Capitolul XIV ~ Cine esti tu , Allison ? ~

76 5 0
                                    

Restul drumului , nu a zis nimic , nici el , nici eu . Defapt , chiar vroiam sa ii zic multe , dar nu stiu cum sa incep . Asa ca am decis sa tac pana cand ajungem acasa . Hmm , acasa . Acum mi se pare cel mai frumos cuvant din lume . Nici nu mi-am dat seama cand a oprit masina si mi-a deschis portiera . Eram prea cufundata in amintiri si in toate lucrurile intamplate , si brusc am inceput din nou sa plang , ceea ce era deja o obisnuinta pentru mine in ultimele cateva zile . 

- Gata , shh , potoleste-te . Hai sa mergem inauntru , bine ? Acum nu te mai consuma . O sa vorbim cand te linistesti . Totul o sa fie bine . Promit ! il simt pe Louis , venind spre mine si bagandu-si capul in scobitura gatului meu , ca si cum el ar fi fost cel 'atacat' .

*Intre timp in Hawai*

Zayn POV :

Stateam pe terasa vilei , cu un pahar de suc in mana , admirand privelistea . Mii de imagini imi invadau mintea . Ma tot gandesc in ultima vreme la cum va fi sa am un copil , copilul meu . Si niciun raspuns concret , absolut nimic .  Urc scarile si ma indrept spre camera " noastra " . O vad pe Kristen in fata oglinzi .  Desii nu era insarcinata de mult timp , deja incepuse sa creasca in abdomen . In rest , folosea creme speciale . M-am dus in spatele ei , punand maninile pe abdomenul ei . O mangaiam usor . Imi doream un baiat . Dar precis Kristen vroia fata . 

- Ingerasul nostru incepe sa se dezvolte . ii zic in soapta , in timp ce buzele mele ii atingeau umarul . 

Nu raspundea nimic , doar chicotea . M-am aplecat si i-am sarutat burta , apoi buzele . 

 - Zayn , vai de noi cand o sa incep cu poftele , rade ea .

Deja imi imaginam cum voi umbla la 3-4 dimineata dupa savarine , sau mai stiu eu ce .  O iau in brate in stil miresa si o pun in pat .  Iesisem din camera , cu gandul de a ma indrepta spre bucatarie .  Aud telefonul lui Kristen sunand . Curiozitatea ma indemna sa trag cu urechea . 

- Cum ? Cine a facut asta ? Nu se poate . aud tipetele ei , urmate de lacrimi . Venim maine , sa fi cu ochii pe ea . continua ea printre suspsine . 

Cazuse pe jos , inca plangand . Intru in camera si ma prefac ca nu stiu nimic . O pun inapoi in pat .  

- Ce sa intamplat ? intreb ingrijorat . 

- R-Rose , au rapit-o . spuse inecandu-se in lacrimi .

Ramasesem fara cuvinte . Banuiam cine e autorul rapiri , dar trebuia sa mergem urgent acolo .

-  S-i acum au gasit-o si ... a continuat , rasufland cu greu . 

- Gata , linisteste-te si imi zici apoi . Bine ? incerc s ao calmez .

- D...da . Si ea , si Jessica si ...

O opresc din a mai spune ceva , punandu-mi degetul spre buza ei .  O iau in brate si ma intind in pat . Isi proptise capul pe pieptul meu , inca plangand .  O mangaiam si ii spuneam cuvinte linistitoare . Usor , usor a adormit . 

*Intre timp la cabana* - Louis POV :  

Nu imi venea sa cred tot ce se intamplase in doua zile . Nu puteam crede ca s-au atins de ea . Nu vroiam sa cred . Am ajuns sa ma mint singur , nu ?  Numai cand ma uit la Rose , la cat de afectata e de tot ce se intampla in jurul ei . Si cand ma gandesc ca daca avea 'L'-ul ala nenorocit nu se mai atingea nimeni de ea ... sau orice , orice semn al meu . Nu pot sa ma uit in ochii ei , nu acum . Vreau sa o calmez , dar habar nu am cum . Vreau sa o fac sa zambeasca macar o singura data cu adevarat in preajma mea , asa cum au facut-o Niall , Liam si Harry sa rada de 'ziua farselor' .  Am impins cu putere usa de la intrare , izbind-o de perete . Jane , John si Damond si-au intors imediat capul asupra noastra . Ei au cautat-o toata noaptea , decii acum erau in 'odihna' . Pot pune pariu ca Harold s-a dus sa le caute . Ma intreb unde au dus-o pe Jessica . 

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum