan ben ik 18,ik zit hier nu al een jaar en eigenlijk is het hier erger dan ik dacht!Ik word gepest..ze vinden me anders.Ik ben stil en beweeg me amper maar toch vinden ze elke dag een nieuwe reden om me wat aan te doen..ik ben we ook weer beginnen snijden..brieven van Zayn krijg ik wel,eerst elke dag,dan elke week en nu elke maand.Ze worden ook korten en korter..

Het is ook al een jaar geleden misschien heeft hij een ander gevonden en stuurt me uit medelijden?Ik werp een blik op de klok en zie dat het juist middernacht is.Happy birthday to me...ik weet niet eens waar ik morgen naar toe moet..naar Zayn zou ik kunnen gaan?Maar aangezien ons cantact zo,anders is zou ik niet weten naar waar ik heen moet?Of wie me zou komen ophalen..ik kan naar de jongens gaan?Ik kijk naar het witte plafond zoals elke avond en bekijk de zelf gemaakte litekens voor ik ga slapen.

*

Ik word wakker door een klein beetje zonlicht dan tussen mijn gordijnen kan glippen.Als ik me besef welke dag het is sta ik meteen recht en gooi al mijn kleren uit de kast en prop ze in mijn kofer ik pak al de andere spulletjes en loop met mijn kofer de trappen af.Het is nog vroeg in de ochtend dus is er gelukkig nog niemand te bespeuren.Als ik aan het onthaal kom staat mevrouw Anderson er.'Diana Jones,je gaat dus weg?'ik knik en ze pakt een papiertje waar ik mijn handtekening op moet zetten en nog wat dingetjes moet invullen.Ze overhandigt me mijn iPhone want die was hier niet toegestaan alleen in het weekeind'tot siens mevrouw Jones!'ze haalt haar hand uit en ik schud die.Ik stap naar buiten en ruik eindelijk de vrisse licht,vrije vrisse lucht.Ik kijk even rond en zie een auto staan,er stapt iemand uit en ik zie dat het Liam is,aan een kant verontvaardigt het me.Ik had toch gehoopt dat Zayn hier zou staan..'hi Diana,je bent vrij!'van het laatste trapje spring ik zowat op Liam en hij tilt me op.'ja zo vrij als een vogel!'hij lacht en zet me neer.'Happy birthday!'ik glimlach en ga naast hem in de auto zitten.'dit is voor jouw!'hij heeft een ingepakt pakketje tussen zijn hand steken.'Liam,dat had niet gehoeven!'

'Euh!ssh!Alles voor jouw!'ik geef hem een glimlach en open het pakketje en zie een mooi jurkje zitten.'het is echt heel mooi Liam,dankje!'

'En dat ga jij vanavond aantrekken!'hij geeft me een knipoog.'je hebt toch niet vanalles geplant of wel?'hij grijnst en start de auto.Als we bij zijn huis aankomen en we naar binnen komen zie ik Harry,Louis,Niall,Britt en ahley staan.'Welkom terug!!'ik word van alle kanten omhelst en ik krijg een lach op mijn gezicht.'dankje jongens.Ik kijk iedereen aan en zie dat Zayn er niet bij is..'hier,dit van ons allemaal!'Louis overhandigt me een groot pakketje en ik open het,het is een grote professionele make-up koffer met ook al bijhoorende make-up in.'dankje,dit moest echt niet hoor!'

'kom ga je jurkje aantrekken en klaarmaken het word feest!'zegt Liam die me een duwtje geeft richting de trap.Ik trek het jurkje aan en kijk er eens goed naar.Het is licht blauw vanonder en het topje is wit met kant en zonder bandjes.Vanachter kruist het,het is echt heel schattig!Ik merk nu pas dat ik geen één vestje heb dat er op past.Ik kan mijn armen dus niet bedekken...ik ga op een stoel zitten en Liam komt de kamer in.'Diana gaat het wel?'ik weet dat ik Liam kan vertrouwen en ik laat gewoon mijn armen zien.'ik dacht dat je was gestopt..'hij gaat voor me op de grond zitten.'blijkbaar dus niet..'hij pakt het make-up koffertje en kijkt er even in.'mag ik wat proberen?'ik knik en hij pakt eerst een primer die hij rustig over mijn armen smeert.Hij doet er dan een fontdeteint op,poedert het af en op de plekken dat je het nog ziet wat concieler.Ik kijk er naar en je kunt het zien maar daarvoor moet je echt geconcentreerd naar mijn armen kijken.'waar heb je dit geleert?'hij haalt lachend zijn schouders op en begint aan de tweede.'Waar is Zayn?'het kwam eruit voor ik het wist..ik zie hem even geschokt kijken maar hij doet snel weer verder.'Liam?'

'Sssh!Laat de professional zijn werk doen!'ik grinnek kort maar ik wil eigenlijk wel antwoord.

'Liam,alsjeblieft..'

'Hij..hij is een soort van depressief..'

Ik bestond gisteren 1jaar op wattpad en probeerde alle boeken te update maar dit en nog 2has ik 0% inspiratie voor dus deed ik dit vandaag.Ik heb er daarvoor ook een nieuw boek een Liam fanfic het heet Forgetting on 00.00 a.m er is ook een traiel bij die naast dat boek staat hopenlijk gaan jullie et ook lezen!

Vote?💋

Comment?💕

Follow?❤️

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu