Seni doğduğuna pişman edicem piç kurusu

526 27 7
                                    

Ecrin

Hatırlatma : Yakışıklı tam tişörtümü çıkarırken aniden kapı açıldı. Gördüğüm kişiyle dona kaldım..

Berk gelmişti."Al şu parayı ve çık burdan bu kız bu gecelik benim" dedi az sonra bekaretimi alacak olan adama.

Adam parayı görünce hemen "bu kız için bu kadar yetmez dostum" dedi.

Berk  cebindeki paraları çıkarıp adama fırlattı "şimdi defol burdan" dedi sinirli bir şekilde.

Ben hala şaşkınlıkla olanları izliyordum. Sarhoşluğun verdiği baygınlık ve halsizlikle adeta savunmasız biri olmuştum.

Daha demin isteyerek vereceğim bekaretimi sanırım az sonra zorla vereceğim.

Lanet olsun..

Adam çıktıktan sonra kendime gelmeye çalışıp

"Sen ne adi bir herifsin ben sana siktirip git dememişmiydim.

Zorla bir kıza sahip olacak kadar düştün mü?"dedim bir yandan yataktan kalkmaya çalışarak.

Çalışmalarım berkin beni tekrar yatağa itmesiyle son buldu.

"Kusura bakma Ecrin ama istesende istemesende ben seni becermeden bırakmayacağım. Her adama yaptığın gibi ilk önce tahrik edip sonra yarı yolda bırakmana izin vermeyeceğim.

Sen her zaman bunu yapıyorsun.

Ama bana yapamazsın biz sevgiliyken beni yarı yolda bıraktığın gecenin intikamını birazdan çok zevkli bir şekilde alacağım.

Seni zevkin doruklarına çıkaracağım. Adımı sayıklayarak inleyeceksin altımda." dedi gözlerindeki kızgın ve arzu dolu bakışlarla.

Aniden yatakta üstüme çıkıp beni öpmeye başladı. Onu itmeye çalışsamda başarısız oldum.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp boynuma doğru yöneldi. Dili boynumda gezinirken

"Bırak beni hayvan herif. Lanet olasıca pislik."diye saydırıyordum ama nafile. Dediklerimi hiç siklemeden yaptığı işe devam etti.

Şu durumdan bir kurtulayım onu doğduğuna pişman edicem.

Çok hızlı ve sert bir şekilde tişörtümü çıkardı. Ardından da kendi tişörtünü ve pantolonunu çıkardı.

Lanet olsun bu kadar çaresiz olmaktan nefret ediyorum..

Tekrar üstüme yattığında bu sefer elleriyle göğüslerimi sıkmaya başladı. Ben sesli bir şekilde küfür ettiğimde aniden tekrar kapı açıldı.

Bu sefer dahada şok oldum. Kapıda gördüğüm kişiye sevinsemmi yoksa yerin dibinemi girsem bilemedim.

Batu

Bara geldiğimde her yerde Ecrini aradım. Ama bir türlü bulamadım. Barmene Ecrini tarif etsem belki bana eğer biliyorsa nerde olduğunu söyleyebilirdi.

Barmene Ecrini tarif ettiğimde bana "Ecrin Hanımdan mı bahsediyorsunuz" dedi yok artık nerden anlatmıştı. Oysa benim tarif ettiğim özelliklere sahip bir sürü kız vardı burada.

"Evet ama siz nerden biliyorsunuz Ecrinin adını" dediğimde bana alay eder gibi baktı.

"Burada Ecrin Hanımı tanımayan yoktur

Sürekli buraya gelir." dediğinde pekde şaşırmadım ama bu kadarda olacağını tahmin etmemiştim.

"Anladım. Peki nerde olduğuna dair bir fikriniz var mı?" diye sordum.

"Özel odalardan birinde sanırım daha demin bir çocukla oraya giderken gördüm."

"Peki ne tarafta özel odalar?"diye tekrar bir soru yönelttiğimde beni özel odaların olduğu yere getirdi.

Hiç zaman kaybetmeden odaları gezmeye başladım. Her odada ayrı rezillikler vardı. Allah'tan çok oda yoktu.

Sonuncu odanın kapısına geldiğimde Ecrinin sesini duydum sinirli bir ses tonuyla küfür ediyordu. Hemen kapıyı açtım.

Ecrin sütyen ve pantolonla duruyordu. Ve üstüne alışverişte ki çocuk çıkmış ecrinin zorla göğüslerini sıkıyordu.

Kafamdaki binlerce kötü düşünceden kurtulup çocuğu Ecrinin üzerinden aldım ve sıkı bir yumruk geçirdim.

Çocuk yere düşünce tekmelemeye başladım. O kimdiki benim kız kardeşime düzeltiyorum üvey kız kardeşime tecavüz etmeye kalkışırdı.

Ben çocuğu tekmelemeye devam ederken biri kolumdan çekti. Kim diye bakmak için arkamı döndüğümde Ecrini gördüm.

Ben Ecrin beni durdurcak zannederken o beni çekip kendi tekme atmaya başladı.

"Seni doğduğuna pişman edicem piç kurusu yalvarıcaksın sana zarar vermemem için" dedi ve en sert tekmesini çocuğun karnına geçirdi.

Ecrine baktığımda hala sütyenle durduğunu fark ettim. Zaten fark etmemek olası değil.

Vücudu her kızı kıskandırabilecek türdendi.

Bu manzarayı daha fazla izlersem sonuçlarının hiç iyi olmayacağına kanaat getirdim ve tişörtü yerden alip Ecrine uzattım.

Ecrin tişörtünü giyerken hala onu izliyordum. Şuan ne hissettiğini çok merak ediyorum. Yüzüme bile bakmıyor ama baksada bir şey fark edeceğini hiç sanmıyorum.

Ecrinle birlikte bardan çıkarken Ecrin barmene içeriye git bi bak anlamında bir işaret yaptı. Barmende kafasını onaylar bir şekilde salladı.

Arabaya bindiğimizde Ecrin "beni kurtardığın için teşekkür ederim ama bir daha asla benim olduğum bara gelme ne olursa olsun" dediğinde zaten gergin olan sinirlerim daha da gerildi.

"Ecrin söylediklerin saçmalık. Bir daha ne olursa olsun gelme ne demek ya.. Ben eğer gelmeseydim şuan o it sana neler yapıyor olurdu. " dedim.

"Zaten fazla alkol aldım ve sinirliyim başım ağrıyor birde sen konuşma tepemde dır dır karı gibi. Sana söylediklerimi aklında tut ve ciddiye al."dedi. Bende fazla üstelemedim zaten ağır bir olay atlattı.

Eve geldiğimizde ikimizde hiç konuşmadan odalarımıza gittik. İkimiz içinde zor ve uzun olan bir gece geçirmiştik. Artık biraz dinlemek için kendimi uykunun kollarına bıraktım.

ÖNEMLİ:Bir bilgi vermeyi unutmuşum bir önceki bölümde.  Ecrin düğünden bara giderken üzerini değiştiriyor. Bazı arkadaşlarım uyardı onlara çok teşekkür ediyorum.

*****

Bölüm geç geldiği için herkesten özür dilerim. Bu bölümü yazmama yardımcı olan kuzenime çok teşekkür ederim. Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin:)

Üvey Ve DengesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin