Capitolul VII ~ Pacate ~

88 10 0
                                    

Louis POV : 

Eram inca afara , sperand sa intrerupa tacerea ce se atintise intre noi . Nu o facea , doar statea si se holba in jur . 

- Stii , mereu mi-am dorit sa fii a mea , decand te-am vazut . zic , probabil prinsandu-se ca vroiam sa o intreb pentru a mia oara daca vrea sa fim impreuna , eu considerandu-ne deja un cuplu .

Se uita lung la mine si zise : 

- Louis , daca as stii cat de beat esti si cat de mult o sa iti amintesti si maine as accepta . 

- Crede-ma , nu as uita asta nici mort .ii zambesc si ma uit la ea .

M-a luat in brate , insemnand un singur lucru pentru mine , ca eram impreuna .

Damond POV :

Desii era ziua mea , nu m-am lasat dus de val si nu am baut prea mult . Allison , o foarte buna colega de a mea inca din prima zi de liceu dansa acum cu mine. Allison era o fata destul de inalta cu par blond-natural si ochi caprui-patrunzator .Avea trasaturile fetei si ale corpului bine conturate si machiajul ei nu era prea intens .  Nervii mi s-au urcat la cap cand lumea din club striga ca vor ca surorile mele sa urce din nou pe scena . Blonda mi-a zis sa ma calmez , ca era 'doar o joaca de copii' si ca ar trebui sa stau mai relaxat . Am fost surprins ca dupa cateva minute , erau acolo , pe scena , imbracate in niste salopete scurte , negre cu bretele lungi si subtiri si cu un decolteu generos . Au inceput sa danseze pe aceeasi melodie , si m-am mirat cand Allison stia pasii , gandind ca a fost probabil parte din 'planul surorilor mele' .  L-am privit spre Harry facandu-si loc prin multime si alergand catre baie . In sinea mea , am inceput sa rad in hohote .  Zayn se apropiase de mine , zicandu-mi cat ii placea petrecerea .  Dup inca cateva ore de distractie , in care abia o zarisem pe Rose am plecat acasa , eu putin ametit , vazand doua drumuri in fata . Eram insfarsit acasa .  Toti erau deja in paturi ,eu intrand in fiecare camera si investigam fiecare detaliu . Zayn statea cu Kristen , aproape adormit doar in boxeri . 'Ti-o dau eu maine , idiotule!' imi ziceam in sinea mea.  La fel i-am gasit si pe Rose si Tomlinson si pe Jess' si Styles . 'Macar astia doi poarta haine' m-am gandit in timp ce coboram sa o conduc pe Allison acasa .

Zayn POV :  

Ametit , am intrat in camera cu ea .   Kristen vroia sa se schimbe . Si ea era destul de ametita . Inainte de a isi ridica rochia , ma lipeste de perete si ma saruta . Fiind ametit m am lasat dus de val si mi am desfacut camasa , luando pe ea in brate si hop in pat . Dupa un scurt timp ramaseseram unul in fata altuia , doar in lenjerie intima . Mi-am luat mainile din jurul taliei ei , dandu-mi o palma peste fata si zicand incet 'Doamne ! Cat de beata e ?!' . Dupa cateva minute de gandire m-am pus la loc in pat , stand cu ea in brate , sperand sa adorm .

Zilele trecura mai repede decat ne asteptam , ajungand deja pe 11 Decemrie . Kristen imi povestea mereu ca e fericita ca Rose si Louis nu avansau prea tare , dar nu era la fel de sigura si pentru Jessica .Mai era o zi pana la 'Moartea lui Luca Tomlinson' , zambeam in sinea mea .Louis era foarte sigur ca vroia sa isi vada tatal vitreg mort si mafia sa destramandu-se . Restul zilei l-am petrecut in 'sala de antrenament' a mafiei si la sedinta , facand planuri .  Louis ne enumerase toate 'punctele sensibile' ala 'tatalui sau' si la propriu , si la figurat . Cand se lasa seara , simteam tensiunea pe care nu ar fi trebuit sa o am si pe care nu o aveam de obicei . Era o tensiune care nu ma lasa sa fac altceva , decat sa ma uit pe pereti .

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum