Bankta oturmuş efe'nin bana pamuk şeker almasını bekliyorum. İki haftadır bana çok iyi davranıyor onun yanında gülmeden edemiyorum bana kendimi değerli hissettiriyor sanki her an kırılcak cam gibi narin ve hassas davranıyor onun sayesinde yaşadığım yıkımdan hiç yara almadan çıktım sevgiliyiz ama herşeyim oldu sırdaşım dostum arkadaşım sevgilim abim beni her şekilde koruyor her şekilde eğlendiriyor en son çıkma teklifi olayından sonra biraz daha normalleştik elimi tutup yanağımdan öpmekten başka bir yaklaşımı olmadı sanırım iyi gelende bu doğunun bir ten teması yüzünden beni kırması bu konuyu sonsuza dek kapamam neden olmuştu ama efe bana değişik hissettiriyor onun aksine ben ona dokunmak istiyorum beni dudaklarından öpeceği günü sabırsızlıkla bekliyorum şimdi ona bakıyorum da ne kadar da tatlı duruyor sevgilisi için herşeyi yapan erkek yolda çantamı taşıyor canım birşey çektiğinde hemen gidip alıyor derdimi dinliyor ve en önemlisi tribimi çekiyor tanışmamız normal olmasa da bana değer verdiğini hissediyorum ve sanırım onu seviyorum evet evet güldüğü zaman içim eriyor yolda yürürken elimi tutması kalbimi tekletmiyor yetiyor ne isterse yapıcak hale geliyorum o zaman aahhh efe nerden girdim hayatıma iki haftata o kadar benliğime işledinki beni kırarsan en çokta bunun altından çıkamam diye çok korkuyorum efe nolur bana yanlış yapma ne kadar mutlu olsamda bir gün beni üzeceğini düşünüyorum.
-güzelim.
Dedi önüme düşen tutanları kulağımın arkasına sıkıştırırken.
-ne oldu yüzün düştü?
-sadece seni özledim.
-iki dakika yanlız bırakıyorum hanfendi beni özlüyor.
Ve işte kulağımda dünyanın en güzel müziği onun kalbinin ritmi ve kolları sımsıkı bedenimi sarmaladı sanki beni sarması herşeyden koruyabilceğini hissettiriyor.
Biraz kısa oldu ama yazmaya çalışıyorum aklıma birşeyler gelmiyor ilham meleğim uğramıyor bu aralar bana en yakın zamanda daha uzun bölümle geleceğim karşınıza okuyan herkese teşekürler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınım Olur Musun?
Teen FictionDudakları dudaklarımda arzular alev almış hava tutkuyla karışmış nefeslerimiz de inlemeler.Bu kadar zevk alacağımı asla bilemezdim ona sımsıkı sarılıp -Canım acımıyor artık istediğini yapabilirsin. Anlamadan kendimi altında buldum, dudaklarıma tekra...