Pov Diana
De films zijn gedaan en de meeste zijn wel moe behalve Louis maar ja die ziet er zo uit dat die nooit moe is.
We staan op en iedereen wilt naar boven gaan je ziet Britt en Louis elkaar nog de hele tijd kussen net als Harry en Ashley.
Ik ga al maar in de kamer en dan kommen Britt en Ashley ook aan.
'He he eindelijk!'
'Wat jij maar bij zayn gebleven he!'zegt Ashley lachend.
'Serieus zayn?!'
'Komop diana heb je hem wel eens naar jouw zien kijken,en jij naar hem zo kijk ik naar louis!'zegt Britt lachend.
'Oooooeeee Diana is verlieft!!!!'zegt Ashley terwijl ze in bed springt.
Ik en Britt beginnen te lachen.
We babbelen zo nog wel een uur door tot we inslaap vallen.
-5uur later-
Het is 5u30 en ik word wakker eigenlijk moet ik naar de wc maar ja waar dat is.
Ik ga de gang om en de eerste deur die ik open zie ik Louis liggen die wat zit te brabbelen.
'B..br..Britt'ik doe lachend de deur toe en doe de volgende deur open waar ik Harry bijna op de grond zie liggen.
'Mm ashley'hoor ik Harry zeggen.
Jezus christe praten die gasten allemaal in hun slaap ik doe de deur toe en draai me om waar ik tegen iemand bots en bijna val maar ik voel een hand aan de mijn trekken waardoor ik oog in oog bij zayn sta.
Ik kijk in zijn mooie ogen waardoor ik weer bijna mijn mond open maar zijn vinger staat al tegen mijn kin waardoor ik begin te blozen.
'En waar ga jij nu nog naar toe?'vraagt hij zwoel.
'Ik..Euh moet naar de wc..maar ik weet niet echt waar dat is...'
'Kom maar mee' hij pakt mijn hand en trek me mee naar een deur dat dan uiteindelijk de badkamer blijkt te zijn.
'Hier dus.' Zegt hij,hij blijft me in mijn ogen aankijken.
Ik voel dat ik bloos dus kijk ik naar beneden ik zo een dingen ben ik dan weer verlegen..
Hij tilt met een vinger mijn hoofd zachtjes naar boven waardoor we nog dichter bij elkaar staan.
Voor ik het echt besef voel ik zijn zachte lippen al op de mijne,die er jammer genoeg rap weer af zijn.
Hij gaat met een lach weer weg.
Sorry dat het lang Deurne en dat er hier dan niet echt wat erg gebeurde maar ik ga vaker poste ik heb mezelf belooft om elke dag 3delen van verschillende boeken te posten.
En omg ik blijf maar inspiratie voor boeken krijgen...
Dus heb ik weeral eentje :)
He help me to the end (1D)
En als hier mensen zijn die andere boeken van me lezen welke moet ik vandaag nog updaten? :)
Xxxxx <3
JE LEEST
My name is Diana (1D)
FanficIk ben Diana Ik heb bruin krullend haar en bruine ogen. Ik hou van zingen dansen en tekenen. Ik ben graag hyper,gek,zorgzaam en ik help graag mensen wanneer ik beter zelf geholpen zou moeten worden heb het nogal moeilijk thuis mijn moeder is gestor...