Bölüm-6

2.7K 35 0
                                    

Bazen içmek size en iyi gelen şeydir şu an efe'nin evin deyim bir şişe viskiyi bitirdik beraber sabah ki olayı atlatmak biraz zaman almıştı ama şu an efeyle koltukta oturuyor ve tvye boş boş bakıyoruz.

Efe'nin ağzından

Rojin'i evine bırakalı bir saat oluyor ama vücudu aklımdan hiç çıkmıyor bir kız için ilk olmak ayrı bir duyguymuş nedense garip hissediyorum neyseki o uyurken telefon numarasını almıştım onun telefonun dan kendime mesaj atarak telefon numarasını kaydettim.belli olmaz belki canım bu küçük kızı çekebilir dün kü tahrik edici anlardan sonra rahatlamam artık şart olmuştu kasık ağrısı çekmemek için bir posta banyoda boşlamıştım ama bu bana yetmemiştir o yüzden çok sevdiğim o kulübe sürdüm son zamanlarda takılmaktan haz aldığım tek yer şu an gündüz olduğu için kimse yoktur ama yinede gidip içmeye başlıcaktım ve dediğimi yaptm içeri girdim kimse yoktu bir locaya geçtim ve içmeye başladım içerisi yavaş yavaş dolmaya başlamıştı ama ben bunu umursamadım rojin aklımdaydı hala  biraz daha içtim derken koca bir viski şişesini bitirmiştim ama hala rojini unutucak kadar içmemiştim barmenden bir viski daha istedim ve tekrar içmeye başladım viski yarıya kadar gelince etrafımda gözlerimi gezdirdim bu akşam bağırarak inleticek bir kız bulmalıydım ve derken rojini anımsatan bir kız gördüm sahnede vücudunu bir oraya bir buraya salandırıyordu içkim bitene kadar onu izlemeye devam ettim tahrik olunca kalkıp sahneye doğru ilerledim kız gözlerini kapatmış müziğin ritmine bırakmıştı kendini rojinde böyleydi onunla barda yaptığımız o dans geldi aklıma ve sanki mümkünmüş gibi aletim biraz daha kalktı vakit kaybetmeden kızın arkasına geçtim ellerimi beline koydum kız bana dönüp bir göz kırptı ve devam etti dansına.kızın kulağına eğilip kalçaların muhteşem bebeğim bunu ben içindeykende yapsana dedim sertliğimı kıza daha da bastırarak kızsa elini aletime alarak cevap verdi elinden tutup tuvalete götürdüm kabine soktuğum gibi kızın bir bacağını belime dolayıp bir elimi beline diğerine göğüsüne koydum dudakalarını sömürmeye başladım kızın göğüslerini yoğurmayı bırakıp elimi vajinasına attım ve külodunu bir çırpıda parçalara ayırdım fermuarımı indirip aletimi çıkardım ve bir çırpıda kıza sahip oldum içine gömülürken siktir diye bildim sadece bu hissi özledim içinden çıkıp
Tekrar tekrar sahip oldum kıza kızın çığlıkları hiç umrumda değil yarım saat kızı ayakta becerdim ve içinden çıkartıp klozete boşladım üstümü düzeltim kıza parayı verdim  ve bardan çıktım.

1 hafta sonra

Camdan dışarı bakıp güzel İstanbul'u izliyorum bir elimde viski bir elimde sigara koltuğa oturup aklımdan yine yine rojini çıkarmaya çalışıyordum ama olmuyor lanet olası kız bir türlü aklımdan çıkmıyor onu o gece becermediğim için çok pişmanlık duyuyordum neden yapmadım zaten onu bilmiyordum lanet olası merhamet duygum ortaya çıkıp buna engel olmuştu çünkü o elbiseyi çıkardığım an yatağa atıp onu içine gömülmem lazımdı ama yapamadım bu düşünceyle birlikte gözüm yatakta çıplak yatan kıza kaydı daha 15 dakika önce kızı sertçe becermiştim ama o kadar yorulduki hemen uyuya kalmıştı ama ben hala tatmin olamamıştım rojin yüzünden tatmin olamıyorum o küçük sürtüğü aklımdan çıkarmak için İstanbul un yarısından fazla kızı siktim ama olmuyor her kadında onu hayal edip boşalıyordum ama kendime gelince rojin gidiyordu ve bu beni hiç tatmin etmiyordu sonra aklıma bir plan geldi madem acı çekiyor bu kız ondan yararlanmam için tam fırsat önümde duruyordu evini zaten biliyorum onu evden alıp biraz içki içirip yatabilirim bence bu güzel plan zaten kadınlara az bir ilgi göster hemen yakana yapışırlar ve rojin de şu an ilgiye aç yüzümde sinsice bir gülüş peyda oldu sonra gözlerim yatakta kıza kaydı onu bir kere daha becerip evden postalıcam viskinin son yudumunu içtim sigaradan bir duman daha alıp söndürdüm yatağa doğru ilerledim çarşafı çekerek yere attım kızın vücudunda gözlerimle bir şölen çektim kalçalarına baktım ellerimin izi vardı ve bu beni iyice tahrik etti kızı sırt üstü döndürüp dudaklarını öpmeye başladım ellerimle göğüslerini yoğurmaya devam ettiö az bir vakitten sonra oda hemen karşılık verdi öpüşmeyi kesip kızın yüzüne baktım ve lanet olasıca rojin karşımda duruyordu Allahım bu kızı hemen becermem lazımdı yoksa aklım gerçekle hayali birbirine karıştırıcak saçlarından tutup kızı aletime getirdim ki sanırım ne yapmak istediğimi anlamış olacak  hemen pantolonumu baksırımı indirip güzel bir sakso çekmeye başladı iyice hazır olana kadar bekledim ve kızı yine sırtüstü yatırıp bacaklarının arasına geçtim gözlerini sakın kapama benimle hep temas kur dedim ve kız bana bakıp mırıltı gibi birşeyler çıkardı üzerine eğildim dirseklerimi başının iki yanına yerleştirdim gözlerimi gözlerine diktim ve tek bir hamlede içine girdim acı nidası kızın kulaklarımı dolduruyordu ve bu hoşuma gitmişti  yüzümde ki Gülümseme tekrar yerini aldı bir kere daha çıkıp tekrar kökledim kız bu sefer ellerini omuzlarıma koyup inlemeye devam etti her çığlığında daha tahrik oluyor ve daha sert beceriyordum kızı ama boşalamıyordum kızıb içi istediğim kadar sıkı değildi beni iyice sarmalamasını istiyordum ama olmuyordu kızı hemen yüz üstü çevirdim ve karnın altına yastık koyarak içine girdim evet şimdi daha iyidi hamlelerim sertleştirip daha çok inlemesini sağladım kalçalarından tutup iyice kendimi  içine gömdüm ve doruğa ulaştım kızın hemen yanına uzandım kendime gelmeye çalıştım bu iyi gelmişti işte yatakta doğruldum cüzdanımdan parayı çıkartıp komidinin üzerine koydum kızada ben duşaa giriyorum çıktığım da buradan def olup gittiğini görmek istiyorum dedim bir şey demesine izin vermeden duşa doğru ilerledim soğuk suyun altına girdim yanan bedenime en iyi gelen şeydi alnımı duvara yaslayıp suyun altında biraz daha kaldım ve tekrar rojine oynacağım plan aklıma geldi bir gülümseme peyda oldu yüzümde bu akşamın tadını çıkar güzelim gece altımda inliyor olucaksın...

Kadınım Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin