Pov Diana
Ik word wakker door mijn wekker ik heb vandaag dansles dus ik doe mijn jogging aan en een los topje et een pul erover en vans ik pak mijn sportzak.
Mijn haar doe ik in een dot en doe de basic make-up op.
Ik stap stil naar beneden want heb heen zin dat mijn vader wakker word.
Ik pak wat om te eten zo van die gezonde shit koekjes en den flesje water ik doe mijn muziek aan en fiets naar de dansschool
Als ik aankom zie ik ashley al staan met een ander meisje.
'Heey!'
'Heey,dit is Britt ze is al zo ongeveer een maand het lief van Louis en heb haar gisteren ontmoet en ze is echt top en heb haar mee naar de dansles gevraagd.'zegt ze hyper.
We gaan met zen drieën ergens zitten omdat de leerkracht er nog niet is.
-14min later-
Ik ken Britt nu al wat beter en ze is echt super lief enzo we zijn zowat K3 om het zo te zeggen 3vrienden die bij elkaar blijven voor het leven.
Britt heeft bruin haar met wat donker rood in omdat ze het ooit is had donker rood gekleurd ze heeft bruine ogen en ze is heel erg geïnspireerd door muziek.
De leerkracht komt binnen en ze leert ons wat moves bij voor een nieuw dansje.
Na 2u is de les voorbij.
We komen alle drie uitgeput buiten en genieten van de frisse lucht.
'Kom je morgen mee Louis had een idee om met een alle eens af te spreken en ze vroegen naar jouw.'vraagt Britt.
'Ow oke is goed.'ik en Britt geven elkaars nummer nog en ik zeg hun gedag ik fiets zo traag mogelijk naar huis maar kom er dan jammer genoeg toch aan na een half uurtje het is nu 12:30 dus mijn vader is zeker al wakker.
Ik open de deur en wil hem juist sluiten maar ik voel al een klap in mijn gezicht.
Wat?ik ben nog niet eens deftig binnen wat voor kut redden heeft hij nu weer verzonnen
Vote?comment?xxx <3
JE LEEST
My name is Diana (1D)
FanfictionIk ben Diana Ik heb bruin krullend haar en bruine ogen. Ik hou van zingen dansen en tekenen. Ik ben graag hyper,gek,zorgzaam en ik help graag mensen wanneer ik beter zelf geholpen zou moeten worden heb het nogal moeilijk thuis mijn moeder is gestor...