Deel.21

743 50 2
                                    

Pov zayn

Ik lig met Diana in bed met men handen rond haar lichaam,ze is inslaap gevallen en haar make-up ligt onder haar ogen door het huilen...ik wil niet huilen...ze mag me niet zien huilen...anders gaat ze hier blijven en geraken we in problemen...ik wil er alles aan doen om haar bij mij te houden maar ik zie geen oplossing...ik moet haar laten gaan.Ze opent haar ogen die meteen de mijne ontmoeten.'goodmorning beautiful!'
'Morning handsome!'ze blijft me aanlijken en laat haar ogen geen seconde verwijderen van de mijne.'whats wrong babe?'ze kijkt even naar haar handen'maybe is this the last time that I see you!'ik geef haar een zoen op haar lippen en sta dan op en ga naar beneden waar ik de brochure op tafel zie liggen.Ik ga zuchtend aan tafel zitten en lees wat zinnen dat erin staan.
•Bezoek is toegestaan•
•je hebt voldoende vrije tijd•
•school is in het internaat•
Het lijkt me nog wel een goed adoptietehuis maar toch wil ik ze er niet heen sturen.
Ze moet hier bij mij blijven!!Ik hoor Diana naar beneden komen ze heeft haar kofer vast en kijkt me aan als ze in de eetkamer komt en mij ziet zitten ze laat haar kofer los en haalt haar schouders op en ik zie al tranen in haar ogen.Ik ga naar haar toe en wanneer haar gezicht mijn borstkast raakt begint ze te huilen.'ik wil bij jouw blijven'zegt ze na een tijdje.'ik wil ook dat je hier blijft babe!'de bel gaat en ze kijkt me bang aan.'ik zal wel open doen.'ik ga naar de deur en als ik hem open zie ik een lange vrouw met een zwarte rok,een wit hemd en een zwarte blazer haar blonde stijle haren zijn in een strakke dot gedaan waar geen één plukje haar uit komt.'goedenmiddag ik ben mevrouw Anderson van het adoptiehuis ik kom Diana Jones ophalen.'ik schud haar hand en laat ze binnen.'dag mevrouw Jones,bent u klaar om te vertrekken?'vraagt ze aan Diana terwijl ze haar hand schud.Ze knikt en omhelst me,ik voel dat ze haar adem inhoud om niet te gaan huilen.Ik bijt hard op mijn lip om ook niet in huilen uit te barsten.Ik stap met hun mee naar de deur en blijf daar staan.Ze leggen Diana's koffer op de achterbank en de vrouw en Diana gaan vanvoor zitten.De vrouw start de auto en Diana kijkt me nog een keer aan en ik zie de tranen ik haar ogen,de auto vertrekt en ik gooi de deur dicht en laat me met mijn rug tegen de deur naar beneden glijden terwijl er tranen over mijn wangen lopen.

Sorry voor het lang wachten babyyyyssss😘
See you in the next chapter
Maybe be a
Vote?
Comment?
💋😘❤️💕

My name is Diana (1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu