SELAM :D GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÇOOK ÜZGÜNÜM. SINIR 5 R. + 2 V. + 1 Y. DOĞUM GÜNÜMDE YB YAZDIM KIYMET BİLİN -_- BU ARADA SORU SORCAKSANIZ (DAHA YAKINDAN TANIMAT İÇİN) SORABİLİRSİNİZ, FAKAT YAŞ, ŞEHİR GİBİ SORULAR YOK :D İYİ OKUMALAR. OKUDUKTAN SONRA BANA KÜFÜR EDEN OLURSA DÖVERİM :D MEDYADADAKİ BESSY'NİN ŞAŞIRMA SAHNESİ.
********
''Ah Zach ! Hangi rüzgar attı seni buralara?''
''Birinin arkadışıyımda..''
''Çok iyi. Ünlümü bari :D ''
''Evet.''
-Yazarın Anlatımı-
Hiç bir şey anlamadınız değil mi? Biliyorum. 4.PARTta hey bir bakar mısın Bessy diyen biri vardı. O da Zach. Zach önceden Bessy'i seviyordu; fakat Bessy kabul etmemiş, arkadaş olarak kalmayı istemişti. Zach aynı zamanda Austin'in arkadaşı fakat Bessy bunu bilmiyor. Angelina'da. Zach o 5 yıllık aşkını almaya geldi. Ya isteyerek ya da söke söke.. Peki ya söke söke alırsa hangi erkeğin canı yanacak ? Zach'in mi yoksa Bessy'nin sevgilisinnmi? Bessy'nin sevgilisi kim ?
-Normal-
Cidden inanamıyorummmmm !!!! Zach ile sözleşip cumartesi yani 2 gün sonra buluşacağız tabi o arkadaşı olduğu çocukta olacak acaba o çocuk kim ? Eve vardık sadece duş alıp uyumak istiyorum ama çok açım. Angelayla bugün bizde kalıcaz demekki pijama partisii yee!!
''Kolamı fanta mı?''
''Sarı kola olmazmı acaba?'' Ahh!! Salak diyorum da inanmıyosunuz !!
*****
-Austin'in Ağzından-
''Dave çok güzeldi değil mi?'' Eve giderken daha doğrusu ... oteline giderken hala Dave'e Bess'i anlatıyordum ! Acaba onu görecekmiydim ki ?
''Evet Austin çok çekici, güzel bacakları yüzü var, ve sexi '' Ne ?!?! Nasıl böyle bişey der ki ?? O sadece BENİM !!
''Ve tabiki de sadece senin '' ah adamım, benim resmen düşüncelerimi okuyor. Bu adamı iyiki de seçmişim !
''Ne hayır ne diyosun yaa?'' Tamam kabul ederim benim ama dış dünyama vurmam kimse bana aşıksın muamelesi yapamaz !
''Tamam aşık dğilsin, sevmiyorsun ama sıradan bir Mahomie'de değil. Kim bu kız Austin ? Senin kalbinde yeri ne? Daha doğrusu yeri var mı?''
''Mahomie işte ne olabilir ki ??''
******
-Bessy'nin Ağzından-
''Angelina gördün mü o benim'' Angelinayla birlikte iki saattir ... kanalında Austin konserini izliyoruz. Heyecanla onu dürtmeme rağmen o sadece lanet olası sosislisini yiyor.
''Kime dedim acaba ?''
''Tamam Bessy göstermene gerek yok sensin anladık.'' SALAK !
*****
''Zach bende yeşili alıyım ha ne dersin?''
''Bence de dostum mavi olmadı.'' İki saattir Zach ile yarınki buluşma için alışveriş yapıyoruz. Kırmızının altına mavi pantolon aldım fakat mavimi yoksa yeşilmi supra karar veremedim. Sanırım yeşili alacağım.
''Biraz da sana bakalım. Benim arkadaşım değil ya senin arkadaşın.''
*****
''Ahh acıdı! ''
''Fermuar çekiyorum. Bu beden küçük Bessy, 36'sını alsan?''
'' Uf peki. Ama ne ara kilo aldım ki ben? Annem kesin bu seneki Victoria Secret'te beni öldürücek. Ya da ne biliyim 3 ay önceden aç bırakır. Ah bi modacının kızı olmak zor!!''
''Söylenmede giy hadi şunu''
*****
-Cumartesi * Bessy'nin Ağzından-
Angelinayla şu anda taksiye bindik, kafeye gidiyoruz. Fazla değil az güzel olduk :D ''
''Eee Bessy 5 yıllık aşkını göreceksin. Nasıl hissediyorsun '' Dedi Angelina dalga geçerek. O benim aşkım değil di ki, sadece arkadaşımdı öylede kalacak!!
''Arkadaşım Angelina hatırlarsan 5 yıl önceki konuları. Hatırlamıyosan anlatayım?
''Uff Bessy tamam in hadi geldik.'' Cidden gelmiştik Angelina telefonuyla uğraşıyordu bende düşmemeye özen göstererek topğuklularla yürüyordu. Ahh nasıl beceriyosam (!) Topuklularımın çıkarttığı tok sesle içeri girdik. Zach'ı kısa bir süre sonra aradıktan sonra buldum. Acaba kimdi yanındaki ? Yanlarına geldim bir dakika bu o.
''Austin ?!?!''