Gece kabus yüzünden uyuyamıyorum artık ruhuma işlemiş bu adamı çekip atamıyorum hayatımdan her gün ona çok benzeyen evladıma bakıyorum nasıl atım ki aklımdan dimi off kalkıp yataktan bebeğimin odasına gittim kapısının yavaşça açıp bebeğimin yüzüne baktım aynı o adam aynı dudaklar aynı gözler aynı onun gibi uyurken de cok mahsumlar ahhh aklımı kaçırıcam galiba bebeğime bir öpücük kondurup alnına odama gittim bu yükten kurtulmam lazım dolabımı açtım tek bir parçadan oluşan siyah süper kısa elbisemi aldım içine üstümdekileri çıkarıp sadece siyah g-strin giydim elbiseyi üstüme geçirdim saçlarımı açtım siyah koyu ağır bir makyaj yaptım borda ruhumu sürdüm borda stilettolari da ayağıma geçirip çantamı elime alıp evden çıktım ruhum sıkılınca kafamı dağıtmak için gittiğim kulübe gittim içeriye girip bara oturdum bir tekila söyledim bir tane daha bir tane daha bir tane daha takı beynim sulunana geçmişi hatırlamayana denk içtim birinci şişeyi bitirdim ve kalktım üst katta çıktım odalardan birine girip beklemeye başladım nede olsa geleceğinden hiç şüphem yoktu beklerken içmeye devam ettim ah alkolü karıştırmak çok iyi geliyor viski yariladim burası mı sıcak oldu bana mı öyle geliyor elbiseyi çıkardım yatağa oturdum viskiyi başıma diktim o anda kapı açıldı her zaman ki gibi yakışıklılığıyla karşıma da duruyor şu son görüşmemizin üstünden baya bir zaman geçmişti hala çok seksi hala onu arzulamama sebep oluyordu gözlerine baktığımda arzudan karardıklarini gördüm simsiyah gözlerine bakmak bana onun o olmadığına inandiriyordu kapıyı yavaşça kapadı ve kilitledi bunları yaparken gözlerini bir an olsun üstümden ayirmadi beni süzmeye devam etti bacaklarımı ayırıp yatağa uzandım karşıma geçip boylu boyunca bana baktı tek kelime etmedi konuşmayı sevmediğimi söylemiştim ama böyle bakması beni çok tahrik ediyor yavaş yavaş dizlerinin üstüne çöktü ellerini iç camasirima getirip yavaşça üstümden çıkardı pekte giyinik sayilmazdim gerçi bir bacağımi kaldırıp omzuna koydu baldirimdan başlayıp öpmeye aşağılara doğru yaklaştı beni yalaması öpmesi kendimden geçmeme sebep oluyordu ellerini kalçama koyup ağzına daha çok bastırdı dudaklarımdan bir çığlık firar etti ellimi saçlarının arasına koyup başımı kaldırıp gözlerine baktım ah çok seksi ve baştan çıkarıcı duruyor dayanamicam öyle ustalıkla beni yalıyordu ki patlamama az kalmıştı ve son dil darbesiyle beni havalara uçurdu milyonlarca parçalara bölündüğümü hissettim gözlerimi açtım ve ona baktım o ise ayağa kalkıp soyunmaya başlamıştı elleri pantolonunu gittiğinde yataktan doğruldum ve ellerini tuttup şok geçiridiginin farkındayım şu an yapicagim şeyi normalde yapmam ama küçük bir orgazmı oda hakediyor kemerini çözüp pantolonun düğmelerini açtım bir hışımla iç çamışırıyla birlikte aşağıya indirdim gözlerimi gözlerinin içine diktim ve ağzımdan içeriye onu aldım bir kerede hepsini boğazıma kadar sokup çıkardım sonra ucuna dil darbesi attım gözlerimi kapatip rojin diye inledigini duydum daha doğrusu hırladığını ağzımı tekrar açtım ve onu emmeye devam ettim hepsini ağzına sokup sokup çıkardım ellerini saçlarıma getirip boğazıma kadar sokup çıkardı seri hareketlerle ağzımı sikmeye başladı ellerimi kalçama koyup daha ağzımın içine girmesi için kendime ittim ah diye inleyip ağzımdan çıkıp göğüslerime boşaldı kendini yatağa atıp soluklanmaya başladı ayağa kalkıp bir peçete aldım göğüslerimi temizleyip bir bardak daha viski koydum onu da kafama diktim sonra yatakta ki muhteşem varlığa döndüm 30 yaşında olmasına rağmen gayet seksi ve çekiciydi vücudu atletikti tam istediğim bir erkekti beni yatakta sert bir şekilde becerebilcek ben onu süzerken yataktan kalkıp yanıma geldi bir viski kendisine koyup oda kafasına dikti bana döndü söylesene gene kabuslar mi gördün buraya geldin dedi cevap vermedim onun yerine ona arkamı dönüp bir viski daha kendime doldurdum yapma rojin konusmicak misin hiç dedi adın dışında seninle ilgili hicbirsey bilmiyordum dedi öğrenip napicaksin ki dedim gülerek ona dönüp evet bir yıldır ilk defa ona cevap veriyorum bir yıldır kafama estikçe buraya gelip onunla hayvanlar gibi sevişiyorum yüzündeki şaşkınlık çok seksiydi viskiden bir yudum alıp dudaklarımı yaladım o ise sadece şaşkınlıkla bana bakıyordu siktir dedi ve dudaklarıma yapıştı istediğim de buydu zaten beni kucağına alıp yatağa attı üstüme doğru uzandı dudaklarımı öpmeye devam etti ellerini göğüslerime koyup sıkıp yoğurmaya başladı bacaklarımı beline sardım bir eliylede kendini içime itti ikimizden de bir oh çıktı kendini en derinlerime gömüp sana tapıyorum kadın diye inledi ben ise sadece bir ah ile onu ödüllendirdim çok güzelsin diyip beni öpmeye içimde seri hareketlerle gidip gelmeye başladı bir eli kalçam da bir eli göğüsüm de dudakları dudaklarim da içim de gidip gelmeye başladı kaç saat seviştik hatırlamıyorum ama sabah kalktığımda gene kendimden nefret edeceğimi biliyorum o yüzünden şu an göğsünde uzandığım yakışıklının anın tadını çıkarıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınım Olur Musun?
Novela JuvenilDudakları dudaklarımda arzular alev almış hava tutkuyla karışmış nefeslerimiz de inlemeler.Bu kadar zevk alacağımı asla bilemezdim ona sımsıkı sarılıp -Canım acımıyor artık istediğini yapabilirsin. Anlamadan kendimi altında buldum, dudaklarıma tekra...