Hahahha... Ordan gerçekten aptal gibi mi görünüyorum acaba... Birincisi Ali Bey ben sizin masalınızdaki prenseslerden biri değilim ve olmak istemem, ikincisi ne düşündüğümü veya ne hissettiğimi önemsemiyor oluşunuz umurumda değil fakat sürekli küçük düşürülmek veya bir eşya muamelesi görmek bir kadın için hiç de kolay bir durum değil üçüncü ve son olarak da hiçbir kadın paylaşmayı sevmez Ali Bey... Bence bu durum aklınızda biraz yer edinsin....
-Son cümleni açıklar mısın ?
-On dakika öncesine kadar öpüştügüm adamın on dakika sonra başka bir kadınla seviştiğini görmek bana kendimi fahise gibi hissettiriyor daha ne kadar açık konuşabilirim bilmiyorum... Ayrıca seni daha önce de gördüm kapanıp gittiğini sanıyorsun ama Zeynep ve sen... O gece kulübünde...
-Yeter...
Yaptıklarına artık dayanacak gücüm kalmadı. Hem yapıp hem yeter demekle kaçamaz. Burda yeter demesi gereken biri varsa o da benim.
-Yeter değil Ali Eroğlu. Beni bir başkasının kollarında bulman tesadüf müydü sence? Zeynep ve sen orda fingirdesirken bunu kendime yediremedim ben... Bana köle muamelesi yapmana rağmen beni tehdit etmene rağmen sana şimdiye kadar kalbini kırabilecek bir laf dahi söylemedim... Şirket asansöründe beni öptükten on dakika sonra bir kızla gözümün önünde seviştin. Bana hayatta olduğun sürece kimsenin beni küçük düşürmeye cüret edemeyeceğini söylemiştin ve o kız gözünün içine baka baka beni assagiladi ama sen onu benim gözlerimin önünde öpmeyi tercih ettin... Daha önce kendimi gerçekten aşşagilik gibi hissettiğim durumlar yaşadım. Ama ben hiç bu kadar Assagilanmadim Ali... Bana birazcık saygı duyman yaptığın bunca şeyden çok daha iyi olurdu. Paranı pulunu hicbirseyini istemiyorum. Bu elbise, bu ev,bu arabalar, bu yemekler, bu ihtişamlı dünya..... Ben bana birazcık insan muamelesi yapmanı bekledim senden.Sana teslim olduğumda ne yaptın peki? Hahh benimle dalga geçtin. Karşında soyundum, seni öptüm, yatak odama girip beni soymana izin verdim... Bana öyle bakma Ali, ben bunu daha önce kimseye yapmadım... Ve ben daha önce kimse tarafından bu kadar Assagilanmadim...
Sinirle sandalyeden kalkıp yanıma geldi. Kötü şeyler hissetmeye başladım.
-Yeter artık!! Duydun mu! Yeter!!
ASSAGİLANDİM DEYİP DURMA ARTİK!!! seni kimse küçük dusuremez. Beni germekten başka hiçbirşey yapmıyorsun.Basinda kendimle çok savaştım. Neler yaşadığımı bilmiyorsun. Senin yüzünden yıllarca kendimle savaştım ben.Sana dokunmamamin tek sebebi incinmenden,kirilmandan korkmamdi... Farkında değil mısın Melis ? Sana nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Seni nasıl mutlu edebilecegimi , nasıl etkileyecegimi bilmiyorum. Seni tanımaya çalışırken birdenbire yikilmani istemedim ben. Senin için delirirken seni o yatakta tek başına bırakmanın sebebi buydu. İncinmenden korktum. Ama o kadar körsün kı hicbirseyi görmeyip herşeyi farklı yorumluyorsun...-Hicte bile... Kör filan değilim ben tamam mı? Bu gözler o dudakların başkalarını opusunu izledi Ali B...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Böceği Ve Karınca
RomanceGüzel gözlü kanadı kırık bir ateşböceği... Ve onu herşeyden çok isteyen güçlü imparator karınca.... Bakışlarıyla herkesi büyüleyen güzeller güzeli bir kadın... Bir oyuncu... Melis Çakır.... Ve onu kuklaya çevirmek isteyen bir a...