Kabus

1.4K 19 1
                                    

Evet neredeyse 3 aydır bölüm yazmıyorum ilham meleklerim terketti sanırım beni ama bana yeniden ilham kaynağı olan Ma_Siyah
Teşekür ederim bana ilham verdiğin için bu bölüm sana ithaf ediyorum...

anlıma bir öpücük kondurdu sonra derini öptü ve evden çıktı bende koltuğa uzandım ve ilk defa rahat bir uyku uyudum ilk defa...

Gözlerim bağlı efe ellerimden tutup beni bir yere götürüyor ama düşme hissim daha ağır bastığı için yavaş yavaş temkinli adımlar atıyordum ki

-bebeğim babaannem bile senden daha hızlı yürüyor.

-efe sanki beni düşercekmişsin gibi napım sana güvenmiyorum.

Aslında güveniyorum ama korkuyorum düşüp boynumu kırıp ölebilirim hiç ölürsem bu adam kesinlikle başkasınla evlenir öldürürüm onu kesin ben bunları hesaplarken birden ayakkalarım.yerden kesildi ve kendimi efenin kucağında buldum bir çığlık döküldü dudaklarımdan sonra bir kahkaha..

-demek güvenmiyorsun he.seni yere attığımda da hala güvenebilcenmi bana bakalım.

-Ne efe beni yere atamazsın bunu yapmazsın sana güveniyorum efeeee.

Daha sıkı sarıldım boynuna ama o eşsiz ve kalbimi durduram kahkası ile beni mest etmeye başlamıştı.

-yok güzelim kalbimi kırdın ve ben intikam istiyorum bir, iki,uç.

Beni çocuk gibi kollarında. Sallayıp yere atmıştı bir çığlık kopardım ama düştüğüm yer yumuşaktı canımın acıcağını sanıp kendimi kastmıştım ama yumuşacık saten kumaşlar sarmaladı vücudumun her yeri ve gül kokusu muazzamdı ben şaşkınlıkla nerde olduğumu ellerimle dokunarak anlamaya çalışırken efe gözlerimdeki kumaşı çözüp gözlerimi özgürlüğüne kavuşturdu her zamanki tapılası (ben harikayım.gülüşüyle) bana bakıyordu gözlerine bakıp şen bir kahkaha attım demek yatak odasına getirmişti beni ellerime çarpan gül yapraklarınla dikkatim dağıldı ve o zaman yatağın kırmızı gül yapraklarınla dolu olduğunu anladım şaşkınlıkla etrafıma bakarken efeyle 1 yıl boyunca her gün çekildiğimiz fotoğraflar odanın her yerinde olduğunu gördüm sevinçten ne yapacağımı şaşırdım ve yataktan kalktım fotoğraflara baktım tek tek her karede ayrı bir aşk ayrı bir hikâye vardı gözümden düşen bir damlayı efe ellinle yakalayıp sildi gözlerine baktım.

-allaha şükürler olsun seni bana verdi. Dedi

-bir dua gibi ezberledim seni,ibadet gibi hatırlanacaksın hep rojinim.
Dedi bir Tutam saçımı kulağımın arkasına iterken kalbim deli gibi çarpıyordu ellerimi tuttu diz çöktü aman allahım o düşündüğüm şey olmasın nolur nolur

-sen rojin mihran bana aşkı tatıran kadın ömrünü ömrüme adar mısın?

Ve hemen ardından cebinden bir kutu çıkardı açtı gözlerime inanmadım etrafı minik pırlantalarla süslenmiş ortasında safir tek taş bir yüzük

Ve hemen ardından cebinden bir kutu çıkardı açtı gözlerime inanmadım etrafı minik pırlantalarla süslenmiş ortasında safir tek taş bir yüzük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kadınım Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin