Capitolul I ~ Un nou inceput ~

722 30 1
                                    

Dupa moartea parintilor nostrii lucrurile au luat-o un pic pe aratura ... Stai , de ce va mint .. totul e oribil ! Fratele nostru vitreg , e singurul care mai sta cu noi si ne e alaturi , desi el stie ca ne poate parasii oricand , nefiind ruda de sange cu noi . Rose , din fata inocenta ce asculta de toti a devenit o emo incapatanata si am o vaga impresie ca tot ascunde ceva . Numai un singur lucru a ramas neschimbat : ochii ei verzi-albastrui si felul cum privea si se bucura si de cel mai mic colt de paine. Eram bogati , foarte bogati . Preluasem mafia tatalui nostru . Stiam ca facem lucruri necurate . Dupa moartea parintilor , Jessica are o mare dorinta de razbunare in fiecare particica din ea . Sa se razbune pe toti , chiar si pe familia ei . Ma rog , ce mai ramasese din ea . Eu insa , eram cea mai puternica . Ma incuraja Rose zilnic .Zicea ca in ciuda a tot ce se intampla , sunt singura care a rezistat si a reusit pana aici . Imi doream o viata normala . Sa pot sa dorm linistita noaptea . Si eu , si Damond , fratele nostru vitreg . Noi eram acum la comanda mafiei .

~Prima zi de liceu~

-Rose ! Unde draci te dusesi ? Stai la baie de 1 ora !

- Scuza-ma daca ma chinui sa arat normal , pentru o zi . Nu vreau sa fac o impresie proasta . Crezi ca va fi la fel ca inainte ? zise Rose , iesind din baie si cu o oarecum frica in glas .

Fata aia ascundea ceva . Eram singura .

-Uff , va fi bine . Esti desteapta si frumoasa . Te vei descurca si iti promit ca nu o sa te mut de la liceul asta . zic eu , aranjandu-i parul in asa fel in cat sa numai stea asa de umflat .

* Vine Jessica *

-Gata de scoala fetelor ?

-Gata . zic eu uitandu-ma fix la cocul ei dezordonat .

-Eu conduc ! tipa Jess .

-Bine , am inteles . Acum taci si pleaca . Coboram si noi imediat .

Damond pleca la facultate in al 2-lea an .

Eu si Jessica era in ultimul an de liceu , Iar Rose in pen'ultimul .

Special alesesem acel liceu , pentru a face o viata cat mai cruda 'amicilor mei' . Ne-au ruinat viata .

Ei erau traficanti de droguri si se culcau cu toate fetele posibile si imposibile si ziua urmatoare le paraseau . Jess fusese una dintre ele , victima lui Louis , numai ca ea nu a vrut . Louis facuse asta numai pentru a se razbuna . A se razbuna pe tata , pentru ca ai nostrii erau rivali . 2 Mafii ...

Imi era frica totusi pentru Rose si ma rugam sa nu pice la aceleasi materii . O iubeam . Numai ea ma putea intelege .

~In curtea Liceului~

- Gata fetelor . O noua viata . Sa nu o ruinati ! zise optimista Jess .

- Daa , siigur . zice Rose . Asta e ultimul lucru pe care mi-l doresc , sa mai ruinez inca un inceput .

Ea era genul de persoana care se invinuia pentru absolut orice . Se tinea inchisa . Simteam ca nici cu mine nu e prea sincera .

- Haide , fi optimista ! Uite , vezi . Deja suntem de 2 minute aici si nimeni nu ti-a zis nimic . i-am zambit lui Rose .

- Te iubesc mami !

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum