Capitolul VI ~ Surprize ~

116 9 0
                                    

Kristen POV :

Adormisem cu acel bilet in mana .

Dimineata urmatoare , vorbisem cu Rose si Jessica , zicandu-le ca o sa ma intorc cat mai curand . Nu vroiam sa lipseasca de la scoala . Si asa absentele mele erau suficiente ca nota mea la purtare sa ajunga la 7 .  Cautasem peste tot informatii despre acea femeie numita 'Jane' , i-am accesat profilul facebook si era chiar ea . Era 'mama' .

Am luat avionul in jurul orei 11 . Era un avion privat al familiei lui Antonio . Erau mai bogati ca noi , recunosc . Am ajuns in aeroport , luand un taxi . Tot drumul ma gandeam ce va zice mama ? Oare de ce plecase ? Damond si Zayn au fost si ei linistiti , probabil gandindu-se la ce ar trebui sa faca cand o sa o vedem . Zayn deja o considera ca pe o 'soacra' iar eu radeam de cate ori pronunta cuvantul . Damond in schimb era pesimist , zicand ca poate 'ne-am gasit nasul' . Am ajuns in fata adresei de pe bilet , dupa ce schimbasem 2 taxi-uri . 

- Baieti , asta da viata in lux ! rad eu .

Se pare ca Jane locuia intr-o vila cu doua etaje , mare , avea piscina si o gradina imensa .Era toamna , decii nu mi-as fi imaginat cum era aici vara , daca acum ramasesem cu gura cascata . Am intrat inauntru , plina de speranta ca femeia aia chiar era mama mea si ne vroia inapoi pe toti . Usa era deja deschisa , de parca cineva ne-ar fi asteptat acolo . O vad . Statea intinsa pe o canapea de piele neagra , pe un laptop de ultima generatie . Toti trei intram , dar ea tot nu ne observa .

- Mama? zic destul de incet .

Femeia se intoarse cu o privire uimita .

- Cine sunteti voi si ce cautati in casa mea ? Afara ! tipa .

Din senin , un barbat bine facut intra in camera , uitandu-se si zambindu-ne .  Ma duc aproape de el , privindu-i ochii negrii . 

- Tu esti , nu ? Tu mi-ai dat asta . zic si intind biletul . As recunoaste o pereche de ochi vazuta oriunde , continui eu . 

- Esti o fata desteapta . Te prinzi repede . Da , eu am fost . zambi din nou . Acum luati loc si sa discutam normal .

- Normal ? Femeia asta m-a parasit cand eram doar un copil , pe mine si pe surorile si fratele meu si acum ma pune sa ies 'afara' ? accentuez eu .

Jane inghitea in sec . Cu fiecare secunda mi se facea din ce in ce mai greata de ea , gandindu-ma ce proasta am fost cand am strigat-o 'mama' . 

- De ce i-ai chemat aici , scumpule ? Vrei sa ne facem probleme si nu stiam ? zise Jane si se uita spre 'tipul misterios' . 

Barbatul lua laptopul de pe canapea si zise ca dupa ce vom 'discuta ca oamenii' o sa ne arate ceva . Damond si Zayn taceau si se uitau la felul cum ne privea , cu ochii inghetati , de sticla .

- Zi-mi ce motiv ai avut sa ne minti in halu' asta? Zi-mi de ce dracu' ne-ai lasat asa , singure si de ce tata ne-a mintit ca 'ai murit' ? In toti anii astia am trait cu gandul ca tu 'ma privesti si ma ajuti de sus impreuna cu tata' si tu stateai in lux in timp ce noi faceam treburile murdare ale tatalui nostru , incercand sa ne intretinem , ma rastesc putin , aproape dandu-mi lacrimile .

- Mai bine plecati de aici , se incrunta catre noi cu ochii ei de sticla .

- Zi-mi dracului femeie ! Eu imi faceam sperante ca o sa vrei sa ne vezi si ca o sa te bucuri si tu ne dai afara ! Ce 'mama' buna avem noi patru . 

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum