Deel.18

848 46 3
                                    

Pov Diana

Zayn lacht naar me en tilt me op ik lach zachtjes en hij draagt me naar zijn kamer en laat ons samen op bed vallen waardoor ik nu boven op hem lig en mijn knieën bij zijn heupen liggen en mijn handen op zijn schouders.

Zayn's handen gaan van mijn heupen naar mijn wangen en kijkt me met zijn volle bruine ogen aan.

Hij duwt me dichter tegen hem aan en hij legt zijn lippen op de mijne.

Na de zoen leg ik mijn hoofd op zijn borstkas,mijn hoofd gaat mee op en neer door zijn ademhaling.

Ik voel mijn ogen zwaarder worden en val al rap inslaap.

*

Ik open zachtjes mijn ogen maar sluit ze weer door het te velle licht.

Ik probeer het opnieuw en deze keer lukt het wel.

Ik blijf liggen en kijk voor me uit en voel mijn oogleden weer dicht gaan.

Ik voel een hand op mijn schouder en denk aan mijn vader en ik schiet gillend van het bed af terwijl er tranen over mijn wangen glijden.

'Sssh Diana sssh ik ben het maar,ssssh'hoor ik zayn's zachte stem zeggen terwijl hij naast me komt zitten en over mijn rug wrijft en me in een knuffel trekt.

Hij wrijft over mijn rug en gaat met zijn hand door mijn haren en zegt niets maar door zijn zachte bewegingen word ik rustig.

Hij tilt me op en zet me in bed en hij veegt met zijn duim mijn tranen weg.

'Babe?Wil je me vertellen wat er is gebeurt?'

Ik kijk naar mijn vingers maar hij gaat met zijn vingers onder mijn kin zodat ik hem wel moet aankijken.

'Alleen als je het wilt vertellen doe je het!ik verplicht je tot niets!'

Ik knik en lach heel zwakjes.

'Mijn euh vader heeft me...proberen...te..proberen te verkrachten...'

--

Haha sorry dat het zo lang duurde mensen ben weer van cover verandert rn vind deze beter dan de vorige maar mijn nieuwe cover van sex lesson from my bully vind ik nog steeds de beste.

Vote?comment?💋

Lots of love!😘

💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💋😘

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu