Capitolul XV ~ Frozen inside ~

79 4 0
                                    

Rose POV : 

Aflasem cum va decurge totul : Harry o va scoate de acolo prin metodele lui , Andy ii va ajuta sa scape de rapitori , iar tata ii va aduce acasa . Da , am spus 'tata'.  Sincera sa fiu , nu cred ca Jessica e in prea mari probleme , e o fire mai mult decat descurcareata si posesiva . Am iesit din dus si mi-am luat un tricou larg de a lui Louis pe mine . Parfumul lui e ca un drog pentru mine , si orice lucru de al lui miroase asa . Acum a devenit un tic sa ii port hainele , desii sunt mult prea largi pentru corpul meu . Intre noi totul se petrece prea repede . Nu am mai simtit asta pentru nimeni , dar e prea repede . Totul e amplificat si de multe ori vreau sa opresc orice miscare de a lui , dar nu pot . El e un drog pentru mine , toata fiinta lui , nu doar parfumul . Singura mea preocupare e acum sa ma asigur ca nimeni nu e ingrijorat in privinta mea sau a lui Jess' . : Incerc sa zambesc si sa rad la orice gluma . Vreau sa creada ca sunt bine , desii amintirea ultimelor zile ma roade pe dinauntru . E destul de devreme , dar Jane m-a pus sa dorm , zice ca 'asa o sa ma linistesc' , dar eu sunt deja linistita . Mi-am luat ceaiul de fructe de padure si m-am uitat la un alt episod din 'Jurnalele Vampirilor' . Mi-am luat ceaiul de fructe de padure si m-am uitat la un alt episod din 'Jurnalele Vampirilor' . 

- Jane a spus ca daca nu adormi mai repede o sa urce chiar ea . aud vocea sa cu care m-am familiarizat atat de bine . 

Incep sa chicotesc .  

- Umm , dar nu vreau sa dorm , si nu , nu te gandi la perversiuni din ale tale . 

- Dar de unde stii ca ma gandesc la chestii pervese ? rade si se aseaza langa mine . 

- Pur si simplu , pot anticipa .

Inchid laptopul si o multime de ganduri imi invadeaza mintea . Da , imi trebuie o pauza , o pauza de la tot .  Ultimele zile m-au facut de asemenea sa realizez anumite lucruri . Ca nu e bine sa te increzi in toti . Ca e bine sa pastrezi totul pentru tine uneori . Ca nu exista numai iubire , ci si atractii fizice , care vin si trec . Mi-e frica . Daca totul intre mine si Louis e o atractie fizica ? Daca totul e un joc ?! Vreau sa imi dau seama si tocmai de asta am nevoie de o pauza .  Tresar si ma las imediat la loc , pe pieptul sau cand vad ca am reusit sa il trezesc . 

- Cosmaruri ? imi da el cateva suvite de par de pe fata . 

- Nu ... Louis vreau , vreau o pauza , pentru o vreme . raspund si clipesc apasat .

 Ii pot simtii ochii albastri fixandu-ma .  

- O pauza de la relatie , vreau sa fim amici , macar pentru o vreme . Daca intre noi e doar o atractie , atunci vom ajunge sa suferim . Vreau o pauza ca sa imi dau seama cat de mult pot sta departe de tine , cat de mult tin la tine . zic si il strag tare in brate . Am zis ca vreau o pauza de la relatie , nu si de la prietenie , corect ?

Kristen POV :

Ma tot fatai in pat de o ora si nu pot sa adorm . Toata seara mi-am petrecut-o vorbind cu Andy si Damond la telefon , si explicandu-le si reexplicandu-le planul tuturor . Fara mine ar fi morti , nu glumesc . Nu imi vine sa cred ca Jane isi acuza propria 'fiica', dar nu o compatimesc , fata aia e un monstru cu bot de 5 kilometrii si alte 5 tone de machiaj .

- De ce nu doarme printesa mea ? Dar printul meu ? deschide Zayn usa dormitorului si zambeste larg . 

- Ce print visezi ? rad eu si dau cu o perna in el . 

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum