Zayn POV :
M-am trezit din pricina soarelui , ducandu-mi instant mana la frunte . Alcoolul . Capul ma doare . Acum chiar ca nu imi mai amintesc nimic . Absolut nimic ... Doar tipete . Atat ... Si poate mici franturi . Dar nimic nu e exact in mintea mea , totul e anapoda . M-am ridicat din pat si am observat usa incuiata pe diafara . Am tipat , si dupa mai multe minute , Louis mi-a deschis , s-a incruntat si a zis :
- Eu zic sa ai grija . Nu stiu cum , dar ai grija . Si mai bine nu vorbi cu ea acum .
Apoi a iesit , indreptandu-se spre camera lui . Nedumerit . Asta ma caracterizeaza in momentul de fata . Casa parea pustie , desii e deja ora 10 , iar persoanele din familia asta sunt matinale . Sincer sa fiu , abia astept sa se termine vacanta asta stupida si sa mergem la adevarata noastra casa . M-am fatait pe hol , asteptand ca cineva sa isi faca aparitia si nimic ... Nimeni . Nici macar un zgomot . M-am dus in capul scarilor , privind in jos . O balta de sange pro-evidenta si-a facut aparitia in fata ochilor mei . M-am incruntat , zicandu-mi ca e imaginatia care imi joaca feste . Serios , nu m-am mai imbatat asa de multa vreme . Am fixat o usa intre-deschisa . Am intrat inauntru , cu speranta de a da de cineva . Oricine . Kristen . De ea vreau sa dau . Si am gasit-o . Pe un mic scaun de lemn , cu fata spre geam si nemiscata .
- Esti bine ? am murmurat usor dezorientat .
M-am apropiat de ea , satena plecandu-si capul si luandu-si mana pe care o avea pe burta mai devreme .
- Du-te dracu ! si-a ridicat tonul .
- Plangi ? Ce s-a ... m-am oprit . Aseara . Receptionera ... Sunt un prost .
- Da Zayn , plang de aseara . Acum pleaca pana nu o sa urlu dupa Jane .
- Iubito imi pare atat de rau ... Te rog , iarta-ma . am incercat sa o cuprind in brate , dar s-a tras , ridicandu-si capul , scotandu-si astfel in evidenta ochii rosii si obositi si putinul machiaj intins .
- Zayn , a inceput calm , te-as fi iertat pentru faza cu bruneta aia spalacita . Dar ... nu pot pentru ce ai facut . Nu ... Pleaca ! a tipat .
- Ce am facut ? m-am lasat pe vine . Serios , ce ... nu imi amintesc .
- Nu pot ierta pe cineva care mi-a omorat copilul ! urla si incepe sa planga in hohote , ducandu-si picioarele la piept .
Am ramas ... mut .
- Acum intelegi ... a zis printre suspinuri . Te urasc !
- Stiu , merit . Imi pare atat de rau . Nu sunt asa , nu vreau sa imi omor proprii copii Kristen . Stiu ca sunt un bou , un prost , stiu ca acum probabil sunt ultima persoana cu care ai vrea sa discuti , dar ... eu nu renunt la tine . Tu ma urasti , cred . Insa eu te iubesc . am oftat si mi-am sters lacrimile ce amenintau sa cada .
Jessica POV :
M-am frecat la ochii si in cele din urma i-am deschis , o durere traversandu-mi tot corpul . De ce Andy nu venise la locul unde era planificat ? Ce s-a intamplat ? Unde e Harry ? ... nu stiu . Am incercart sa ma ridic dar fara speranta . Eram intr-o incapere alba , cel mai probabil la spital . De ce ? Apoi am observat miile de ace infipte in mainile mele .
- H...harry ! am reusit sa rostesc in cele din urma , dar niciun raspuns .
Am renuntat si mi-am lasat capul pe perna , incercand sa dorm , dar putin probabil aveam sa reusesc prea curand . Nu imi amintesc decat negru , negru si durere , atat ..
- Jessica . am auzit si mi-am fortat ochii sa se deschida .
- Unde e Harold ? m-am incruntat la fratele meu, ce parea calm .
- E bine , doar in alt salon . Nu mai face pe nebuna . E important ca esti teafara , in mare , bine ? Apropo , niste politisti te vor intervieva asa ca ai grija ce zici . Si diseara cred ca reusesc sa te scot de aici . isi da ochii peste cap .
- Ce s-a intamplat ieri ? De ce nu ati fost acolo ? Si cei trei barbati ? Si ... am oftat lung .
- Pentru ca au apatur complicatii . Nu conteaza . Conteaza ca sunteti bine . M-am obisnuit sa fi rapita . E , a treia oara , nu ? rade el . Daca nu eram eu ...
- Taci Damond ! ridic tonul . Nu e vina mea ca aveam 12 ani si pe strada erau drogati , nu e vina mea ca tatal lui Louis m-a rapit la 14 ani , nu e vina mea ca Allison e o curva si vrea sa ne distruga ! continui sa tip .
- Stai calma , Allison nu va scapa atat de usor . Jane o va pedepsii , dar nu scapa doar cu atat , nu de la mine . zice si inchide usa , lasandu-ma singura din nou .