Capitolul X ~ Amintiri din copilarie ~

72 5 0
                                    

Harry POV :

Nu am mai vazut-o plangand asa de mult timp , din generala . Am fost foarte apropiati , pana m-am mutat , i-am gasit pe baieti , formand o gasca si am uitat-o . Darpot sa jur ca nu o mai recunosc pe strada . Asta nu e 'sora mea geamana' cumni se zicea inainte . 'Gemenii teroare' ... am intors scoala si gradinita pe dos candva . Am mers spre camera ei ,batand insistent in usa care abia se mai tinea . Cand am vazut ca nu are de gand sa raspunda prea curand , am deschis-o si am vazut-o tot acolo ... in coltul camerei cu ganunchii la piept , putin tremurand . Acum numai plagea , dar fata ei era alba si avea cearcane pro-evidenta . La dracu' Tomlinson , ce i-ai facut ? 

- Harry ... ? Ce faci aici ? rosti ragusit , printre mici suspinuri . 

- Ce crezi ca fac ? Si sunt Harold , numai ti minte , geamana teroare . rad eu . Facem seara fetelor . 

Seara fetelor ?! Tu glumesti ? zice si ridica o spranceana . 

- Da ... ce e rau in asta ? O sa ii sun si pe restul , o sa ii facem farse lui Liam , o sa ii furam mancarea lui Niall . Asa cum faceam inainte . 

Incepe sa zambeasca si se ridica de pe jos . Inchid usa aproape rupta din balamale si ma trantesc in pat , trimitand mesaje celorlalti . Da , era tarziu, dar merita .  Ea niciodata nu se intelesese cu Louis , ba chiar il caracteriza drept un ciudat . I se parea mai stranui decat frica de linguri a lui Liam , si decate ori zicea asta , ma facea sa rad zgomotos . Presupun ca acum parerea sa era alta despre el ... sau poate ca nu .  I-am intampinat pe baieti si am luat mancare nesanatoasa de prindebara. Am pus un film de comedie . Toti radeam cu pofta . Starea ei se schimba si incepuse sa se simta vizibil mai bine . Vroiam sa o intreb ce patise , dar nu vroiam sa ii stric fericirea .

- Baieti , mai tineti minte cand eu si Harold am dat drumul broastelor in laboratorul de biologie ? zice razand si batandu-ma pe umar . Eram buni la farse , prea buni . Ohh , sau cand mituiam un bataus sa ii fure mancarea lui Niall . Mereu am fost asa de buni la farse ... eram echipa perfecta . Pe Louis il atacam cel mai des , pe atunci nu il suportam , dar in timp , am inceput a ne intelege . Mai putin Rose , care nu a avut o parere buna despre el niciodata .

- Doamne ! Cat mi-au lipsit momentele cu voi baieti ! zice si ne cuprinde pe toti intr-o imbratisare mare . 

Dupa ce am mai stat , ne-am mai uitat la filme si am mai ras impreuna , am intrebat-o : 'Ce ti-a facut morcoveata?' 

Fata ei se transforma intr-una serioasa . 

 - O sa va zic ... mai tarziu . 

 Niall luase singurul baton de ciocolata ramas si incepu sa manance din el cu pofta 

- Niall ! Vleau si euu ! se milogi fata,clipind des . 

- Da , nu fi rau , imparte cu toti ! rad eu zgomotos . 

 Nu ma miram daca deja ii trezisem pe ceilalti . Dar asta e viata , merita ca sa depanam toate amintirile alea si sa radem din nou impreuna , toti . Eu si Rosalia incercam sa ii smulgem batonul blondului din mana , dar era in zadar . Cand era vorba de mancare nu puteai sa te lupti cu el . 

- Da-i drumul blondinule ! Ai mancat destul ! tipa Rose si tragea in continuare .

- Bine , bine ! zice si ii da drumul , eu cazand peste fata . Toti radeam cu o mare pofta , desii Liam incepuse deja cu 'faceti liniste , o sa ii treziti pe toti' . 

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum