Sadist "4"

738 31 16
                                    

''Ee kızlar ? Kapının önünde ne bekliyosunuz ? İsterseniz ben içeri M&G olarak gireyim siz burda durun ne dersiniz? Adamın sesiyle içeri girdik düşünsenize sen Austin ve kuzenin TEK BAŞINA!!!!

''Konuşmaya niyetiniz yok galiba fıstıklar ?'' Austin'in sesi videolardan, kliplerden daha güzel olduğuna bahse girerim! İlk Angelina konuştu;

''Şey...yani şey olunca şey oluyo ve biliyosun ki bizde şey yapınca şey oldu. Bu yüzden bu kadar şey.'' İngilizce bilen biri bana çevirsin ne diyosun Angelina tanrı aşkına?

''Anladım sanırım. Beni görünce heyecanlanıyosunuz ve sizde buraya M&G gelince heyecanlandınız ve bu yüzden konuşamıyosunuz değil mi :D Çok tuhaf ilk defa böyle bir şey yaşıyorum :D '' Tipini kemirdiğim nasıl da çevirdi :D Resmen çevirin diyince içimi okudu zannettim. Ama bende konuşmalıyım değil mi? Ben odun değilim ya!

''Evet. Şey...sarılabilir miyim?'' Konuşmayı cidden çok güzel başardım aferin bana.

'' Ahaha tabi ki de :D '' Sarıldım, kokladım, ağladım, gülüdüm.. Her şey bir anda olup bitti ve konser başladı tabi bu arada imza almıştık. Ben hem koluma hemde kağıda attırdım .

''Hazır mısın Miami?'' Bende dahil olmak üzere herkes bağırıyodu. Tüm kardeşlerimin arasında olmak hem gurur verici hem de muhteşem bi duyguydu. En azından seni yargılayanlar yoktu değil mi?

''Duyamadım ?''

''Eveeetttt'' Bi ara hatırlatın da ses tellerime baktırayım. İlk şarkı MMM Yeah olmuştu. Yandan yatırdığı saçları, tek deliğine küpe takılmış kulağı ve üstündeki giysilerle muhteşem gözüküyordu. O kadar çok çığlık geliyordu ki boğazım yırtılana dek bağırsam bile -Austin'in sesi dışındaki- sesleri duyamıyordum fakat o sadece benimdi BENİM! İmkansız olduğunu, ulaşılmayacağını bilsem bile MAHOMİE OLMAK böyle bir şeydi.

'' Hey Mahomie's! Üstümü değiştirip geliyorum. O sırada şarkıyı unutmayın olur mu?'' kıkırdadıktan sonra kulise geçti bende 3 tane çekmiş olduğum resmi twitter'a ve facebook'a yükledim.

-Austin'in Ağzıdan-

''O kızı buraya istiyorum''

''Hangi kızı?''

''Şu şey diye başlayanın yanındaki kızı buraya istiyorum''

''56 numarayımı?''

''Evet'' diye devam ettim;

''Konserden sonra burada olsun. Lütfen Dave. Bunu yapacağını biliyorum.''

O kız cidden mükemmel. Belki sadece Mahomie'dir. Ne diyorum ben? Mahomie'lerim bana aşık. Cidden güzel bir vücudu ve yüzü var. Neden ilk vücudunu söyledim? Ah Austin kafan bazen çılgın oluyo.

SELAM :D ÇOK BEKLETMEDİM DEMİ ? ÖPTÜM :* SINIR : 5 READS + 3 VOTE + 2 YORUM SİZİ SEVİYORUM MELEKLERİM. BU ARADA SINIR 1 HAFTA İÇİNDE GEÇİLMEZSE 2 HAFTA YB YOK. O YÜZDEN 'HEM SINIR KOYUYOSUN HEM DE HAFTA DA 1 YAPIYOSUN DEMEYİNNN LÜTFEN. BU ARALAR YOĞUNUM <3

Sadist. (Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin