SELAM ÖNCELİKLE ; @AyeGl9 , @ACM4EVER74 'E BÖLÜMÜ İTHAF EDİYORUM. YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER KIZLAR!
JUSTİN BİEBER- PYD.
-Austin'in Ağzından-
Frene köklenip arabayı kulak tırmalayacak şekilde ses çıkarttırdım. Eve gelmiştik ve Bessy'nin ona yapacaklarımdan haberi bile yoktu. Ev dediğim normal evim değildi. Ormanda resmen servet harcadığım, doğru insan bulunca kalacağım bir ev olarak geçen sene yaptırmıştm. Şimdi ise sadece evde adam dövüyorum çok canım sıkılırsa da öldürüyordum. Evet, ÖLDÜRÜYORDUM! Yaklaşık geçen aydan beri bu böyleydi. Sıkılınca dövdüğün adamı öldür. Hah! “İn" başını sallayıp kapıyı açmaya çalıştı fakat arabayı gelirken bir delilik yapmasın diye kitlemiştim. “Kilidi açacağım fakat bir delilik yapmaya kalkmayacaksın. Yapsan bile etrafta sen ben ve güvenlikler dışında kimse yok." Başını onay verircesine salladıktan sonra kilidi açtım. Arabadan inince benim de inmemi bakledi. İnince kapıyı kilitleyip yanına gittim. Şimdi başlayabilirdik. Saçından tuttuğum gibi çığlık attı ve yere düştü salak. Eve doğru sürükledim. “Eşek ölüsü gibisin. Kızlar neden kendine kilo bakımından dikkat etmez ki!" Diye sinirle tısladım. Bana ‘Ben kilolu değilim seni ahmak' bakışı atıyordu. Evin bahçe kapısından girişi olduğu için korumalar orada bekliyolar ve kapıyı koruyorlardı. Benim geldiğimi görünce selam verip kapıyı sola doğru sürüklemeye başladılar. İçeri doğru saçından tuttuğum sürtüğü sürüklemeye başladım. Giderken evin önünde duran kormalardan Jazy'yi gördüm. Hem korumam hem de yardımcımdı. “4 tane sargı bezi, 2 batikon, flaster ve kelebek (keskin bir bıçak türü) al Jazy. Hızlı olursan belki şu beğendiğin sürtüğü sana verebilirim." Göz kırpıp, bir şey demesine izin vermeden içeri geçtim. 4 tane kapısı olduğu için odama açılan kapı da vardı. Odaya geçip duvara fırlattım. Fırlattığım yerde ayna olduğu için kırılmış ve Bessy'nin anırmasına neden olmuştu. Gebersin. Yanda duran sandalyeyi alıp Bessy'i oturması için emir verdim. İtiraz etmeden oturması iyi olmuştu. Bir süre sonra kapı çalında. Jazy. “Teşekkürler adamım. Adımı söyle istediğin kız senin olsun" başıyla teşekkür edip gitti. Kapıyı kilitleyip Bessy'nin yanıma gittim. Sırtına bakmak için tişörtünün eteklerinden tuttuğımda elimden tutup ağzını araladı. “Ne yapıyosun seni sersem! Tek gecelik kız değilim!" Salak, mal veya hepsi. “Sırtın acıyor. Bu yüzden de sırtına bakacağım, kanıyosa kanı temizleyip saracağım" Şaşkınca bana dönüp baktı. Anladıktan sonra başıyla onayladı ve soğumuş ellerini sıcak ellerimin üstünden çekti. Yavaşca tişörtünü kaldırıp sırtına baktım. Pekte iç açıcı değildi. Yatağa yatmasını söyledim ve acıdan kıvrandığı için yatağa yüz üstü yattı. Sargı bezine batikonu döktüğümde sırtında gezintiye çıkardım. İşim bitince toparlayıp komidinin üzerine koydum. Sadece iç çamaşırımla kalana dek çıkartmıştım. Uykunun beni esir almasına izin verdim..
-Ertesi Gün, Akşam-
Kelebeği kesmeyecek şekilde yüzüne sürtüyordum. Ceza vakti çoktan gelmiş, geçiyordu bile. Şu ana kadar yaptığım şey ise Bessy'i duvara yaslamıştım ve kelebeği yanağına sürtüyordum. Arkamdan kapı tıklanmadan girilince tuhaf şeyler olduğunu anladım ve kelebeği cebime tıkıştırdım “Efendim baskın" Jazy'nin demesine kalmadan silah sesi duyuldu. Siktir! “Bütün adamları topla. Hiçbir köşede adam kalmasın büyük bir baskın yapacağız. Baskın yapan orospu çocuğunu bulup sikeceğim!" Jazy başıyla onaylayıp dışarı çıktım. Yola çıkmıştık bile.
-Bessy'nin Ağzından-
Neler oldupunu anlayamadan Austin dışarı çıktı. Poflayarak yatağa oturmuştum. Neden benim normal bir hayatım olamıyordu ki?! Ardından kapı tıklanma sesi duydum. Hadi ama Austin? Bu kadar çabuk mu! Kapı aralanınca ağzım bir karış onu gördüm. Alex'in pizza partisinde öpüştüğüm çocuğu. Jixon... “İntikam zamanı bebeğim. Austin bütün adamlarını topladı gitti, fakat eve girip seni kaçıracağımı hiç düşünemedi..."