Capitolul VIII ~ Sarbatori si vesti neasteptate ~

102 6 0
                                    

Rose POV :

 Ne indreptam spre gara . Drumu parea nesfarsit .

Insfarsit am ajuns. Credeam ca ne apuca Craciunul pe drum . Am coborât din mașină , oameni mafiei ne au luat bagajele . Am intrat in gara . Toata lumea se holba la noi .Parca am fi vedete .

- Nu dam autografe . tipa Louis cu un ranjet pe fata .

Toata lumea incepuse sa rada . Am ajuns pe peron . Era 10:50 .

- Unde dracu e trenu ala , a cazut pe front ?  spun eu cu destui nervi pe mine .

Vroiam sa ajung odata .  

- Si eu care credeam ca sora ta e venita dupa front . zise Louis pe un ton amuzat .

 Kristen se uita la el cu o privire gen : Maine o sa iti cante popa la cap .

Trenul isi facu aparitia . " A dat Dumnezeu " , zic in gandul meu . Ne-am urcat , am pus bagajele la locul lor si ne am dus in compartiment . Era destul de maricel , cu doua canapele de piele si o masuta .  Damond dormea deja , Jess' si Harry se jucau pe tableta , Kristen si Zayn ascultau muzica , iar eu si Louis ne holbam pe geam . Fara sa imi dau seama , adormisem . Apoi , doua maini puternice ma scuturau , probabil incercand sa ma trezeasca . 

- Rose daca nu te trezesti , iti torn apa in cap . zise Jess' . 

Ma trezesc si ii arunc o fata de genul 'Las' ca vezi tu mai tarziu' .  Ne-am luat bagajele cu chiu cu vai . Ne-am dat jos din tren , indreptandune spre cabana . Drumul a fost scurt . Odata ajunsi am ramas uimita . Era un peisaj de poveste . 

- Baieti , hai sa ajutam fetele cu bagaju , tipa o voce masculina .

Venisera trei baieti , cam pe la 21 - 22 de ani , destul de draguti . 

 Unul dintre ei era blond cu ochii albastrii intensi , care se uita cu o privire rece in jurul sau . Altul era saten cu ochii ciocolatii , iar celalalt brunet cu ochii verzi . Ma uitam in spate si ii vedeam pe baieti destul de nervosi , gata gata sa ii omoare pe " micile ajutoare " . 

Zayn POV : 

 Intrasem in cabana , lasand bagaju si indreptandune spre cabana unde era receptia . Fetele erau deja acolo . Lam vazut pe tipul acela brunet cum incerca sa se dea la Kristen . M-am indreptat spre ia , mi am pus mana pe talia ei si am sarutat-o pe frunte . Simteam ca brunetu devenise oarecum gelos . Am platit cazarea . Receptionera nea spus ca restaurantul se afla la 5 minute de receptie , in alta cabana . Il auzeam pe Louis cum deja ii "maraia" pe acei tipi . 

Am luat cheile de la cabana si m am dus sa desfac bagaju . Am inspectat fiecare camera , care avea paturi duble si un TV , un covor pufos de diferite  culori , un dulap mare ... Totul era perfect . Pana cand ...

- Baieti avem o problema ! O singura baie !  zic eu 'ingrijorat' .

Am despachetat bagajele , ramanand suficient timp pentru 'distractie' .  Ne-am dus pe partie , unde eu , Kristen , Louis , Harry si Damond am luat snowboardurile . 

Dupa mai multe cazaturi de pe snowboard ne-am dus sa le cautam pe Jessica si Rosalia , care aparent se comportau ca niste fetite de 5 ani , dandu-se pe sanie . Dupa ce cu greu le-am luat pe cele doua de pe derdelus (da , clar aveau sub 5 )ne-am indrepat spre cabana .Am intrat si Kristen ne-a facut cate o ciocolata calda , zicand planuri pe care urma sa le facem pe restul vacantei .  Dintr-o data , luminile se sting , lasandu-ne in intunericul sumbru al noptii . 

Viata in mafieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum