Sadist "12"

454 19 10
                                    

SELAM :) GEÇ KALDIM ÜZGÜNÜM :( YORUM İSTİYORUM. BİDE ARTIK YORUM YAPANLARA İTHAF VAR. GEÇEN BÖLÜM İTHAFI; @ACM4EVER74. BÖLÜM ŞARKISI ONE DIRECTION YOU&I BAYILDIM KLİBİNE. HARRY'NİN GÖZLERİ <33

"Ne saçmalıyosun sen? Saçımı bırakırmısın. Ah" Yalvarsın. Aylar önceki sözümü tutuyorum. Hiçkimseye acımak yok! "Birdaha de! Ne dedin?" Saçını daha çok çekmiştim. Acıyla çığlık atarken o piç gülümsememi güzüme takındım. Madem reddedildim, acısını çekecekti. "Şimdi senle bi anlaşma yapalım cici kız. Ya bağırmadan, arız çıkartmadan arabaya gelirsin ki ki bu evde alacağın cezayı hafifletmez, ya da bağırısın, arıza çıkartırsın, kan kusturarak eve götürürüm, ki bu cezanı ağırlaştırır." Kurallarıma uyacaktı. Başka çareai var mı? YOK!! "Peki" Sesi ne kadar da cılız çıkmıştı öyle? Acıdığımdan değil, sadece burada kahkaha atıp, insanların beni salak durumuna koymasını istemiyorum. Yine bu gerizekalı yüzünden rezil olucaktım. Ne kadar salak bişeydi öyle?! Saçından bıraktıktan sonra doğrulmasını beklemeden arabaya yürüdüm. Tam kapıyı açıcaktım ki, koşma sesi duydum. Arkama baktığımda Bessy'i görmem bir oldu. Yetişemiyeceğimi mi sanıyor?! Arabayı anahtarla kitleyip koşmaya başladım. Ne kadar salak bir kız olduğunu söylemiş miydim? Çıkmaz sokağa girdi Mal! "Kaçmıycaktın hani amına koyım?!" Kükrediğimde korkmuştu. Daha dur benden kaçmak ? Benden? "Bırak beni, yalvarırım" Nefes nefese kaldığı için sesi oldukça ince çıkıyordu. Bu daha çok sinirlenmeme yol açtığı için saçından tutup kaldırdım. Salak hibi hâlâ bağırıyordu. "Seni kan kusturucam demiştim" birşey demesine fırsat vermeden, yüzünü duvara çarptım. Acıyla inlediğinde hoşuma gitti ve birdaha çarptım. Burnu kırılmıştı. Kızların erkekler için ağlamasını hep salakça bulmuştum. Ta ki değişene kadar. Kızların acı çekerek ağlamasına, kan kusmasına, güçsüz olmalarına tapıyorum. Çünkü böyle daha çok sinirlenip onlara daha farklı cezalar uygulayabiliyorum. "Şimdi burada kollarımdan kurtulmaya çalışmayacaksın ve bende telefonu çıkartıp arabayı getirmelerini söyleyeceğim." Telefonu çıkartırken mecburen elimi ağzından çektim. Tam arama tuşuna basıyordum ki, siktiğimin gerizekalısı çığlık atmaya başladı. "Yalvarırım kurtarın beni" Telefonu yere fırlatıp tokat attım. Tokat atmamla yere yapışmıştı. Ayağımla karnına bir tekme savurdum. Benden çıkmaz sokakta nasıl kaçabilirdi ki?! Gerizekâlı. Yüzüne tekme atarak mahvetmiştim. Artık başka biri sevemeyecek. Ah, çok üzüldüm şimdi(!) "Seni uyarmıştım" Saçlarından tutup arabaya sürükledim. Acıuçyla çığlık atması umrumda mı? Değil! Arabaya fırlattıktan sonra kendi koltuğuma geçiş yaptım. Evde yapacaklarıma karşı bu bir hiç kalacaktı..

Sadist. (Austin Mahone)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin