Sadist "11"

503 22 2
                                    

SIRADAN FANFİCLERİ UNUTUN! YORUM İSTİYORUM.

-Bessy'nin Ağzından-

Kapı kapanınca ondan ayrılmıştım. Belkide ondan bu kadar çabuk vazgeçmemeliydim. Austinden. Angelayla öpüşmesi, beni tanımamazlıktan gelmesi beni fazla boğuyordu. Jaxondan ayrıldığımda aşk değildi, sadece arkadaşlıktı. Austininde ne olduğunu bilmiyordum. Aşk mı, bağımlılık mı? Eğer aşksa bu beni vazgeçilmez yapar. Eğer bağımlılıksa neden uzun bir süre boyunca peşinden koşayım

? Saçma. Düşüncelerime dalmışken önümde bir kıza çarptım ve kitaplarım yere düştü. Kız 'ben alırım' derken o anda Angela olduğunu gördüm. Belkide onu dinleyebilirdim. ''Angela'' bana baktığında şaşırmış gözüküyoru. ''Be-ben sadece konuşmak istiyorum'' Nasıl bu kadar ciddi konuşabiliyordu? Ya da nasıl bu kadar ciddi olmuştuk? ''Şurdaki kafeye gidebiliriz.'' Ben ise hala sıcaktım. Sonuçta o benim en yıkn arkadışımdı. değil mi? ''Seni dinliyorum'' Yumuşamıştı. Nihayet!

-2 Saat Sonra-

"Buradan gidecekmisin? Hayallerinden?"

"Neyim kaldı ki ? En azından bu şehirden defolup giderim ve annemin teklifini de kabul ederim"

"Geliyormusun Gelmiyor musun?"

"Ah, peki."

"Güzel."

-5 Ay sonra-

-Bessynin Ağzından-

"Hayır, lütfen M.A.C i ben kullanmak istiyorum. Bu defile oldukça önemli."

"Çabuk getir." Başımla onayladım ve pudrayı yüzüme sürmeye başladım. Şu 5 ay içinde ne mi oldu? Annemin Victoria Secret için sunduğu teklifi kabul edip Fransa'ya geldim. Şu beş yıl boyunca Austin beni birkaç kez aramaya çalışmıştı fakat onu dinleyemem. Austinin şimdilerde korumalarımdan öğrebildiğim kadarıyla karanlık biri olmuş. Her geleni işkence yapıyormuş. Hah! Ne kadar da iyi bir durum değil mi? Ben ise hâlâ sevgili bulamamış bir boruyum. Kariyerimde baya geliştim. Angelaya gelirsek Türkiye'ye geri döndü. Hâlâ en yakın arkadaşım, her gün durum güncellemesi yapıyorum ona.

"Bessy Alvord" Sahneye çıkmam gerekiyordu. Sahneye ilerlerken sesler baya fazkalaşmıştı. Hep böyleydi. Klasik Victoria Secret defileleri...

***

Kulise gekdiğimde hiç kimse yoktu. Benden başka. Herkes dışarıda poz veriyor, fakat ben sadece burda üstümü değiştirir değiştirmez eve gidip muffin yeme peşindeyim. Kabine girdiğimde üstümü değiştirdikten sonra tam çıkacakkrn kapı açıldı. Aman tanrım...

"Austin?!"

"Bulamayacağımı mı sandın?" Şu pislik heriflerin takındığı gülüşten takındı. Şımarık..

"Ne istiyorsun?!"

"Cevabım belli. Seni" Bir kahkaha atlattıktan sonra sözüne geri döndü. Korkuyordum fazlasıyla.

"Benle geliyorsun."

"Ne?"

"Sağır olmadığını biliyorum yoksa-"

"Yoksa ne? Beni mi döveceksin?" Gözlerinin yeşili sinirken kopkoyu olmuştu. Anlamadığım bi halde beni saçlarımı eline dolayıp çekmeye başladı. Yere düşmüş saçlarımdan sürükleniyordum.

"Daha yeni başlıyoruz bebeğim..."

UNUTMADAN BUGÜN AUSTININ DOĞUM GÜNÜ. İYİKİ DOĞDUN MELEĞİM. HAYATIMI DEĞİŞTİRDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜRLER. YAKLAŞIK 1 AYDIR BUNU DÜŞÜNÜYORUM VE HÂLÂ 18 OLMASINA ALIŞAMADIM. BELKİ DE BİR ÇOCUK GİBİ YERİMİ YADIRGADIM. BİLMİYORUM. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HERBİŞEYİM. MUTLU YILLAR. 17 ∞

Sadist. (Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin