Son tekilayı da kafama diktim. Yavaş yavaş boğazımdan aşağıya akmasına izin verdim geçip yakıp kavurduğu yerleri es geçtim, başım dönmeye ve hiçbişeyi umursamamaya başladım neydi bu sarhoşluk mu?
İnsanlar sarhoş olmak istiyorum dediklerinde bu muydu. İnsanları hiçbir zaman anlayamıcağım.Hiç bilmediğim bir mekana girmiş sarhoşluğun ne olduğunu merak etmiştim sadece bir bardak içiçeğim dedim ama beş bardak tekila içmiştim.Tekilayı içmemim sebebi de o da meraktan dı,bir de elimde tuzu yalayıp limonu ağzıma atmak oda iyi geliyordu neden onu yaptıklarını merak etmiştim ve ilk içkimin tekila olmasına karar vermiştim.
Barın masasına kollarımı uzattım, başımı da üstüne koydum belki böyle. Biraz iyi olurum dedim.
Barmenin beni dürtmesiyle kendime geldim önüme dört tane daha tekila koymuştu.şaşırarak ona baktım bu da neyin nesiydi.-Ben içki istmedim.
-Yanında ki beyefedinin ikramı
Dedi barmen kulağıma eğilip,hızlıca yanıma dönüp baktım.
Benden on yaş rahat büyüktü ama minyon tipli olduğu için en fazla yirmi beş gösteriyordu.üstünde siyah kot pantolon ve siyah t-shirt vardı hafif kumarala kaçan saçları alnının üstüne dökülmüş gözleri kehribar rengindeydi ki benim en sevdiğim renktir karşımda bu kadar sexy bir erkek çıkmaz sanıyordum vücudunun kaslı olduğunu t-shirt gerilmesinden bile anlayabiliyordum.kulağına eğildim
-sen gerçek misin?
-ne gibi tatlım.
-çok yakışıklısın yaa yanımdan bir yere ayrılma da seni koruyayım yanımda sana bişey olmaz.
Yavaş yavaş daha da yakınlaştı omzumun arkasına attı saçlarımı elini enseme koydu ve bana daha da yaklaştı nefesini kulağıma üfledi vücudum o an nefes vermesiyle titremeye başladı otuz iki dişini de göstererek bana
-bence sen kendine dikkat et tilkelere yem olmanı istemeyiz.
-Yanımda aslan varken hangi tilki bana dokunabilir ki?
-doğru tatlım ama Şunu unutma, sende benim yiyceğimsin....
O an ne yaptığımı zaten bilmiyorum ama meydan okumayı severdim tekrar gözlerimi gözlerine diktim
-ye beni!!!!
Bir an şaşkın bana baka bakaldı gözlerine baktım çok güzeldi yüzünü inceledim çok yakışıklıydı bana yakınlaştı kanım vücudumda ısınmaya başlamıştı yada ortam sıcaktı
-meydan okumaları severim.
Bana elini uzattı tereddütsüz elini tuttum sonuçta buraya eğlenmeye geldim kafa dağıtmaya geldim.ellerimi tuttu ve beni dans pistine çekti Beyonce'nin crazy in love şarkısı çalıyordu ahh bana ne kadar da uyumluydu. Ellerimi bıraktı ve arkama geçti ellerini karnıma koydu ve başımı arkaya attım kendimi iyice ona yasladım yavaş yavaş kalçaları mı bir sağa bir sola haraket ettirmeye başladım o da bana uyum sağlıyor beni ayakta tutmaya çalışıyordu. Kulağım da sesini duydum.ne biçim sesti o öyle cennetten çıkma gibiydi.
-yapabildiğinin en iyisi bu mu tatlı şey.
-daha başlamadım yakışıklı.
Ellerini tuttum havaya kaldırdım
-her şeyi Hisset yabancı tenimi kokumu kalbimin atışını tek vücut ol benimle.
Ellerimizi havaya kaldırdım o ise ellerimi hava da tutmamı söylemişti bende dediğini yapıyordum bir yanda da kıvranıyordum. Ellerini yavaşa kollarım dan aşağıya doğru indiriyordu kollarım havada olduğu için göğüslerim ellerine çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınım Olur Musun?
Fiksi RemajaDudakları dudaklarımda arzular alev almış hava tutkuyla karışmış nefeslerimiz de inlemeler.Bu kadar zevk alacağımı asla bilemezdim ona sımsıkı sarılıp -Canım acımıyor artık istediğini yapabilirsin. Anlamadan kendimi altında buldum, dudaklarıma tekra...