Sadist "3"

747 32 11
                                    

KISA OLDU BİLİYORUM BU HİKAYEYİ HER PAZARTESİYE GÖRE AYARLAMIŞTIM AMA OLMUYO İŞLERİM ÇIKIYO O YÜZDEN HAFTA İÇİ BİR GÜN GELECEK SINIR 5 READS 2 VOTE 1 YORUM :)

'' Peki tamam ama Austin konserine gidince ilk bn mg olucam abya söş mü?''

''Tamam ufaklık söz. '' güldükten sonra twistlerimize geri döndük.

-4 Ay Sonra-

''Peki tamam bunu alalım ayy çok heycanlanlıyımmmmm Angelaaaaa :( ''

''Sakin ol Bessy. Bende pek farklı değilim ama olsun yinede sakin ol''

-Yazarın Anlatımı-

Bessy ile Angela Austin konserine gidecektir. Austin konserine gidecekleri zaman Brettany hastalanmış, kızamık olduğu için gidemiyor. 4 ay bekledikten sonra Austin yaşadığı şehre turları bittikten sonra konser vermeye geldi. Halbuki konserine gerek kalmadan da Austin'i görme şansları var. Diğer bölümlerde nasıl olduğunu anlayacaksınız :) Angela ile Bessy boş durmazzz!! Hemen alışverişe çıktılar fazla kadınsı olmayan bir şeyler bakıyorlardı. Fazla taşlı rengarenk şeylerle uğraşmıyorlar fakat çuval gibi şleyler de bakmıyorlar. Nihayet ikiside alışverişini bitirdi. 1 haftaları var fakat onlar ay önceden bilet satışa sunulduğu zaman bir spor merkezine yazılmışlardı. Her gün bütün klipli klipsiz şarkılarını dinliyor, konserlerde hangi parçaların daha çok çıktığını dikkatle bakıyorlardı. Eğer Austin'in parçası değilse söylediği şarkı sözlerinden internette bulup giriyorlardı. O gün için saçlarına ikiside sprey boya aldı. Bessy'nin saçlarının uçlarına pembe, Angela'nın saçlarının uçlarına mavi sprey aldılar.

-Normal-

''Bessy bence biz M&G'ye girerken birlikte girelim. Yoksa kalp krizi geçiricem''

kafasıyla onayladıktan sonra alışverişe devam ettik cidden yorucu bir gündü ama 1 haftada yetişmez bunu biliyorum daha sonra eve geldik yemek yedik ve yatttık ne kadar sıradan bir gün ama !!!

1 Hafta sonra

''56 numara''

adamın seslenişiyle sıramın geldiğini anladım Angela 57 numaraydı. Adamdan rica edip birlikte girecektik.

''Biz birlikte girebilirmiyiz deyip Angela'yı gösterdim'' adam başıyla onayladı ve biz giriyorukkkkkkk !!!!

'' 56 ve 57 hazır. Birlikte girecekler. Austin hazırmı?'' adam bir tane daha korumaya seslendiiçeri baktı başıyla onayladı ölücem galiba !

'' Austin hazır. İçeri geçebilirsiniz yalnız!! içeri heyecandan kusmuycaksınız bayılmak ağlamak serbest ! '' bizde başımızla onayladıktan sonra adam numaralarımızı aldı. tik işareti atıp içeri geçtik.

Sadist. (Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin