- Rose , taci odata si lasa-ma sa ma imbrac ! ii aud tipatul lui Zayn iesind din baie .
Imi dau ochii peste cap si simteam cum aproape explodam de furie . Am intrat in baia din camera mea , luand doua dintre teste si analizandu-le . Kristen vomita din nou . Off , ce porcarie a putut face ... analizam liniutele si aproape izbucneam de furie .
- Ce tot ai de urlii in halul asta ? intra Louis , privirea lui fiind acum atintita asupra celor doua teste .
- Da-mi alea acum ! urla el . Acum privirea coborase la burta mea . Tampitul asta credea ca eu sunt aia insarcinata . radeam in sinea mea . Ce naiba ai facut ? Ce s-a intamplat .., Lamureste-ma si pe mine ca numai inteleg nimic ! tipa el serios .
- Louis nu sunt ... nu am apucat sa termin propozitia ca ma sugruma in brate .
- A fost Zayn , nu ? Malik , te omor ! continua el , la fel de nervos si aproape exploda in lacrimi . De ce naiba era atat de agitat ? Okaay , situatia era destul de amuzanta pentru mine .
- Lou' , in priul rand de ce crezi ca as face-o cu Zayn ? rad eu . Si in al doilea rand , astea nu ... din nou nu am apucat sa termin fraza .
- Rosalia , il strigi de jumatate de ora si ai doua teste de sarcina pozitiva in mana ! Eu ce ar trebui sa cred ?! Toata inocenta ta ... cum vrei sa ... ?continua , de data asta mai calm si plecandu-si capul .
'Era asa de dragut cand era ingrijorat pentru ceva ce nu era adevarat' gandeam eu .
- Louis , pentru numele lui Dumnezeu nu sunt insarcinata ! rad eu zgomotos .
- Atunci cum explici chestiile astea , ha ?
- Kristen e insarcinata continui eu , zambindu-i si imbratisandu-l strans .
- Te iubesc , a soptit , si nu vreau sa iti ia nimeni inocenta ta . Vreau sa ramai aceeasi fata cu privirea sclipitoare . Si dracu' il ia pe ala care o sa incearca sa se atinga de tine . Inafara mea . a inceput si el sa rada . Si asa ajungeam de la un moment frumos la unul de toata jena . Dar imi placea . Eram doi nebuni .
- Alooo , sunt si eu pe aici . Aveti de gand sa ma ajutati sau va mai certati mult ? tipa din baie Kristen .
- Ce faceti atata galagie ? Vreti sa treziti toti vecinii ? intra razand Damond .
I-am explicat lui Damond toata situatia si parca o si vedeam pe Kristen ingropandu-ma de vie . Cred ca el era ultima persoana care vroia sa afle . Apoi - m-am indreptat catre usa .
- Unde te duci ? intreaba Louis , care abia imi daduse drumul din imbratisare .
- Am de stricat o freza . Baieti , stiti unde e lipiciul ? rad eu . Damond acceptase situatia mai usor decat credeam . Da , era putin suparat . Dar el mereu a iubit copiii .
- Lasa , voi vorbi eu cu viitorul tatic , rase fratele meu . Si ma ocup eu de freza lui . Tu stai aici si dezinfecteaza-ti baia dupa ce iese Kristen de acolo . continua el .
- Hmm , Zayn schimband scutece ... nu arata prea rau . zic , stergandu-mi lacrimile de la ras .
- Si eu cum as arata schimband scutece ? se milogeste Lou' .