Bölüm-3

3.7K 48 0
                                    

Efe beni eve bırakalı 6 saat oldu ve ben utancımdan yerin dibine girmek istiyorum. Ne kadar aptalım aşk'ta yediğim ilk darbede yere düştüm ve kalkmak için başkasına bel bağladım böyle söyleyince de aklıma bir yerde okuduğum güzel bir söz geldi.
"Kurtulmak için başkasına bel bağlamak, yıkılmanın en güvenli yoludur" bu söz şu an bana uyuyordu halbuki dün böyle olucağını bilsen o bara hiç girmezdim kendimi çok kötü hissediyorum. Efe benim yıkılmam için bel bağlağım biri evet ondan biraz hoşlandım ama onla yatma düşüncesi midemi bulandırıyor.
Ah doğu ah neden canımı yaktın benim seni sevmekten başka ne yaptım ki ben sana sırılsıklam aşıktım ben ve hala öyleyim. Piç kurusu sırf senle sevişmedim diye başkasınla evlenmenin şartmıydı. Ama ben Rojin Mihran bunun hesabını sorcaktım dün az kalsın büyük bir yanlış yapıcaktım neyse ki efe bunu bana yapmadı efe konusunu da sonra halletmem lazım ama şu an doğuyu içimden söküp atmam lazım.

2 saat sonra

Odam da müzik dinlerken ve depresyonun dibine vururken annem seslendi.

-Rojin!!!!

-efendim anne.

-kızım hadi gel balık alda balık pişirelim.

-anne yaa başka zaman balık yapsan hiç çıkasım yok.

-aşağıya hemen imin yoksa gebertirim seni.

-off tamam anne.

Aynaya bakarak ofladım gitmek istemiyorum çünkü balık aldığımız yerde doğu dolanıyor. Ve ben onu görmek istemiyorum canımı zaten gönderdiği evlilik fotoğraflarıyla fazlasıyla yaktı. Derin bir nefes aldım ve sakin ol!Rojin birşey olmıcak oralarda bu saate gezmez doğu dedim ve giyinmeye başladım aşağıya annenmin yanına indim zaten dün eve gelmediğim için öfkeliydi bana ve beni sorguya çekmeden parayı elinden alıp sokağa attım kendimi.
Balıkçığa yaklaştıkça kalbim daha hızlı atmaya başladı kafamdaki şapkaya iyice sığınarak başımı önüme eğdim ve hızlı adımlarla yürümeye başladım sokağı dönüp ilerliyordum ki biri bana çarptı hay aksi bu isteyebileceğim en son şeydi şimdi off yolda yürürken niye insan önüne bakmaz ki yaa mal mı ne yerden kalkıp üstümü sirkeledim ama adam hala gitmiyordu bana bakıyordu boyu uzundu ve başımı kaldırıp ona bakmak istemedim yanından geçiçektim ki yolumu kapadı tekrar denedim izin vermedi bir öfkeyle başımı kaldırıp adama baktım ve işte o zaman her şey durdu dünya dönmeyi saat ilerlemeyi bırakmıştı çünkü kalbim bile atmayı unutmuştu karşımda doğu duruyor du ve bana hüzünlü gözlerle bakıyordu bir haftaya kadar o gözlerin böyle bakmaması için herşeyi yapardım ama şimdi ben öfkemi o gözlerle yansırtırken o hala bana boş boş bakıyordu.

-Yolumdan çekil!!!

Tıslayarak konuştum ellerimi sıkarak söyledim bu kelimeyi çünkü ondan iğreniyorum hem de çok ve neyse ki tek kelimemle yolumdan çekildi akıllıca bir seçim.sinirle karşıya geçip istediklerimi aldm off bu sinirin üstüne balık ta ne iyi geldi ama kusmamak için kendimi zor tutuyorum ya neyse ki çabucak alıp yoluma devam ettim bir apartmanın merdivenine oturup bir sigara yaktım sakinleşmem için en iyi şey sigara en güzel şey sigara içmeyi seviyorum beni rahatlatıyor en azından sigaramı bitirip kalkcakken o pislik tekrar karşıma geldi ve yanıma oturdu hangi akla oturuyorsun ya.

-rojin konuşmamız lazım!

-şerefsiz bir insanla konuşcak bir şeyim yok benim!!

-rojin bir dinle beni lütfen!

-neyi anlatcan bana nasıl kızla yattığını mı?

-hayır rojin bir dinle beni mecbur kaldım lütfen!

-allah aşkına ne mecburu yaa kızla yatmaya mı zorladılar seni?sakın bir daha karşıma çıkma ağır ödetirim!!!

Arkamı dönüp tam gidiyordum ki adi Piç kolumdan tuttu bir hışımla ellini kolumdan çektim

-sakın bana bir daha o pis ellerinle dokunma sakın!

-sakin ol lütfen beni bir dinle.

-peşimi bırakacak mısın o zaman?

- evet rojin bırakacağım sadece dinlemeni istiyorum o kadar!

Merdivenlere oturdum bir sigara yaktım ona dönüp.

-bu sigara bitene kadar zamanın var bitiğinde kalkar giderim doğu!

-tamam rojin.bak şimdi senle o gece tartıştıktan sonra eve gidiyordum ve o kızı yolda gördüm ağlıyordu neyi olduğunu sordum ağlamaya devam etti ve kalıcak bir yeri olmadığını söyledi evime götürdüm bende yolda gelirken de alkol aldım kıza odamı verdim burda uyu kardeşim ben içerde olucam korkma sana bir zarar vermem yarın olunca anlatırsın her seyi diyip odanın kapısının çektim ve oturdum salona başladım içmeye hafif çakır keyif oldum seni aramaya karar verdim ama arayamadm mesaj atıcaktım atamadım tam o sırada kız çıktı bende eşlik edeyim mi dedi? Gel kardeşim dedim başladık içmeye o anlattı ben anlattım sonra sabah uyandım kız yanımda ve yatakta kan vardı mecbur kaldım kızla evlenmeye hata ettim affet rojin tek seni seviyorum ve beni böyle kabul etmeni istiyorum ondan boşanıcam bir sene sonra senle evleniriz olur mu lütfen düşün bir lütfen!!

Bunları söylerken dizlerime kapanıp ağlamaya çoktan başlamıştı bile bense şok geçiriyordum ayağa kalktm kendimi toparladım ağladığımı daha yeni yeni fark ediyordum sigaramda son bir duman çekip attım doğuya dönüp sağlam bir tokat patlattım.

-bu göz yaşlarına iyi bak Doğu şilvan çünkü gün gelicek bu göz yaşların tek tek hesabı sorulacak daha ne kadar gözümde çirkinleşe bilirsin diye düşünürken bu kadarını da düşünemedim bir de geçmiş karşıma beni böyle kabul et diyorsun sen nasıl bir adamsın yaa yok adamlıktan yoksulsun arkanı dön git bir daha da karşıma çıkma çünkü daha görüşcez senle rojin mihranı tanıcaksın daha!!

Kadınım Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin