Capitolul XI ~ Ziua pacalelilor ~

65 5 0
                                    

Rose POV : 

M-am trezit din cauza soarelui care imi deranja somnul de ceva vreme . Am ridicat capul , privind la cei doi ochi albastri care nu isi schimbau pozitia si care nu isi pierdeau stralucirea .

- Louis ? Tu de ce nu dormi ? il intreb , ridicand o spranceana .

- Imi era atat de dor sa imi vorbesti calm . zice el , cuprinzandu-mi fata in palme . 

- Da , da bine , acum iesi afara ca sa ma schimb . rad eu . Nu aveam chef de 'dulcegariile lui' .

A iesit din camera , cu un oftat , dar si cu un mic zambet pe buze . M-am uitat la telefon . Un mesaj de la nimeni altul decat Harry .  'Incepe perioada farselor , si da , stiu ca nu e aprilie  , dar totusi sa fi gata sa 'ii pedepsim pe toti' . Am zambit si m-am imbracat intr-o pereche de colanti negrii cu o bluza mai lunga in spate , mai scurta in fata , mov pal . Nu stiu ce era cu mine , dar ma simteam bine imbracata ... 'mai normal' cum ar zice Zayn .  I-am strigat pe Louis si pe Ray' la masa si am coborat , asezandu-ma intre Lou' si Harry .

- Pofta buna ! zice Kristen , ranjind victorioasa , intinzandu-ne cate o salata . Vedeti ? Ma chinuiti pe mine sa mananc asta , acum e randul vostru. rade ea in continuare . Si pentru tine , Zayn , am ceva mai special . continua si ii pune in fata o frunza de salata , toti incepand sa radem . Privirea mea a cazut pe Damond , gata sa incep sa il injur , dar Louis m-a prins brusc de incheietura , probabil vazand privirile fulgeratoare pe care i le trimiteam 'scumpului meu fratior' . Dupa 'minunata masa' pregatita de Kristen , am plecat spre mall . Trebuia sa ne alegem rochiile . Desigur ca Angelina si Bratt veneau cu noi ... Adica , nu stiu cum de o fata atat de de treaba ca ea , si un tip atat de amuzant ca el puteau fi amici cu Zayn ? In fine ... am coborat si mi-am luat UGG in picioare . Vremea de afara era tot mai calda si zapada se topea incet . Uff , sper ca macar de ziua mea sa fie un strat de nea curata . Ne-am urcat toti in diferite masini si am pornit spre mall-uri diferite . Eu eram , bineinteles cu Angelina , Kristen si cu Jessica . Ma bucur ca nu au acceptat sa vina Damond , pentru ca nu ii mai suportam nici cea mai mica privire .  Angelina ne-a tarat prin mii de magazine , aratandu-i surorii mele cele mai strante rochii de mireasa . Umm , dar oricat de 'interesant' era stilul lui Kristen , tot se reducea la rochiile umflate si albe imaculate . Eu si Jessica ne descurcam singure . Am colindat impreuna magazinele si am inceput sa cascam gura la tot felul de modele . Umm , era clar ca ne trebuia ajutor . Am apelat-o pe Kristen repede .

- Alo ? intreaba vocea ei , gafaind .

- Ce tot faci acolo ? rad eu gandindu-ma la ... lucruri perverse . De cand gandeam eu ca Louis ?

- Heii , nu te gandii la porcarii . mi se alatura la ras . Abia ma incape o rochie ... frate , Zayn are dreptate , dacao sa ma ingras prea tare ? 

- Umm , in fine . Avem nevoie de ajutor cu rochiile . Poti sa ne ajuti ? 

- Am treaba cu cea de mireasa , dar o sa ma ocup de ale voastre tot eu . (parca ii puteam vedea zambetul 'malefic' ) 

Am mers cu Jessica spre cea mai apropiata cafenea si am hotarat sa bem ceva inainte sa mergem dupa Angelina si Kristen .

 - Stii Rose , ce ti-a facut atunci Louis ? intrerupe ea tacerea . 

Am dat de dracu' . Asta e greu de pacalit ,nu e ca Damond . Sau ca Zayn . rad eu in mintea mea .

- Uff , nimic , decat , decat o cearta . zambesc , sorband din cafea , incercand sa imi indepartez gandurile din acea noapte .

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum