Kristen Pov :
Dupa lecția lunga de morala și după toate poveștile și întâmplările revizuite despre Louis , gașca și familia lui sper ca insfarsit Rose a înțeles de ce o țin departe de el . Am hotărât sa o lăsam pe Jessica sa doarmă cât noi ne vom duce la ședința .
~Intrând în sala ~
Când am intrat în sala se făcu o liniște cumplita . Fratele nostru astepta sa dam verdictul : Ce razbunare va avea familia si prietenii afemeiatului pentru faptele sale . Damond a luat-o in brate pe Rose , zicandu-i : Rosalia Alexandra Tomson , iti jur ca daca baiatul ala se apropie de tine cu mai mult de 5 m , il omor . Dar si daca te prind pe tine ducandu-te la el , va iesii rau .
-Tatal lui va plati ! urla unul dintre randurile din spate . El ne-a facut cel mai mult rau !
-Gasca lui , striga altu' , pentru el doar asta conteaza !
In picioare se ridica si Zayn , unul dintre cei nou-veniti , tatal sau lucrase aici ani buni , si inca o mai face .
-Familia lui si prietenii lui ! Ei sunt mici copii . Dar ganditi-va daca ii punem impreuna ! Plus suferinta de a-i vedea raniti pe ei , si pe el .
La auzul acestor cuvinte toata sala se ridica in picioare . Aplauda .Eu si Damond il declarasem pe Zayn 'Conducatorul misiunii' . In tot acest timp , Rose se uita la noi ca la niste criminali in serie , ca si cum nu ar fi vrut sa se razbune ... ca si cum ... ca si cum ar fi fost vina ei . M-am aplecat catre ea si i-am zis :
-Heei , iti promit ca nu o sa moara nimeni ... de data asta ... si i-m zambit .
Sa ridicat de pe scaun fugind si parca simteam lacrimile ce ii curgeau pe fata . A trantit usa subsolului si a fugit ... noi ne-am continuat sedinta planuind atacul . Zayn se ridica din nou :
-Doamna , daca chiar ticalosul ala are o slabiciune pentru Rosalia , trebuie sa o folosim ca momeala . Trebuie sa aflam daca o place ... daca e in stare sa se sacrifice petru ea .
M-am dus spre baiat si i-am soptit : -Esti un genui , baiete ! Daca continui asa o sa te insori cu Rose . am ras eu .
Jessica POV :
Dormean linistita pana cand usa camerei mele s-a trantit . Era intuneric , nu puteam vedeam cine era . Cand lunima a fost aprinsa am stat putin cu ochii inchisi , pentru a ma acomoda cu ea . Cand am deschis ochii , era acolo .Era ea . Sora mea . Plangea .Era prima oara cand o vedeam pe Rose plangand .
- A-am ne-voie d-de aj-u-tor . Silabisea ea cuvintele printre lacrimi .
- Ce s-a intamplat ?
-Vor sa ii faca ceva rau ... M-am saturat de mafia asta ! Numai vreau ! M-am saturat sa omor oameni din nimic si sa ma prefac ca totul e bine .
- Oa-ooa , mai incet ... poate te aud ... Cui ? Louis?
- Si lui si toti cei dragi lui . Fa ceva . Tu ai avut de aface cu el .
- De ce ai vrea sa aperi un tampit ca el ? am urlat eu .
- Nu stiu , dar asta vreau . Te rog , aminteste-ti tot .