Pov Diana
'En vond je het wat?'vraagt zayn na een tijdje.
Ik weet gewoon dat mijn mond beina heel het liedje openstond ik bedoel hoe lief en schattig en zijn stem en gewoon geweldig!
'Als ik eerlijk moet zijn gewoon GEWELDIG!'hij lacht naar me en pakt mijn hand vast.
'Zayn..eigenlijk moet ik echt naar huis sorry...'
'Is niets...misschien kunnen we vanavond wat gaan eten samen?'stelt hij voor met een lach op zijn gezicht.
'Oké is goed bye!'ik pak mijn spullen en stap naar huis.
Hopelijk is mijn vader nog niet thuis...hij ging weg voor een paar dagen maar wat als hij nu weet ik veel nu al thuis is van gisterenavond...ik wil niet weten wat er dan gaat gebeuren..
Ik doe de voordeur een beetje open en kijk even naar binnen en zie niet echt iets wat erop zou wijzen dat hij er weer is.
Ik geef een opgeluchte zucht en stap naar boven ik wil me nu douchen en dan gewoon denken aan zayn..
Ik ga mijn kamer binnen en sta stijf stil als ik mijn vader in mijn kamer zie staan.
Ik sta gewoon verstijft,mijn voeten vast gespijkerd in de vloer,mijn lichaam helemaal bevroren.
'Z--z--zo--d--d---dus--je--b--bent--thuis?'stotter ik.
'Ja ik ben thuis maar waar was jij?!'
'Ik was even naar de bakken,maar hij was gesloten.'zeg ik heel zelfzeker.
'Oh jah naar de bakker,sinds gisteren avond en nu pas terug!wauw naar welke bakker ben jij gegaan?'
'Hoe..hoe..weet je d-'
'Hoe ik dat weet?de buurvrouw heeft je gezien dat een jongen je kwam ophalen!'ik voel me zo betrapt en wil het liefst nu weglopen!
Ik wil niet weten wat er nu gaat gebeuren..
'Denk je echt dat ik stom ben ofzo!'zegt hij kwaad terwijl hij me tegen de muur duwt of beter smijt.
'Jij blijft hier voor een maand!je gaat de deur niet uit!je raam niet open doen!je blijft BINNEN!'ik knik maar en hij smijt me nog hard op de grond en ik voel nog een stamp in mijn maag en ik hoor hem dan vertrekken.~tijdsprong 3dagen~
Ik zit hier nu al drie dagen!drie fucking dagen niet naar buiten geweest!drie fucking dagen dat al maanden leken geen contact meer gehad met mijn vrienden en ook niet met zayn...mijn iPhone heeft hij ook afgepakt..ik heb ook al wat danslessen gemist...
Pfff ik wil hier weg!!!
Ik word uit mijn gedachten gehaald door een deur dan sluit.
Ik zie mijn vader naar me kijken...ik voel rillingen door mijn lichaam gaan..ik heb schrik van hem...van wat er nu gaat gebeuren...hij kijkt kwaad,..
'Moet ik iets voor u doen?'een antwoord krijg ik niet,maar wel een klap in mijn gezicht en ik word weer tegen de muur geduwd.
Ik weet niet wat hij probeert maar ik zit geplet tussen mijn vader en de muur.
'Je bent een laf kind Diana!'fluistert hij waarna hij me los laat en ik op de grond val.
'Een mislukkeling!'ik voel een trap in mijn maag.
'Lelijk!'zegt hij terwijl hij me met 1hand naar boven trek.
'Nutteloos!'zegt hij me op bed gooit.
Hij komt zowat op me liggen waardoor adem halen moeilijker word.hij brengt zijn hoofd bij mijn nek en zijn lippen voel ik tegen mijn oor.
'En niets waard.'ik voel zijn lippen op de mijne en ik begin met mijn benen alle kanten op te slagen.
Ik voel zijn handen over op plekken die ik niet wil.Vote?comment?xxx😘
Lots of love!💋
💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💋😘
JE LEEST
My name is Diana (1D)
FanfictionIk ben Diana Ik heb bruin krullend haar en bruine ogen. Ik hou van zingen dansen en tekenen. Ik ben graag hyper,gek,zorgzaam en ik help graag mensen wanneer ik beter zelf geholpen zou moeten worden heb het nogal moeilijk thuis mijn moeder is gestor...