Sadist "5"

723 29 8
                                    

HERKESİN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN. BU BÖLÜM DE SEVGİLİLER GÜNÜ ÖZEL BÖLÜMDE İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR. BU ARADA İNGİLİZCE OLMASINA RAĞMEN VİDEOYA Bİ BAKARMISINIZ? BEN YAPTIM SINIR KOYUCAM ÇÜNKÜ BU GEÇİŞ BÖLÜMÜ DEĞİL NORMAL BİR BÖLÜM. SINIR; 7 READS + 4 VOTE + 2 YORUM ÇOK DEĞİLDİR HERALDE SİZİ SEVİYORUM. SEVGİLİNİZLE MUTLU 14 ŞUBATLARA. SEVGİLİSİ OLMAYANLAR DA ÜZÜLMESİN BEN VARIM :D GİFTEKİ BESSY'NİN GÖZ YAŞI DÖKTÜĞÜ AN :D

Hey hey baby you've been on my mind

I knew you for a long time

But I've been thinking baby that you should know

Austin SYJAF'le sahneye girmişti. Yavaş yavaş bu konserin sonuna geliyorduk. SYJAF'den sonra 11:11 ile sahneye bir kız davet edecekti. En önde olmama rağmen beni seçmesi, heralde Türkiye'ye yerleşip ömrüm boyunca Bessy ile yaşayacağım demek gibi bir şeydi sanırım.

VEE BİR KONSERİN DAHA SONUNA GELDİK MAHOMİES. MAKE A WİSH İLE BİTİRECEĞİM. BU DURUMA GÖRE SAHNEYE BİR KIZ ALMAM GEREKLİ DEĞİL Mİ? KİM GELMEK İSTİYORR???

Avazım çıktığı kadar bağırdım sanırım binlerin arasında benim sesim karıncanın yürüyüş sesleri gibiydi.

-YIL 2012-

Ahh Bessy üzülmeni istemiyorum fakat o çok uzakta. Kızım hayallerini yıkmak istemiyorum ama onu asla göremeyeceksin

ONU ASLA GÖREMEYECEKSİN.

ONU ASLA GÖREMEYECEKSİN.

ONU ASLA GÖREMEYECEKSİN.

Söylediği sözleri hala idrak etmeye çalışıyordum. Hayallerime inanıyorum ve onu hangi cehennemde olursan olsun göreceğim. ve buna engel olamayacaklar.

-Günümüz-

-Austin'in Ağzından * Dave ile konuşması-

''Dostum bunu sen yapmalısın'' Ne diyor? Ben nasıl yapacağım?

''Dave ben nasıl yapacağım?''

''Sahneye kızı davet edebilirsin mesela?'' İyi fikirdi onu sahneye davet edebilirdim. Fakat şimdi çıkıp sahneye konserimi vermeye gitmem lazımdı.

-Sahneye davet edilecek kız yerinden devam-

''Hey sen! Sen gelmek istermisin?'' Austin beni mi işaret ediyordu? Yoksa bana mı öyle geldi? Yok canım o kadar dünya starı biri beni neden sahneye davet etsinki ? Muhtemelen 2. seçenektir. 2. seçenekse üzülürüm 1. seçenekse ki imkansız neler olacağını siz bile tahmin edemezsiniz.

''Gitsene Bessy. Ne bekliyosun? '' Austin beni mi çağırmıştı ? Başka bir dünyada yaşamak şu an büyük hayalim. Ne saçmalıyorum ben?

''Hey 56 numara buraya gelmeyi planlıyormusun yoksa ben mi oraya geleyim?''

56 NUMARA.

56 NUMARA.

56 NUMARA.

Beni mi çağırmıştı şimdi? Elimle benmi derken gözümden bir yaş düştüğünü farkettim. Bana 2 el uzanıyordu. Onları tuttum Austin'in elini tuttum. İdolümün elini tuttum. Ben bunları düşünürken sahneye çıkmıştım bile. Austin bana 'forever' yazan bir bileklik takıp sandalyeye oturttu.

''Hey Mahomies yeni kızımı nasıl buldunuz?'' Kalp krizi geçiricem artık. Binlerce Mahomies'in kahkahasından sonra Austin'in yüzünün ciddi olduğunu fark edince biraz durduktan sonraz hepsi evet diye bağırmaya başladı. Bu muhteşem bi duyguydu.

''Sen ne hissediyorsun'' Hala Austin bana bakarken bana soru sormuştu. Ağlamaktan nasıl cevap verecektim ki? Arkasını dönüp bana baktığında ağladığımı farkedince yanıma geldi ve yüzüme düşen 1-2 damla yaşı sildi. Bir daha bu yüzü yıkamak yok millet! Sorusunu tekrarladı;

''Sen ne hissediyorsun''

''Anlatmaya başlasam dünyanın en güzel cümleleri bile hiç kalır yaşadığım duygunun yanında'' Bunu dedikten sonra Mahomie'lerin bulunduğu yerden 'woow' sesleri geldi Austin'in de yüzünde koskocaman bir gülümseme olmuştu. Bildiğimiz Austin gülüşü değildi. Daha sıcak, daha tutkulu bir gülüş olmuştu bu gülüş. Bunun için dünyayı fethedebilirdim.

''Ne diyeceğimi bilmiyorum'' Sen bir şey demesende olur Austin.

''Başlayalım o zaman ha? Ne dersin Beesy?'' Adımı nerden biliyordu ki? Başımla onayladım çünkü tek yapabildiğim buydu.

It's 11: 11 make a wish and make a wish and say [x2]

It's 11: 11 make a wish make a wish and say

I hope you come true

Yeah, 1 2 3 4 soon as you walk through the door

Counting 5 6 7 8 9 one million thoughts quick hit my mind. Mind dediği yerde kolunu omzuma koydu.

OMZUMA KOLUNU KOYDU

KOLUNU OMZUMA KOYDU.

KOLUNU KOYDU OMZUMA. Sakin olmayı ban haram mı ettin Austin?

Elini kalbime koyup şarkının bir kısmında durup 'çok hızlı' dedi. Benim suçum neydide kalbimi bu kadar hızlı yarattın?

-Yarım saat sonra * Angela'yla eve dönerken-

''İnanamıyorum cidden sahneye çıktın Bessy!''

''Hala inana-'' sözümü arkadan bir ses böldü;

'Hey bir bakar mısın Beesy''

Sadist. (Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin