Sadist "7"

627 25 4
                                    

İLK ÖNCE KISA OLDU ÜZGÜNÜM :( SINIR AYNI :)

-Bessy'nin Ağzından-

İnanamıyorum! O-o gerçekten burada ! Nasıl yani Zach ?!? O zaman..Ah! Kahretsin! Austin Zach'in en yakın arkadaşımıydı ?

''Oturucakmısın Bes''

''T-tabi'' Ne diyebilrdim ki? Selam ben Bessy beni zaten tanıyosun. Ben sahneye çıkan kızdım, Zach sende fazla uzatmadan yolumuzdan çekil mi? Saçma.

''AH! Sizi tanıştırmadım! Bessy-Austin, Austin-Bessy.'' Suratına baktım. Bana bakıyordu. Nasıl hatırlayabilir ki? Akşamdı ve yüzlerimizi bile arkadaki fon ışığı olmasa zor görücektik! Gözlerinde kaldı. Birşey demeye çalışıyordu da diyemiyomuş gibiydi. Sonunda ağzını açıp konuştu;

''Selam Bessy''

''Ah, selam'' dedim, ikimizde birbirimiz gülümsedik. Şu an içimdden 'Biri mesaj atsın ve beni çağırsın' geçiyordu. Sanırım 'Beni Austin'le evlendirin' desem kabul olcaktı. Çünkü telefonuma mesaj geldi. Evet, kabul psikopat bir Mahomie olduğumu kabul ediyorum.

''Tatlım, acilen okula gel.'' -Angela

''Ah, sizinle kalmayı çok isterdim fakat Angela beni çağırıyor. Gitmem gerek görüşürüz'' Austin zaten tualetteydi o yüzden sadece Zach'e sarıldım.

-Austin'in Ağzından-

Bir daha..Bir daha..Bir daha.. Ah! Lanet olsun! Soğuk su yüzünü hatırlamamama engel olamıyor! 2 saattir Bessy'i unutmak için yüzüme su çarpıyorum, sadece unutmak için.. Tam karşımdaydı. O gün Dave'e söylediğim , bir dahaki konsere -gelirse- kadar göremeyeceğim korkusuyla doluyken şimdi tam karşımde ! Ama ben sadece 'Selam Bessy' diyebildim. Cidden H-A-R-İ-K-A!! Ya Zach'in en yakın arkadaşı olmasına ne demeli ? Bu kadarıda fazla ama! Bna kızı yiyecekmiş, sevgilisiymiş gibi anlatıyor! O benim Zach! Bir yanda da bunun imkansız olacağını biliyorum, çünkü sonuşta Zach'le 1.sınıftan beri arkadaşlar. Ben de olsam 1.sınıf arkadaşımı seçerim!

-Okul * Bessy-

''Ne oldu Ang?'' Yüzü korkmuş gibiydi. Topuklularımın çıkardığı tok sesi şimdi de Angela'nın yutkunması boş alanı dolduruyordu. Koridor boştu çünkü bugün cumartesi. Bana biri burada ne dolap döndüğünü anlatsın!

''Gel şuraya sakin sakin konuşalım Bessy, herkesin başına gelebilir.'' Ne herkesin başına gelebilir ? Yoksa..

''Ailem?'' dedim bağırarak. Neden okulda ailemle ilgili bişey konuşuyoruz ki? Ya da bu kadar önemli şey ne?

''Ne ailesi ? Sadece...''

Ne sadece Ang? Anlatırmısın? hala sesi titriyordu.

''Sadece JB konserine M&G gidiyoruz'' Sadece o sahte üzüntüymüş. OHA !! JB mi??? İlk defa onu göreceğim. Peki ya neden ? Neden okul ? Yoksa evden mi atıldık ? Yok ya.

''Okul birincisi olmuşuz delii!'' Okul, bazen cidden şe yarıyorsun !

Sadist. (Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin