Pov Diana
Hij omhelst me en laat me niet los wat ik ook niet wil!
'Diana?'ik omhels hem nog steeds en knik.
'Weet zayn dit?'ik schud met mijn hoofd.
'Zie Diana,ik vraag niet dat je hier alles gaat vertellen waarom je dit doet en je moet het ook niet vertellen..maar nu je met zayn bent kan je het hem misschien beter zelf zeggen inplaats dan dat hij er zelf achter komt.en..misschien..kan hij je helpen...hij..'bij het laatste schud hij zijn hoofd.
'Zeg het hem gewoon voor hij er zelf achter moet komen alsjeblieft..meer vraag ik ook niet want ik kan je niet verplichten om te stopen..'ik knik en omhels hem nog een keer.
Ik stap naar buiten met Liam en we gaan naar buiten bij de rest om te vertrekken.
Ik zit bij Britt en Ashley in de auto en en voel mijn iPhone trillen.
*blijf je misschien bij mij slapen vannacht?xxx <3~zayn~*automatisch krijg ik een lach op mijn gezicht gewoon al als ik zijn naam hoor krijg ik ene lach op mijn gezicht dit klinkt misschien zielig maar ik hou gewoon zo veel van hem ookal zijn we juist samen.
*ja is goed,haal je me thuis op?struckstreet 45 xxx <3~Diana~*
Ik krijg al rap eentje terug.
*tuurlijk!tot zo xxx <3~zayn~*
Ik word thuis afgezet door Britt en ben echt blij dat mijn vader nog steeds weg is!!!
Ik ga naar boven en doe jogging aan en een pul.
En pak nog wat spulletjes in.
Ik hoor de bel gaan en loop naar benede.
Als ik de deur open voel ik al meteen zayn's lippen op de mijne.
Ik laat los en lach naar hem.
'Kom je?'zegt hij grijnzend.
Ik knik en hij neemt mijn hand en trekt me mee naar de auto.
Als de bij zijn huis aankomen opent hij de voordeur voor me.
Het is ondertussen al 20u geworden en we lopen naar boven.
Ik kom in zijn kamer en kijk even rond.
Zijn muren zijn met graffiti bespoten maar het is echt mooi gedaan en staat voor de rest heel simpel een kast en daarnaast in de hoek een deur ik denk de badkamer ofzo er staat nog een bureau dat vol met tekeningen ligt en nog een tweepersoonsbed.
Ik ben eigenlijk doodop en ga gewoon op bed zitten en zayn komt al snel naast me zitten.
Hij lacht naar me met zen schuin hoofd en ik doe hetzelfde en hij grijnst.
'Je bent schattig zo!'ik voel dat ik bloos en ik kijk naar mijn vingers.
Zayn zakt zijn hoofd tot bij mij en kust me en duwt me bed zodat ik nu lig en hij op mij.
Mijn gsm begint te trillen en ik stop de zoen,zayn kijkt me met een pruillipje aan.
Ik geef hem een kusje en pak mijn iPhone en zie dat ik een sms'je heb van Liam.
*I hope you tell hem it tonight..~Liam~*
Vote?comment?xxxxx ❤💚💜💛💙
JE LEEST
My name is Diana (1D)
FanfictionIk ben Diana Ik heb bruin krullend haar en bruine ogen. Ik hou van zingen dansen en tekenen. Ik ben graag hyper,gek,zorgzaam en ik help graag mensen wanneer ik beter zelf geholpen zou moeten worden heb het nogal moeilijk thuis mijn moeder is gestor...